Toon posts:

Doen we iets verkeerd ofzo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
toch wat beter promoten denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/dennisad2000/koe.gif
(bron: Telegraaf 22 april 2000)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Euh...

Ik snap em niet helemaal...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Verdwijnen? ... Verdwijnen ? ...

Ehm, IK KAN ER NIET GENOEG BIJKRIJGEN !

:) :) :) :) :)

Greetinx [eNeRGy]

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Tja Het is waar...
Het is bijna wettelijk niet meer mogelijk om koeien te laten grazen. Want als een koe twee keer op de zelfde plek schijt kun je als boer in overtreding zijn. (mest normen overschrijding)De regeering heeft hier normen voor. Word hier toevallig een monster genomen dan kunnen de waarden te hoog zijn. Had de koe er net naast gescheten dan was er niets aan de hand. Maar ja hoe krijg je dat voor elkaar dat ze de mest optimaal versprijden.......

Grutte Pier fansels

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

/me is al druk bezig met verse koeien uitzetten :) vanmiddag nog eentje op de computer van de 'beheerder' vn de computers in de bieb op school 9die lipe ff weg en er waren verder geen leraren ed :) had alleen geen tijd om de proxy ook goed in te stellen(hele netwerk zit achter een proxy server) dus die loopt voorlopig random te grazen :(

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• hessel|IA
  • Laatst online: 05-11-2024
Je hebt toch standaard een ingestelde ini file bij je client op disk staan......???

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Ik moet toch eens wat verdelginsmiddel gaan aanschaffen voor het geval al die insecten op mijn koeien afkomen :)

• dyna18
  • Laatst online: 13-03 14:38
Ze kunnen spelen, in kuddes grazen en rusten en geven minder blijk van onderlinge agressie.
Spelen? rekenen moeten die beesten!
In kuddes grazen is echter wel weer goed.
En oh wee als ik een koe zie rusten, de digitale voltage erover, zodat ze nog harder rekenen.

En die agressie....
Let's kick some dodelucifer ass.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

hessel: ik heb een installertje bij me die een koe+ini met een klik installeerd, maar die houd geen rekening met evt proxys, en ik had geen tijd meer om die ini aan te passen.. maar w8 ff de isdn zat ddarin geloof ik (er stond teminste een teles icoontje in de systray) en hij staat niet op dialup detect only >:) (heck die mensen daar zijn toch stom, en de flsh/test treshold pop 1000 dus zo vaak zal die niet bellen :))

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Mest-overschot ?
Ik voer al m'n mest af naar de proxy via de pptp-schijt-tunnel.
Pagina: 1