Hey members, ik ben pas begonnen met beetje 'modden' van computers en hier wil ik even laten zien wat ik nu gemaakt heb. Dan heb ik ook nog de vraag van welk merk kast dit is?....volgens vele lijkt hij veel op een Lian Li, maar niemand heeft het nog met 100% zekerheid kunnen zeggen. Ik heb deze gekocht bij Ascob (http://www.ascob.nl), maar daar stond niet het merk van de kast bij...ook heb ik nog geen reactie op de vraag aan Ascob van welk merk het is....misschien kunnen 1 van jullie het me zeggen
....hier wat foto's:

Dit is inside view...t'liefst bouw ik er een raam in maar dat mag niet van me ouders (omdat de comp. beneden staat), dus dan moet ik eerst een 2e deur hebben en daar bouw ik dan raam in en dan zet ik die er af en toe in voor lan party's ofzo....(maar daarvoor moet ik dus wel weten welk merk kast het is
, want als't ff kan wil ik gewoon standaard kant en klare deur hebben omdat ik nog niet zo op de hoogte ben van hoe ik dat raam moet inbouwen anders....
Op deze foto zie je trouwens die ene cooler (met ledjes) die ik erin heb gezet en de CCFL van 30 cm bovenaan...voorin zit er nog 1 van 10 cm.

Hier zie je dus goed hoe me kast eruit ziet...

Het eindresultaat....k'heb er weinig voor moeten doen (maar ben immers beginneling), maar ik moet zeggen, ziet er toch wel aardig uit....wil ik alleen nog ff weten wat jullie ervan vinden....
En owjah, als iemand weet welk merk kast dit is dan hoor ik dat graag.....
Alvast bedankt!!!!
Dit is inside view...t'liefst bouw ik er een raam in maar dat mag niet van me ouders (omdat de comp. beneden staat), dus dan moet ik eerst een 2e deur hebben en daar bouw ik dan raam in en dan zet ik die er af en toe in voor lan party's ofzo....(maar daarvoor moet ik dus wel weten welk merk kast het is
Op deze foto zie je trouwens die ene cooler (met ledjes) die ik erin heb gezet en de CCFL van 30 cm bovenaan...voorin zit er nog 1 van 10 cm.
Hier zie je dus goed hoe me kast eruit ziet...
Het eindresultaat....k'heb er weinig voor moeten doen (maar ben immers beginneling), maar ik moet zeggen, ziet er toch wel aardig uit....wil ik alleen nog ff weten wat jullie ervan vinden....
En owjah, als iemand weet welk merk kast dit is dan hoor ik dat graag.....
Alvast bedankt!!!!