Worstarm wie heeft er wel eens last van

Pagina: 1
Acties:

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
soms word ik wel eens s'nachts wakker en dan bungelt mijn rechterarm als een worst mee ik voel er niets meer in en ik kan hem niet meer bewegen. na een minuut ofzow komt er weer beweging in?. Hoe kan dit :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Zenuwbanen te lang afgeklemd.

• KaMiKaZe
is dat schadelijk ?

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 12:01

SambalBij

We're all MAD here

Gebeurt me regelmatig.... verkeerd op me arm gelegen ofzo. geen schadelijke gevolgen tot nogtoe.
Moet je voor de grap eens daarmee je wekker proberen af te zetten als je dat niet doorhebt... geeft errug vreemde effecten :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Het schijnt als je met zo'n worstarm aan je worst gaat zitten dat het aanvoelt alsof iemand anders het doet :) *wink wink*

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Ik werd weleens wakker en toen dacht ik dat iemand anders zijn arm op mijn smoelwerk gelegd had, terwijl ik toch echt in mijn eentje in bed hoorde te liggen. Heel apart als je nog maar half wakker bent.

ieeeepppppp :P

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Kep het wel eens gehad dat ik op de plee zat en dat mun been sliep. Stond ik op en kletste vervolgens keihard op mun bek:( Ken je btw gemakkelijk je poot mee breken met dit soort geintjes

reality is for people with no imagination

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
het schijnt best wel lang te duren voordat dat dat afklemmen fataal word. Iig een hele nacht is niet erg.

Verwijderd

werd een keer wakker
en had het koud
wou de deken over me heen slaan
wou niet
ik nog ff eraan trekken
wou nog niet.
kijk ik eens
"hey! da's mijn arm!"
sliep dus helemaal :(
na ja, kwam weer goed.
Werd ook een keer wakker toen de wekker afging
(die staat aan de overkant van de kamer)
en toen sprong ik uit bed
bleek een van mijn benen te slapen
ging ongeveer zo:
Spring , land, aaaaaaaaah BOEM

Verwijderd

Ik heb er de laatste tijd steeds vaker last van. Is vooral m'n rechterarm (en dus m'n muisarm) Je schrikt je echt wezenloos :( En inderdaad de wekker er mee uitzetten is gewoon uitgooien :)

Verwijderd

Ik heb het zelf ook wel eens gehad, maar bij mij duurt het wel eens heel lang, en soms gebeurd het met m'n hele lichaam. Dat ik het niet meer voel en niet meer kan bewegen.
Maar dat had iets met Night Terrors te maken ofzo. (zoek maar op). Het is iig erg schrikken als je dat voor het eerst meemaakt.

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-01 09:26
Volgens mij ontwaak je altijd als er zoiets aan de hand is. Ik heb het een keer met m'n leuter gehad... hij sliep nog toen ik in de wc aankwam. Ik heb hem eerst wakker moeten slaan op de rand van de pot :)

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Werd ie toen blauw? >:)

Als ik jouw leuter was ging ik voor straf de rest van de dag niet plassen :?

ieeeepppppp :P

• Simkin
  • Laatst online: 27-01 15:56

Simkin

Bzzzzz

bloedvaten die afknellen, geen zenuwbanen.

als je veel voorover leunt (tijdens het computeren) knel je vb je been ook af en gaat je been slapen.

Bamibal: stoere icon ;>

• KaMiKaZe
Ik heb nog nooit last gehad van een worstbeen of andere lichaamsdelen zoals eerder genoemd. alleen mijn arm. het schijnt inderdaad dat je spieren gewoon helemaal slap zijn en je zenuwbanen afgeknelt zijn daardoor kun je je arm zo breken als je ergens te hard tegenaan stoot. wel een vreemde gewaarwording zo'n levenloze arm. je kan er zo hard in knijpen als je wilt je voelt toch niets :(

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Bamibal:
Leuke icon idd, maar hoezo heb je de niet animated versie?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had ook een worst arm, laatst weer.
Ik wil me ff krabben op mijn buik, voel ik een onbekende arm...
Ik heb diegene maar een kwartiertje van alles laten doen, maar toen het licht werd was er nobody! :?
* Blue-eagle vraagt zich af of dat dan een worstarm was... zat hij zichzelf te krabben 8-)
Pagina: 1