Verwijderd

Topicstarter
Welke GSM's zijn van deze tijd en heeft als voornaamste functie het synchroniseren van afspraken en contacts uit MS outlook. Ik weet dat de siemens gsm's vanaf de S45 dit kunnen. Ook motorola V66 moet het kunnen maar daar kan ik niks over vinden. Weet iemand of de Siemens C55 dit nu wel of niet ondersteunt (misschien met nieuwere software versie ??) Ook heb ik al vele sites bezocht maar weet ik ook niet wat voor prijs ik voor zo'n toestel moet betalen ?? Is er ook een nokia die dit ondersteunt (op de 9 serie na uiteraard)

Verwijderd

nokia 6510, go for it!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 17:03
De meeste nokia's kunnen het idd met de software die erbij zit of die je kunt d/l van www.nokia.com

Voor de andere gsm weet ik het niet.

Verwijderd

Wat dacht je van de XDA van O2?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens vinden dat je een nokia kan synchen met outlook ?? Wel dat er PIMS worden ondersteund ? wat zijn dat ? komen mijn afspraken die in outlook staan ook in de gsm te staan dan ??

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 17:03
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 16:56:
Ik kan nergens vinden dat je een nokia kan synchen met outlook ?? Wel dat er PIMS worden ondersteund ? wat zijn dat ? komen mijn afspraken die in outlook staan ook in de gsm te staan dan ??
http://www.nokia.com/nokia/0,5184,2094,00.html
You can synchronize calendar entries and names in the phonebook, compose personal ringing tones, or make your own graphics
PC Suite is compatible with MS Schedule 7.x and MS Outlook 97/98 and communicates either via the IrDA infrared link or via the Nokia DLR-3P serial cable
Dit is van mij gsm 6210 maar het staat bij de meeste onder Phone Features en anders is het zo standaard geworden dat ze het niet meer vermelden ;)

Verwijderd

De volgende Nokia's kunnen met outlookL 6150, 6210, 6250, 6310, 6310i, 6510, 7110, 7210, 7650, 8210, 8310 en de 90 serie

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:57
Ik zou ook es naar een Sony Ericsson T68i kijken, synct ook met outlook!!

tja...

Verwijderd

nokia 6510

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Sander0105 schreef op 01 december 2002 @ 22:48:
Ik zou ook es naar een Sony Ericsson T68i kijken, synct ook met outlook!!
Precies! Maar zoals je ziet zijn er zat phones die kunnen syncen met oulook. Ik zou dus meer "eisen" voor je phone plaatsen zodat je beter kunt bepalen welke je wilt.

Als ik jou was zou ik in je afweging ook meenemen hoe je de phone moet verbinden met je computer, en wat je dat extra gaat kosten bij die phone om dat te realiseren.
Pagina: 1