Toon posts:

verbogen internetbestanden verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aangezien mijn vorige topic (verborgen temporary internet files verwijderen)
gesloten is, open ik ff een nieuwe.

Met schijfopruiming kan ik slechts 115 MB vrijmaken terwijl de map zo'n 1.02 Gb aangeeft. Mij is een beetje onduidelijk waar al deze bestanden gebleven zijn.

Show hidden files and map staan al aan zoals ik al aangegeven heb en met tijdelijke internet files verwijderen delete windows alleen de bestanden die ook windows verkenner weergegeven worden. De rest blijft "ergens" rondhangen.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< :)
je had geen nieuw topic moeten openen, maar eventjes een mailtje richting de moderator die je topic dicht heeft gedaan moeten sturen :)

Verwijderd

winrar installeren en naar je temp inet files gaan, dan kom je die GSHGFDSUJB mappen tegen (die mappen met rare namen). Dan kun je ze leegmaken :)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
je moet even in menu extra van internet explorer kiezen voor internet-opties en dan kiezen voor:
  • cookies verwijderen
  • bestanden verwijderen
  • geschiedenis verwijderen.

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

En wat misschien ook wel eens kan helpen is om een complete diskcheck te doen. Windhoos wil nog wel eens kapotte bestanden bewaren die al lang en breed gewist zijn, maar nog wel ruimte innemen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:44:
winrar installeren en naar je temp inet files gaan, dan kom je die GSHGFDSUJB mappen tegen (die mappen met rare namen). Dan kun je ze leegmaken :)
Dit is de oplossing, in WinRAR zie ik nu wel mappen en bestanden die Windows Verkenner niet weergeeft, bedankt!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Topicstarter, ik sluit je topic niet voor niets.

Het is nu gelukt, omdat je de verborgen bestanden kon zien. Maar als je mijn oplossing in de sluitpost hebt gebruikt, kon je hetzelfde doen. Maar dan gewoon onder explorer.
Uitermate ongepast van je dat je dan gewoon lekker eigenwijs een nieuw topic start, terwijl je de gegeven oplossingen helemaal niet probeerd.

Mocht het nog eens voorkomen dat je een nieuw topic opend na een slotje, kost je het een dikke OW.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.