Ik vind het signature van Bosaap http://gathering.tweakers.net/profile?id=9717 enigzins aan de foute kant, het kan aan mij liggen hoor, maar je maakt geen grapjes over pedofilie. Maar nogmaals begrijp ik de humor niet.
ik vind hem ook te ver gaan
als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)
Ik vind hem wel grappig.. maar ja ik kan begrijpen dat er mensen zijn die hem schokkend vinden
Ach.. eerder dom dan ziek.
Laat maar lopen.
Laat maar lopen.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
hmmz, een ban verdient ie niet maar dat iemand hem op zijn minst even erop wijst dat mensen het niet zo prettig vinden is wel terecht
als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)
Kun je sigs niet per user uitschakelen? is ook een leuke "straf". Of erin zetten "deze persoon gebruikt normaliter zieke signatures".
Ik zal wel weer doordraven
Ik zal wel weer doordraven
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik zal wel weer doordraven[/quote]Inderdaad.
Vind em ook wel lachen eerlijk gezegd
Whahaha, lache. Maar wel ziek 
Van mij mag ie blijven, alleen ik kan het wel begrijpen als ie er iets anders neer moet zetten.
Van mij mag ie blijven, alleen ik kan het wel begrijpen als ie er iets anders neer moet zetten.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Verwijderd
Ach, ik vin hem wel lachu... En als er een of andere caberetier hetzelfde zou zeggen, slikt ineens de helft van alle mensen hier het ook...
Ik vind 'em ook wel leuk
"I sit in my room and imagine the future."
Jaja, hij is grappig...
Aannames zijn fataal.
Ik vind hem ook wel leuk
. Ik bedoel we moeten niet alles serieus gaan nemen
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 20:57 schreef Bosaap het volgende:
Jongens....ALLEMAAL:
Hartstikke veel plezier, met een kind van vier!!!!!!!!![/quote]dat is te grof eigenlijk gast...
maar goed, wie ben ik, ach, ze zijn wel leuk.. 2x9 is 18... HAHAAHHA
Jongens....ALLEMAAL:
Hartstikke veel plezier, met een kind van vier!!!!!!!!![/quote]dat is te grof eigenlijk gast...
maar goed, wie ben ik, ach, ze zijn wel leuk.. 2x9 is 18... HAHAAHHA
Je bent een zieke gast Bosaap 
Je bent ook zeker Homo maar durft er niet voor uit te komen:?
Hallo dit gaat te ver mensen, niet naar elkaar flamen aub, doe dat lekker via de mail of ICQ ofzo.
Bosaap dude: Pas ff je sig aan aub.
Naar aanleiding ook van je uitspraak zonet... Dat zijn geen grapjes meer.
Bosaap dude: Pas ff je sig aan aub.
Naar aanleiding ook van je uitspraak zonet... Dat zijn geen grapjes meer.
Bericht hierboven
Zo.. dus jij stelt homoseksuelen op één lijn met pedofielen? Dan denk ik dat er bij jou ook wel een schroefje loszit.Op woensdag 22 november 2000 19:23 schreef dhm00 het volgende:
Je bent een zieke gast Bosaap
Ik houd het nog steeds bij 'slechts' dommme humor van bosaap, geen kwade achtergronden. (denk niet dat het hier om eeen pedofiel gaat)
Je moet goed lezen Hyper.Op woensdag 22 november 2000 19:49 schreef Hyp Hyper het volgende:
[..]
Zo.. dus jij stelt homoseksuelen op één lijn met pedofielen? Dan denk ik dat er bij jou ook wel een schroefje loszit.
Ik houd het nog steeds bij 'slechts' dommme humor van bosaap, geen kwade achtergronden. (denk niet dat het hier om eeen pedofiel gaat)
Ik slel dus dat hij Frustie is en iemand die ergens niet voor uit durft te komen maar wel zo voeld id erg frustie.....en Homo zijn is niets mis mee hoor.
Verwijderd
heej, gewoon niet op die flames ingaan man, dat is het beste.. ennuh Floris, kan je niet meteen deze thread dichtsmijtenOp woensdag 22 november 2000 19:53 schreef dhm00 het volgende:
[..]
Je moet goed lezen Hyper.
Ik slel dus dat hij Frustie is en iemand die ergens niet voor uit durft te komen maar wel zo voeld id erg frustie.....en Homo zijn is niets mis mee hoor.
Ik heb nog 's goed gelezen, maar nergens staat dat je hem 'frustie' vindt. Ook is het vreemd te stellen dat ie homo is en daar niet voor durft uit te komen. Je stelt juist dat hij ervoor uitkomt pedofiel te zijn. Daarvoor is meer durf nodig dan ervoor uitkomen homo te zijn, lijkt mij.Op woensdag 22 november 2000 19:53 schreef dhm00 het volgende:
[..]
Je moet goed lezen Hyper.
Verder vind ik het jammer dat mijn reaktie 'flame' wordt genoemd. Ik vind:
eerder 'flamen'.Je bent ook zeker Homo maar durft er niet voor uit te komen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()