Verwijderd

Topicstarter
hallo dan,
gisteren zaterdag bij mp3man te r'dam de witte NEXIIe gehaald ff aansluiten enzo.
nu krijg ik alleen het logotje wat ook op de player staat (rechts onder van de player ) op het display en 4 de rest GEEN DONDER |:( meer mee te bezuilen.
de jogdail doet nix alles staat van ook als de usb eruit is (er zitten geen batt in want stroom krijgt het via de usb) telkens weer dat verdomde plaatje .
wie o wie kan me helpen.

en hoe kan ik de geheugen kaart leeg maken??
mail me : karrekraak@zeelandnet.nl

Verwijderd

begin eerst eens met die batterijen zou ik zeggen...... Kaartje leegmaken doe ik altijd via een cardreader. Werkt gewoon goed, geen gedonder. Weet eigenlijk niet hoe het direct gaat. Als je gewoon in de Explorer een removable drive erbij krijgt is er niks aan de hand.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33
Ja doe er inderdaad eerst maar eens een paar batterijen in. Een geheugenkaart maak je leeg via een reader/camera etc.

Verwijderd

Topicstarter
er zit nix in en dat geheugen leeg maken heeft betrekking op voorgaande.

Verwijderd

Topicstarter
kom niet verder dan ....?
leest ook nix op pc??

Verwijderd

Topicstarter
en heb alles gedaan wat ook in boekje stond, kan totaal nix doen alles staat vast??

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:59

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wat ik gedaan heb is:
Batterijen erin.
Aanzetten en dan pas de usb stekker erin...
dan formateren in FAT formaat.

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
thankz maar zelf dit weerkt niet. speler wordt niet gezien als externe driver??

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

wat een gedonder... ik had het eens een keer met een bepaalde 128MB compact flash van Dane-elec... .. Teruggestuurd .. en nieuwe gekregen.. en gedonder hield op!
Dus met andere woorden.. ik denk eerder dat het aan je CF kaart ligt dan de Nex....

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46

BaRF

bijna kerst

ik heb nu ook gekloot met mn IIe, er is ook een ander topic: NexIIe mini-review :/

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1