Toon posts:

Nieuwe Eprom kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer start niet meer op door een verkeerde flash.
Mogelijkheden tot een hotflash heb ik niet en de contacten met Asus schieten niet echt op. Nu had ik echter tijdens het afspreuren van internet enkele weken geleden een Duits bedrijf gevonden dat die chippies verkoopt op moederbordtype. Daar kostte zo'n Bios'je zo'n € 15,-, alleen nu kan ik de site niet meer vinden.

Weet iemand de link naar dat bedrijf. Ik heb overigens een Asus A7v133.
Alvast bedankt voor de moeite...

Verwijderd

miss een idee om in de geschiedenis van je browser te kijken

Verwijderd

Topicstarter
PC is opnieuw geïnstalleerd een aantal keren om dat ik XP eerst niet lekker aan de gang kreeg op mijn oude PII 300mmx. Even Win98 geprobeert maar dat was bagger dus snel weer naar XP. Met heel veel stripwerk draait hij nu behoorlijk goed.

Geschiedenis is dus pleite en je mag er logischerwijs vanuit gaan dat ik die opties echt allemaal wel gecheckt heb. Het gaat me dus om de URL. Maar bedankt voor je reactie.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:01
www.flashbios.org

die lui kunnen je vast verder helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Stel je niet zo aan en ga wat zinnigs doen.

Dank je voor de URL _JGC_.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 23:59 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 23:58:
[...]
Beter ga jij je aan de regels houden, ze zijn er niet voor niets. Snel kicken is gewoon irritant voordringen op andere topics om maar zo snel mogelijk geholpen te worden en dat is niet gewenst. Als je het daar niet mee eens bent moet je je misschien maar eens afvragen waarom je hier nog rondhangt :/

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 02 december 2002 @ 00:22:

[...]
Beter ga jij je aan de regels houden, ze zijn er niet voor niets. Snel kicken is gewoon irritant voordringen op andere topics om maar zo snel mogelijk geholpen te worden en dat is niet gewenst. Als je het daar niet mee eens bent moet je je misschien maar eens afvragen waarom je hier nog rondhangt :/
Misschien moet je eens leren hoe je mensen moet aanspreken. Denk niet dat je als moderator jezelf het recht mag voorhouden iemand op een dergelijke manier aan te spreken.

Nogmaals, stel je niet zo aan. En al helemaal niet je argument buiten proporties plaatsen. Je gaat van "niet aanstellen" naar "waarom hier rondhangen". Als je dat onderscheid al niet kunt maken, moet je zeker niet, totaal overbodig, het nog eens extra komen opblazen. Als moderator zou je moeten weten dat je dergelijke discussies niet in een topic als dit voert. Je post is inhoudelijk onjuist, je argumenten sluiten niet aan op je stelling en je post is volkomen overbodig en blaast alleen maar iets op dat er niet is. De eerste mod was dat al. Eén kickje is echt niet zo erg, zeker niet door er op zo'n uitsluitende manier op te reageren. En voorkruipen kun je alleen als er een wachtrij is. Dus daar klopt je argument ook al niet. De boodschap was mij bij de eerste mod al duidelijk. Jij hoeft nu echt niet de meneer uit te komen hangen.

Maar aan je leeftijd te zien, kun je daar vrij weinig aan doen. Blijf in ieder geval on-topic en kom niet met argumenten die de lading niet dekken. Als moderator schiet je dan je doel voorbij. Dus gedraag je naar behoren en ga nu aub. niet weer reageren...

Kan iemand me nog helpen met een andere link?
(Zo blijft deze post tenminste nog een beetje on-topic.)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 02:25 ]

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

:/ Regels zijn er niet voor niets. Snel kicken irriteren meer mensen zich aan dan je denkt... Dus hou je SVP aan de forumregels. Bannetje is zo gezet. En de modjes flamen is ook al zoiets verstandigs. Als je refereert aan leeftijden kun je beter eerst zelf de peuterspeelzaal op gaan zoeken vrees ik.

Vraag liever rond naar iemand met een dode A7V bord (maakt niet echt uit welke A7V) en haal daar de BIOS chip vanaf. Lekker werkt het niet, maar het boot teminste en dan kun je de goede BIOS flashen.

[ Voor 8% gewijzigd door Aetje op 02-12-2002 02:40 ]

Forget your fears...
...and want to know more...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 02:22:
[modflame :X ]

Kan iemand me nog helpen met een andere link?
(Zo blijft deze post tenminste nog een beetje on-topic.)
Probeer ff www.wimsbios.com - al is het maar voor de links.

P.s. ik sluit me aan bij aetje, modjes kunnen soms wat kortaf zijn doordat ze tig keer per dag dezelfde opmerkingen moeten maken. Dat die opmerkingen kortaf zijn betekent echter niet dat ze niet relevant zijn. Je hebt al meer dan 750 posts, dus een nOOb 'overtreding' als na anderhalf uur kicken hoor je echt niet te maken. Meer dan 5 woorden daaraan vuil maken zou pas overbodig geweest zijn :/

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gehad met mijn Asus a7v. Ik heb toen een nr. weten te bemachtigen van Asus nederland en effe opgebeld. Ik kom hem na beetje lamerig praten opsturen. Kostte met uiteindelijk maar 3 gulden ofzo voor verzendkosten en pakje. Ze hadden hem voor mij effe opnieuw geflashed. Zie ook Asus is great./
Als je wilt kan ik wel effe de gegevens opzoeken voor je.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 23:58:
[...]
Mijnheer heeft bij deze zijn tweede OW te pakken met een daarbijbehorend afkoelperiode van twee weken.

Verwijderd

Heren mod'jes, mag ik jullie eraan herinneren dat het de eerste OW is.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 18:47 ]

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Denk dat de reactie op pollewop z'n eerste OW was. Timmer deze maar dicht voordat ie nog meer leed(vermaak) veroorzaakt...

[ Voor 6% gewijzigd door Aetje op 02-12-2002 19:47 ]

Forget your fears...
...and want to know more...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:47
Ik had misschien nog wel een biossjippie kunnen krijgen :)

Zo moeilijk is dat niet.

Maar nu ik dit gelezen heb, laat maar zo :D

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nee, hij heeft ongeveer 1 jaar geleden zijn 1e van Exirion gehad..
Maargoed, dit topic kan wat mij betreft idd dicht. Het is toch al verziekt :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.