Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[KM] Hoe het beste een koffermod te maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus een koffermod gaan maken, maar omdat dit mijn eerste koffermod wordt :7 heb ik wat vragen:

- Hoe kan ik het beste een mobo vastmaken?
- Hoe kan ik het beste de pci sloten maken?
- Wat zijn de beste plaatsen voor de drives en voeding?

Het lieftse heb ik pics met wat uitleg ofzo!

Verwijderd

Je kunt ook gewoon ff de search gebruiken, er zijn genoeg koffermods gemaakt, misschien kun je daar wat informatie uit halen, ik heb er zelf nog nooit een gemaakt, maar ik denk dat je heel wat wijzer kan worden uit koffermods van anderen.
Verders suc6 met je mod! :)

Verwijderd

Op www.resettim.tk staat bij de tutorals een howto.
"How to make een koffermod"

Kijk daar eens zou ik zeggen... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar heb ik al gezocht maar ik kon niet echt iets vinden waar ik echt verder meer kwam ;(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:41:
Op www.resettim.tk staat bij de tutorals een howto.
"How to make een koffermod"

Kijk daar eens zou ik zeggen... :)
Thanx _/-\o_

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:47
ik zit nogsteeds een beetje te tobben, hoe teken je een backplate (en dan bedoel ik waar de pci kaarten enzo uitsteken) @ je koffer om uit te zagen...

en ligt et aan mij of verslijt ik veel Dremel slijpschijfjes? welke zijn het beste?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Boeie schreef op 01 December 2002 @ 15:03:
ik zit nogsteeds een beetje te tobben, hoe teken je een backplate (en dan bedoel ik waar de pci kaarten enzo uitsteken) @ je koffer om uit te zagen...

en ligt et aan mij of verslijt ik veel Dremel slijpschijfjes? welke zijn het beste?
ik ben naar een metaal / gereedschapswinkel geweest en heb het daar laten knippen :P :) kostte nix en je bent veel sneller klaar.

maar je moet zelf ffies kijken hoe je dat doet met uittekenen. je kan het bijv. eerst op papier leggen.. dan omtrekken.. uitknippen en dan die omtrek weer aftekenen op de koffer. en dan de zaag er in :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Boeie schreef op 01 december 2002 @ 15:03:

Van dremel zelf die bruine waarvan er 20 of 25 in een potje zitten die kosten 10 euro ofzo.

Je hebt ook nog duurdere 5 schijfjes voor 10 euro, die zijn met glasvezel. maar ik vind ze niet sterker.
Pagina: 1