Ervaring met Crucial

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik wil bij Crucial een MMC van 128Mb bestellen (voor een kennis, die wil deze in een Kodak CX4210 (die van het Kruitvat) gaan gebruiken).

Op hun website zie ik voor deze kaart twee verschillende prijzen staan; een 'Price' van 79,99 USD en een 'Web Price' van 71,99 USD. De laatste is volgens mij op mij van toepassing, aangezien ik het niet af ga halen. Het verzenden kost, voor zover ik kan zien, 15 USD. Kortom: een 128Mb kaartje zou 86,99 USD gaan kosten.

Heeft iemand ervaring met deze shop? Ik wil graag weten of er nog onvoorziene kosten zijn; de pricewatch vermeldt namelijk dat de rembours-kosten 13,59 EUR zijn (terwijl ik die niet heb als ik met mijn creditcard betaal) en dat de kosten voor de kaart 82 EUR zijn.

(Ter info: ik ga de modjes verzoeken om mijn reactie in de ShopSurvey te verwijderen; dat was niet op de juiste plaats.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Gewoon doen, ik heb er al vaak besteld en de pakjes zijn binnen de 2 dagen bij je thuis!
Super service.

Ps. Als je gaat bestellen krijg je duidelijk het totaal te zien. Waarschijnlijk zal er nog BTW op die "web price" komen.

edit: Waarom USD? ga naar www.crucial.com/uk i.p.v www.crucial.com!!!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 12:58 ]

• pven
  • Niet online
Het woordje 'waarschijnlijk' is met net iets te vaag. Ik neem aan dat de BTW ook bij het totaaloverzicht vermeld wordt?

Verwijderd

pven schreef op 01 December 2002 @ 12:58:
Het woordje 'waarschijnlijk' is met net iets te vaag. Ik neem aan dat de BTW ook bij het totaaloverzicht vermeld wordt?
Tuurlijk... toch logisch? :)

edit: Bestel wel in de UK aangezien er anders import kosten bijkomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 13:00 ]

• pven
  • Niet online
Je weet het nooit als je in het buitenland besteld. De NL-douane voegt geen extra rekening toe aan je pakket?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Mijn puntjes dan maar:

1. Bestel op de UK site
2. Bij de prijs in de shop komt nog BTW (17,5%) en verzendkosten 5 pond naar nederland via creditcard
3. Het bedrag dat helemaal aan het einde vermeld wordt betaal je

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Crucial lijkt wel goedkoop, maar let op die BTW (19% al een tijdje)
Hiervoor krijg je later van Fedex een factuur van en als je daar geen rekenig mee hebt gehouden dan kom je toch wel bedrogen uit!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier is zat over te vinden: ervaringen met bestellen van crucial geheugen

Neem punt 1 van Moartn serieus, dat scheelt ongewenste kosten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.