Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
SER = Satellite Equipment Room
Verder weet ik er niet veel van dus daar kan ik je niet mee helpen
Verder weet ik er niet veel van dus daar kan ik je niet mee helpen
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
't Is een beetje een lame antwoord, maar de eerste hit op vriend Google met keywords 'MER SER main equipment room' geeft in de korte beschrijving: '... MER Main Equipment Room De ruimte waarin alle verbindingen bijeenkomen en de
centrale ... SER Satellite Equipment Room Ruimte voor verdelers en apparatuur ... '. Ook de volgende hit geeft nog in de description 'Satellite'. Even verderop wordt de S beschreven als Service of Sub.
centrale ... SER Satellite Equipment Room Ruimte voor verdelers en apparatuur ... '. Ook de volgende hit geeft nog in de description 'Satellite'. Even verderop wordt de S beschreven als Service of Sub.
Inderdaad, Google is wel de eerste bron die ik heb geraadpleegd
Altavista en newsgroups trouwens ook. Punt is dat er hier en daar (ook in de Google links) vage verwijzingen zijn naar norm-documenten of standaarden. Ik vermoed dat het hier gaat om bepaalde standaarden voor electriciens *of* inmiddels vergeten IBM documenten, omdat FEP een typische mainframe term is. MER en SER komt bij IBM juist niet voor helaas.
[/edit] *tik* [edit]
[/edit] *tik* [edit]
[ Voor 4% gewijzigd door DeBolle op 04-12-2002 22:52 ]
Kuch kuch ... zacht tikje ..
Verwijderd
SER staat inderdaad voor Secondary Equipment Room. dit zijn waarschijnlijk jullie hoofdsturpunten en de MER jullie server ruimte.
waar die standaard vandaan komt weet ik jammer genoeg niet.
waar die standaard vandaan komt weet ik jammer genoeg niet.
Heb je 13,5 jaar over die reactie moeten nadenken?mdj84nl schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:07:
Super Equipment Room!
Die schop valt een beetje tegen na een aanloop van bijna 15 jaar
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()