Toon posts:

Schermen maximaliseren [XP]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij het openen van b.v het internet explorer scherm via een druk op het icoontje wordt het scherm gemaximaliseerd omdat dat zo in de eigenschappen ingesteld is.

Maar als ik nu een koppeling in een nieuw venster open (dus niet via het icoontje) dan wordt het scherm niet gemaximaliseerd.

hoe kan ik hier voor zorgen ???

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Met F11 op Full zetten, dan File>Exit (ALT-F), weer starten en dan moet het werken d8 ik :?

[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 01-12-2002 13:14 ]

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eerste venster dat je opent -> check het maximaliseren icoontje (middelste van de 3 rechtsboven) -> sleep nu de linkerboven- en rechterbenedenhoek naar linksboven resp rechtsbeneden en sluit venster. Opnieuw openen, het maximaliseren icoontje moet nu "enkel" zijn, ctrl+n -> het nieuwe venster moet ook maximaal zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, werkt niet.
dus een willekeurige koppeling in een scherm met de rechter muis-knop klikken en dan "koppeling openen in een nieuw scherm" levert hetzelfde resultaat op .........een niet gemaximaliseerd scherm.

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 14:39
* Bart heeft het zelfde probleem en geen oplossing

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mijn oplossing hierboven werkt wel degelijk. Je moet dus beginnen met een "gemaximaliseerd" scherm: dwz
Het middelste icoontje rechtsboven moet 1 blokje zijn, anders daar eerst 1 keer op klikken.
Alternatief (zelfde maar ietwat andere toetsen): alt+spatiebalk -> venster naar alle hoeken slepen (eventueel met pijltjestoetsen). Sluiten en opnieuw openen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gianni Rombios op 01-12-2002 13:43 ]

Pagina: 1