Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke kast is dit? (=beginners mod's)

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey members, ik ben pas begonnen met beetje 'modden' van computers en hier wil ik even laten zien wat ik nu gemaakt heb. Dan heb ik ook nog de vraag van welk merk kast dit is?....volgens vele lijkt hij veel op een Lian Li, maar niemand heeft het nog met 100% zekerheid kunnen zeggen. Ik heb deze gekocht bij Ascob (http://www.ascob.nl), maar daar stond niet het merk van de kast bij...ook heb ik nog geen reactie op de vraag aan Ascob van welk merk het is....misschien kunnen 1 van jullie het me zeggen _/-\o_ ....hier wat foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.gospelkoorlivingwords.com/pyromarf/Pics/My%20Casemods_marvin/bigimages/Kast1_marvin.JPG

Dit is inside view...t'liefst bouw ik er een raam in maar dat mag niet van me ouders (omdat de comp. beneden staat), dus dan moet ik eerst een 2e deur hebben en daar bouw ik dan raam in en dan zet ik die er af en toe in voor lan party's ofzo....(maar daarvoor moet ik dus wel weten welk merk kast het is :( , want als't ff kan wil ik gewoon standaard kant en klare deur hebben omdat ik nog niet zo op de hoogte ben van hoe ik dat raam moet inbouwen anders....

Op deze foto zie je trouwens die ene cooler (met ledjes) die ik erin heb gezet en de CCFL van 30 cm bovenaan...voorin zit er nog 1 van 10 cm.

Afbeeldingslocatie: http://www.gospelkoorlivingwords.com/pyromarf/Pics/My%20Casemods_marvin/bigimages/Kast2_marvin.JPG

Hier zie je dus goed hoe me kast eruit ziet...

Afbeeldingslocatie: http://www.gospelkoorlivingwords.com/pyromarf/Pics/My%20Casemods_marvin/bigimages/Kast4_marvin.JPG

Het eindresultaat....k'heb er weinig voor moeten doen (maar ben immers beginneling), maar ik moet zeggen, ziet er toch wel aardig uit....wil ik alleen nog ff weten wat jullie ervan vinden....

En owjah, als iemand weet welk merk kast dit is dan hoor ik dat graag.....

Alvast bedankt!!!!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 21:56

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

netjes hoor :)

misschien is het een coolmaster

yeee ik ben de eerste B)

[ Voor 23% gewijzigd door enriqueeeee op 01-12-2002 12:57 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-11 15:16
is dat die kast met een rose front?

of een andere kleur, dan koste hij waarschijnlijk niet meer dan 70 euro.
Zal es moeten zoeken well merk dat is, maar ik zag um eruh veel op hcc

Verwijderd

haha ik woon vlakbij ascob ga effe morgen checken hoeveel kostie eigenlijk :9

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Die kast is een Recom (of namaak). Mooie kast. Met een beetje knutselwerk moet het mogelijk zijn die hele Plexi plaat op te laten lichten, is nog veel mooier.

En je ouders zijn zeurpieten als ze geen window willen. Is gewoon mooi gezicht!

Verwijderd

Volgens mij is deze merkloos ofzo
ik wilde em nog kopen op de hcc :)

Verwijderd

hoi welkom op got :)

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08-2021
ik zou zeggen kijk eens op website van mycom, want ik vind daar ongeveer de zelfde kast. Alleen het licht en de transparten zijkant, is niet standaard. :*)

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:24

Guldan

Thee-Nerd

Mooie mod... lijkt wel wat op mijn nog niet afgeronde mod... PS. Ik heb deze kast wel op de HCC zien staan... maar het merk.. geen idee

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Verwijderd

enriqueeeee schreef op 01 December 2002 @ 12:56:

yeee ik ben de eerste B)
das wel de domste reply ooit |:( tuurlijk is dit geen coolermaster.. das gewoon zon recom kast, zoals iemand hier al vertelde.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die voorkant van die kast ziet er wel :9 uit

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:12:
[...]

das wel de domste reply ooit |:( tuurlijk is dit geen coolermaster.. das gewoon zon recom kast, zoals iemand hier al vertelde.
oooh wat zijn we weer aardig.. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 13:28 ]

• ImPrEzA
  • Laatst online: 29-11 12:29

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Is het niet deze:

zwart design kast, welk merk?

edit: is in veel merken verkrijgbaar, zie ^ topic

Afbeeldingslocatie: http://www.etelcom.nl/componenten/getpicture.asp?pictureid=976&state=1

zag je idd veel op de HCC Dagen

[ Voor 13% gewijzigd door ImPrEzA op 01-12-2002 13:30 ]

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

Jah, maar ze zien er nog steeds wel mooi uit :) Geen idee wat voor kast, zijn er velen van

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 16:02 ]

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 12:15
od misschien een cyang yong of zo? die zien er ook zo uit

Verwijderd

ImPrEzA schreef op 01 december 2002 @ 13:29:
Is het niet deze:

zwart design kast, welk merk?

edit: is in veel merken verkrijgbaar, zie ^ topic

[afbeelding]

zag je idd veel op de HCC Dagen
is die kast idd, ben altijd snel met dat soort dingen :*)

Verwijderd

Is het een FLIPPERKAST? Sure looks like it! :D

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

De recom kast is net wat anders...die heeft gemat alu, ook zwart van binnen, en grote luchtinlaten in de voorkant. Zijn aantal verschillen, maar niet zo groot. Het is de goedkopere versie van de Recom Stealth Black. Welke het wel is, zou ik iig niet weten. Heb hier wel een bruikbaar linkje uit ander topic: http://www.amselectronics...s/PC_Servers/CF-2029.html

T60P Widescreen

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

ascob dat is tegen over mij :X

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• enriqueeeee
  • Laatst online: 26-11 21:56

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:12:
[...]

eerlijk gezegt is jouw reply nog dommer en ook nie echt leuk :O

maar het kan toch een coolmaster zijn die hebben tegewoordig ook dit soort kasten :P

maar hij is dus een namaak recom ofzo maakt toch niks uit wat het is hoef je me nie aftezijken

[ Voor 12% gewijzigd door enriqueeeee op 01-12-2002 14:13 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-11 15:15

BreKev

a.k.a. BreKev

enriqueeeee schreef op 01 December 2002 @ 14:12:
[...]

eerlijk gezegt is jouw reply nog dommer en ook nie echt leuk :O

maar het kan toch een coolmaster zijn die hebben tegewoordig ook dit soort kasten :P

maar hij is dus een namaak recom ofzo maakt toch niks uit wat het is hoef je me nie aftezijken
Op de HCC voor 70 euro, dan zal het echt geen cooleraster zijn :P :P

DUALMAN heeft er ook ongeveer zo eentje gekocht voor 70 euro, maar die is net weer iets anders, dat was een "i-cute" ofzo

[ Voor 13% gewijzigd door BreKev op 01-12-2002 14:15 ]

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

Verwijderd

jongens jongens toch dit is toch onnodig kunnen we niet normaal doen tegen elkaar :?

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

wheeeeeeeeeeeelp dat je dit een lian-li durft te noemen :P EVIL GEWOON :/ zo ga je nie4t met goddelijke lian-li's om :)

Verwijderd

_Dennizz_ schreef op 01 december 2002 @ 14:18:
wheeeeeeeeeeeelp dat je dit een lian-li durft te noemen :P EVIL GEWOON :/ zo ga je nie4t met goddelijke lian-li's om :)
daar moet ik me toch bij aansluiten het scheelt ongeveer 4kilo in gewicht

• sebastius

sebastius

Voor deze kast zijn wel standaard deuren met raampjes leverbaar in ieder geval, je kan ze ook in één keer kopen. Gewoon nog ff met je dealer checken, die zal het weten.

Verwijderd

Topicstarter
Heej bedankt...k'heb me kast gevonden! :D :D :D Dit is um:

Jou Jye M@trix JJ-2029 Zilver/Blue, Design Miditower 300watt

Plaatje:
klik hier

Okay, dan ga ik wel ffkes kijken waar ik zo'n standaard deur vandaan kan halen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 14:57 ]

Verwijderd

Gnome schreef op 01 december 2002 @ 14:14:
[...]

Op de HCC voor 70 euro, dan zal het echt geen cooleraster zijn :P :P
Vergis je niet, je hebt al mooie midi tower coolermaster kasten vanaf 125 euro!
deze bv...

Afbeeldingslocatie: http://www.xenon-computers.nl/prodimg-large/groot-behuizing-cm-atc-710.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 15:00 ]

• sebastius

sebastius

Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 14:55:
Heej bedankt...k'heb me kast gevonden! :D :D :D Dit is um:

Jou Jye M@trix JJ-2029 Zilver/Blue, Design Miditower 300watt

Plaatje:
klik hier

Okay, dan ga ik wel ffkes kijken waar ik zo'n standaard deur vandaan kan halen.
Ja stom! Inderdaad Jou Jye, dat staat ook op die van me broertje...

Verwijderd

Topicstarter
Waar staat dat op me kast?....bij mij staat er nix...k'heb trouwens een deur met window gevonden op fascom.nl

Verwijderd

Op de sticker van de voeding bv/ staat ook op de fans die meegeleverd worden

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 15:27:
Op de sticker van de voeding bv/ staat ook op de fans die meegeleverd worden
Jah bedankt...had ik daar maar eerder geweten, want ik heb me helemaal kappot gezocht op internet naar het merk en uit eindelijk kom ik er dan achter via dit forum, en al die tijd stond het op me voeding 8)7 ...okeej bedankt....zeg nog ff wat jullie van me 'mod' vinden...

Verwijderd

bij jbc hebben ze zijpanelen voor die kast

• k7of9
  • Laatst online: 25-10 10:16
Mooi hoor :) Volgens mij word deze inderdaad door meerdere fabrikanten op de markt gebracht. Ik heb dezelfde kast op de hcc gekocht, alleen is het in mijn geval een chyang-fun cf-2029 :)

Dat zie je wel vaker, de bekende zwarte chieftec wordt ook door een stuk of 4 fabrikanten op de markt gebracht.

En Coolermaster heeft een aantal kasten die hier best wel op lijken dus zo'n rare gedachte is het niet.

Hele fijne kast hoor, zeer stevig en mooi afgewerkt. Wat mij betreft een kast met een zeer scherpe prijs/kwaliteit verhouding.

[ Voor 41% gewijzigd door k7of9 op 01-12-2002 15:54 ]

Mijn fotografie en videografie

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 15:58

spacy

+++

die dingen zie je overal ja, inmiddels al in meerdere kleuren gespot
volgens mij is het gewoon een merkloze fabriek die die dingen maakt,
en de nederlandse importeurs plakken er naar eigen keus een merkje op

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-10 22:59
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 14:59:
[...]

Vergis je niet, je hebt al mooie midi tower coolermaster kasten vanaf 125 euro!
deze bv...

[afbeelding]
Ow, is maar 55 euro verschil, geen geld ;)

Ik heb deze kast ooit is moeten gebruiken voor een systeem en vind em een beetje goedkoop aandoen. Binnenin is het allemaal wat gammel en ook was het een eeuwig gekloot om het mobo (na een nieuw backpaneltje wat je niet goed vastkrijgt) er mooi recht in te zetten.

Ga dan voor een mooie Aopen ofzo :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.etelcom.nl/componenten/getpicture.asp?state=1&pictureid=965

Aluminium Blue Tower Case

www.etelcom.nl -> € 79,00

• De_Bastaard
  • Laatst online: 07:28
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 13:12:
[...]

Sorry hoor maarre waar slaat dit op? die gast die jij nu net quote, had de eerste reply. Die andere wat zei dat die kast van recom kwam erna. hoezo geef je zo'n domme reactie? postcount omhoog helpen :? .... Hij gaf tenminste nog 'n nuttige reply maar jij :O

• k7of9
  • Laatst online: 25-10 10:16
Anticipation_AJT schreef op 01 december 2002 @ 16:19:
[...]

Ow, is maar 55 euro verschil, geen geld ;)

Ik heb deze kast ooit is moeten gebruiken voor een systeem en vind em een beetje goedkoop aandoen. Binnenin is het allemaal wat gammel en ook was het een eeuwig gekloot om het mobo (na een nieuw backpaneltje wat je niet goed vastkrijgt) er mooi recht in te zetten.

Ga dan voor een mooie Aopen ofzo :)
Ik weet niet of de kwaliteit per merk dat deze kast uitbrengt verschilt, maar deze kast doet juist alles behalve gammel aan. De panelen o.a. zijn extra verstevigd door omgekrulde balkjes over de lengte. De layout is uitstekend, en het is juist heel gemakkelijk in te bouwen. Fits like a glove :) Ook nergens scherpe randjes te bekennen.

Prijs zegt ook niet alles hoor. Er zijn hele mooie coolermaster kasten van boven de 200 euro maar om nou te zeggen dat het kwaliteitsverschil zo'n prijs rechtvaardigt...niet echt. Om over Lian-Li kasten maar te zwijgen, prima kasten daar niet van, maar ik vindt ze behoorlijk overschat. Als je de mooie aluminium kleur weglaat heb je eigenlijk gewoon een hele simpele saaie kast (IMO)

Aopen kasten vind ik nou niet bepaald bijzonder te noemen. Maar over smaak valt echter niet te twisten uiteraard :)

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
Tis idd een heel stevige kast met die ronde balkies op de zijpanelen (vroeg me al af waarom ze er zaten...dom dom dom)....de prijs was trouwens 95 eurotjes....

Nu wil ik trouwens dus zo'n 2e deur gaan bestellen (met raam) en heb er ook wel 1 gevonden alleen dan moet ik elke keer als ik 'me eigen' deur met raam derin wil, dan moet ik wel elke x die deur vervangen door die standaard deur die me ouders er elke x in willen hebben....dan moet ik wel ff een manier zien te vinden om me neon licht elke x te verplaatsen....want met de standaard deur zonder raam erin moet met het neon voor die rij gaatjes zitten en bij de deur met raam moet hij helemaal bovenaan of juist onderaan zitten....is hier geen makkelijke manier voor?

• AkroBatik
  • Laatst online: 28-11 09:18

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

2x ccfl :/

.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 17:32:
Tis idd een heel stevige kast met die ronde balkies op de zijpanelen (vroeg me al af waarom ze er zaten...dom dom dom)....de prijs was trouwens 95 eurotjes....

Nu wil ik trouwens dus zo'n 2e deur gaan bestellen (met raam) en heb er ook wel 1 gevonden alleen dan moet ik elke keer als ik 'me eigen' deur met raam derin wil, dan moet ik wel elke x die deur vervangen door die standaard deur die me ouders er elke x in willen hebben....dan moet ik wel ff een manier zien te vinden om me neon licht elke x te verplaatsen....want met de standaard deur zonder raam erin moet met het neon voor die rij gaatjes zitten en bij de deur met raam moet hij helemaal bovenaan of juist onderaan zitten....is hier geen makkelijke manier voor?
Waar wil je die deur met raam bestellen??

• _Drake_
  • Laatst online: 03:55
ik heb em ook met window,gestealfde cdrom geen floppy en 2x casefan met blauwe ledjes cclf ik ga er niet in zagen kvind em veel te mooi :)

upgedate lijstt met namen van deze kast :
-M@trix
-chiang fun
-tecnacom
-acrylic

Houd nie op :)

[ Voor 28% gewijzigd door _Drake_ op 02-12-2002 09:26 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

hmz.. volgens mijn noemden ze zon kast een I-Cute @ HCC...

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Verwijderd

Topicstarter
Waarom een andere deur?...nouw omdat me ouders geen deur met raam willen en ik wel, dus neem ik een deur met raam (voor lanparty's of wat ook) en alstie gwoon in de kamer staat dan gaat die deur zonder raam erin en komt er niet zo'n lichtbak uit.....alleen zoals op de foto istie dan, alleen dan met een 2e 30 cm CCFLetje derin....

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

enriqueeeee schreef op 01 december 2002 @ 12:56:

yeee ik ben de eerste B)
jij zit gewoon coolermaster te beledigen :P

flamer >:)

Verwijderd

kast - voor 55 veuro @ www.bora-computer.de

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Dit is echt niet te vergelijken met een coolermaster hoor.Hij is nl. helemaal niet van alu.
Het zijn cases van AMS onder een andere naam, zie:

http://www.ocia.net/reviews/gmono/gmono.shtml

Er zijn wel alu-kasten die op deze kasten lijken, maar die zijn breder(mooier) en hebben een blowhole van 120 mm aan de achterkant, zie:

http://www.tomshardware.com/consumer/02q1/020329/index.html

Maar die kosten dan ook gelijk 220 euro en zijn niet te koop in nl.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Verwijderd

Bij www.exile.nl is ook te koop :-)

• Chiron
  • Laatst online: 28-11 21:35

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Halo_Master schreef op 02 december 2002 @ 21:25:
Dit is echt niet te vergelijken met een coolermaster hoor.Hij is nl. helemaal niet van alu.
Het zijn cases van AMS onder een andere naam, zie:

http://www.ocia.net/reviews/gmono/gmono.shtml

Er zijn wel alu-kasten die op deze kasten lijken, maar die zijn breder(mooier) en hebben een blowhole van 120 mm aan de achterkant, zie:

http://www.tomshardware.com/consumer/02q1/020329/index.html

Maar die kosten dan ook gelijk 220 euro en zijn niet te koop in nl.
tja die laatste kast zoek ik dus in NL, of betaalbaar in het buitenland..
waarom ie nog niet in NL verkrijgbaar is is mij een volslagen raadsel, en ben dan ook met de distributeur van Chyang Fun aan het mailen...
in Amerika kost ie bij de goedkoopste shop trouwens 99 dollar... als je naar die prijzen van dat alles in het buitenland kijkt vraag je je echt af in wat voor godvergeten duur kutland je woont

Bestellen van die kast in Amerika is trouwens ook geen optie, want verzenden via UPS kost je dan een lieve 175 dollar :( :( :(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.maxpert.nl/images/products/cf-2029midiblauw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxpert.nl/images/products/CF-2029zwart.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxpert.nl/images/products/superflower%20+%20sf-201-silver.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxpert.nl/images/products/superflower%20+%20sf-201-black.jpg

• XeRiOn
  • Laatst online: 15-10 16:58
Ik heb deze kast ook gekocht op de hcc-dagen. En ik vind het een zeer goede en degelijke kast. Alles is zeer makkelijk te installeren (in tegenstelling tot wat anticipation eerder zei ;) ).

En tsja wat het merk betreft, ik zou het ook niet weten. Dus ik hou het maar op merkloos ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn kast staat in ieder geval dat het een Jou Jye M@trix is....

Verwijderd

Is wel een mooie kast... :) en door die reply's hierzo zie ik veel mensen uit zoetermeer :)

btw als je nou gewoon een window in de zijplaat maakt, en je ouders zien dat als het af is dan kunnen ze je niks maken omdat het er nu toch al in zit :P

Verwijderd

Mooie mod hoor. Ik heb zelf deze kast ook en kan er niets anders over zeggen dat het een gewoon een fijn ding is. Zat er ook aan te denken om er een window in te maken maar eigenlijk vind ik hem ook zo mooi genoeg.

Vind persoonlijk €29 voor een deur met window wel duur als je hem er maar af en toe op zet.

Verwijderd

Topicstarter
Jah, dat van die window gwoon erin zetten is idd wel aardig id'tje >:) >:) >:) , maar ben nog niet zo thuis op dat gebied, dat doe ik dan later ooit wel een x.

Ja, 29 eurotjes, wel een beetke deur uh duur, maar hebbik er wel voor over...omdat een window er zelf in te gaan zetten mij nog heel ff boven me pet gaat (nog steeds).
Hij is btw zonder window ook erg mooi, maar ik ga er zo'n Zalman CPU waaier ding cooler erin zetten...(je weet wel wat ik bedoel...zo 1:)
Afbeeldingslocatie: http://www.gospelkoorlivingwords.com/pyromarf/Pics/CaseModding_alg/cpu_cooler_2.jpg

En dat ziet er dan wel weer aardig uit achter een window, samen met wat andere fan's met led's en nog een CCFL.

De fan die je op het plaatje ziet wil ik trouwens vervangen door een chromen fan ofzo....in ieder geval een meer decoratieve.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 15:39 ]

Verwijderd

[slaatnergensopreplee]

*hatsjooee* waterkoeling is nog decorativer :P

[/slaatnergensopreplee]

Maar euh die kastjes zijn eigenlijk helemaal niet zo duur en zien er zeer strak uit!i!i (van buiten dan..)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 15:49 ]

Verwijderd

Mooie kast, had em een aantal weken geleden al op tweakers gezet, bij die van mij zit er ook 1 blauwe CCFL voorin, alleen Blacklight aan de zijkant :)
Ziet er Nize uit overigens!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

* shorty heeft hem ook besteld net :)

kan nie wachten tot ie binnen komt :D

Verwijderd

Blijkt een chinese kast te zijn die in Duitsland wordt gemaakt.

Check ff http://www.jj-computer.com/Product/case05.htm. Omdat ik em mooi vond ben ik ook bij Ascob binnengelopen en zij konden mij dit zo ophoesten. :*) Toffe zaak trouwens.

Prijs viel ook wel mee. € 119,- en kreeg er een mooie muismat bij.

Orel

Verwijderd

pamporovo : €119 valt wel mee ? Op de HCC meegenomen voor €79 ;).

• Chiron
  • Laatst online: 28-11 21:35

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
pamporovo> is dat een aluminium kast? volgens mij is alleen het frontje van aluminium en is het frame van gewoon staal, ik heb zelf een cf-1006 besteld die wel van aluminium is en die kost het tweevoudige....

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

ziet er wel mooi uit hoor. :)

• XeRiOn
  • Laatst online: 15-10 16:58
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 20:05:
pamporovo : €119 valt wel mee ? Op de HCC meegenomen voor €79 ;).
Ik heb em voor 70 euro op de hcc meegenomen ;) :P

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

weird kassie.. zelf modden is natuurlijk het leukste. ff antwoord op je vraag : geen flauw idee :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• My-life
  • Laatst online: 20:08
Mooie kast. kHeb hem ook gezien op de HCC. Hij is van zichzelf al mooi. Nou nog een beetje opruimen.

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 10:55
netjes nu alleen nog round ide cables :)

Metal to the bone

Verwijderd

Een heel net kastje zoals al eerder is gezegt vaakt te zien geweest op de HCC maar netjes met die verlichting eronder :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 15:36:
Jah, dat van die window gwoon erin zetten is idd wel aardig id'tje >:) >:) >:) , maar ben nog niet zo thuis op dat gebied, dat doe ik dan later ooit wel een x.

Ja, 29 eurotjes, wel een beetke deur uh duur, maar hebbik er wel voor over...omdat een window er zelf in te gaan zetten mij nog heel ff boven me pet gaat (nog steeds).
Hij is btw zonder window ook erg mooi, maar ik ga er zo'n Zalman CPU waaier ding cooler erin zetten...(je weet wel wat ik bedoel...zo 1:)
[afbeelding]

En dat ziet er dan wel weer aardig uit achter een window, samen met wat andere fan's met led's en nog een CCFL.

De fan die je op het plaatje ziet wil ik trouwens vervangen door een chromen fan ofzo....in ieder geval een meer decoratieve.
Ikk heb die zalman ook in men kast wat een super ding ziet er kwel :9~ uit en koelt ook nog eens super :P

• siskos
  • Laatst online: 21:52
Sorry dat ik deze post nog opvis uit het verleden maar...
Ik heb deze case vandaag ook gekocht en krijg geen goede airflow --> laage temps in deze case. Omdat ik een probleem heb met een cooler vanvoor als intake te bevestigen, namelijk de plexi zit in de weg. Nu vroeg ik mij af hoe jullie dan de cooler hebben gemonteer ?

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
siskos schreef op 10 May 2003 @ 21:16:
Sorry dat ik deze post nog opvis uit het verleden maar...
Ik heb deze case vandaag ook gekocht en krijg geen goede airflow --> laage temps in deze case. Omdat ik een probleem heb met een cooler vanvoor als intake te bevestigen, namelijk de plexi zit in de weg. Nu vroeg ik mij af hoe jullie dan de cooler hebben gemonteer ?
Pak een 7 gatenzaag en zaag het plexi weg en maak er een mooie blowhole van met een led fan. (ben creatief) graag pics in het kleine modjes topic :P

[ Voor 7% gewijzigd door Casejunkie op 10-05-2003 21:24 ]

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• siskos
Maar verneuk je dan de mooie premade gaatjes vanvoor dan niet ? Staan er dan zo'n paar rond die blowhole.

• Casejunkie
siskos schreef op 10 May 2003 @ 21:28:
Maar verneuk je dan de mooie premade gaatjes vanvoor dan niet ? Staan er dan zo'n paar rond die blowhole.
De fan bevestiging zit dus precies voor die gaatjes?
Als dat het geval is beschadig idd die gaatjes maar dan moet je die dus mooi afwerken met een rubberrandje om de blowhole of je pakt een basstube (uit zo'n subwoofer te koop bij de betere electronica zaakjes) en zaagt die op lengte.

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:22

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Die kast ben ik ook tegen gekomen op www.gistron.com daar staat ie te koop voor 75,90 hieronder de specs:

Midi Tower ATX model
2 x 3.5" and 4 x 5.25" drive bay
4 x 3.5" hidden bay
300 Watt PSU
Reset switch
Power, HDD and Turbo LED on front
Built-in speaker
Front connection 2 x USB / 1 x Firewire / sound
Supports ATX, MicroATX and FlexATX form factor
Suitable for Pentium I / II / III, Celeron and AMD K6 series
Also suitable for AMD Athlon / P4
Easily accessible mounting plate
Mounting material for mainboard

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Casejunkie
Marrruuuk schreef op 10 May 2003 @ 21:47:
Die kast ben ik ook tegen gekomen op www.gistron.com daar staat ie te koop voor 75,90 hieronder de specs:

Midi Tower ATX model
2 x 3.5" and 4 x 5.25" drive bay
4 x 3.5" hidden bay
300 Watt PSU
Reset switch
Power, HDD and Turbo LED on front
Built-in speaker
Front connection 2 x USB / 1 x Firewire / sound
Supports ATX, MicroATX and FlexATX form factor
Suitable for Pentium I / II / III, Celeron and AMD K6 series
Also suitable for AMD Athlon / P4
Easily accessible mounting plate
Mounting material for mainboard
Als ik zou mogen vraag: wat hebben we aan deze informatie hebben?

• siskos
tijgermobiel schreef op 10 May 2003 @ 21:35:
[...]

De fan bevestiging zit dus precies voor die gaatjes?
Als dat het geval is beschadig idd die gaatjes maar dan moet je die dus mooi afwerken met een rubberrandje om de blowhole of je pakt een basstube (uit zo'n subwoofer te koop bij de betere electronica zaakjes) en zaagt die op lengte.
De fan bevestiging zit net boven de gaatjes dus de gaatjes gaan niet in de weg zitten moest er door de plexi geboord worden.
Maar ik vind het te riskant (met mijn noob kunsten) om in de mooie plexi te gaan boren. Dus een intakefan het zijpaneel rechtsvanonder zou deze evengoed werken als een fan in het frontpaneel ?

[ Voor 26% gewijzigd door siskos op 10-05-2003 22:37 . Reden: More info ]

• Casejunkie
siskos schreef op 10 mei 2003 @ 22:22:
[...]

De fan zit niet voor de gaatjes maar er net boven. Maar een blowhole in de zijkant vanonder als intake werkt dat evengoed als zo eentje vanonder ?
Zou je het alsjeblieft het iets beter willen formulieren want ik kan er helaas geen wijs uit. (kan ook aan mij liggen hoor)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 15:36:

Ik heb deze kast (Target) met window. Window kan je € 12,50 :*) kopen bij Eynstein.
www.eynstein.nl

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Boh wat een hersenloze posters :

HET TOPIC IS VERANDERD stelletje apen niet gewoon op de startpost reageren :@

Het gaat nu over de airflow in dat ding !!!

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, deze topic gaat dicht om replies te voorkomen van mensen die het topic niet doorlezen. Daarnaast is het onderhand allang duidelijk om wat voor een kast het gaat :)

siskos: wil je in het vervolg gewoon een nieuwe topic openen in plaats van om een ouwe }:O uit de sloot te vissen? In de nieuwe topic kun je gewoon eventueel een linkje posten naar dit topic en een paar pics invoegen.

Overigens horen "welke kast is dat?" vragen in principe in Overige Hardware, omdat zulke vragen totaal geen relatie hebben met casemodding B)

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 11-05-2003 10:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.