Problemen met SMC Barricade router

Pagina: 1
Acties:

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hallo. :)

Ik gebruik nu zo'n anderhalf jaar met grote tevredenheid een SMC Barricade 7004 BR router. Pasgeleden zag ik op Tweakers dat er een firmware upgrade was voor mijn geliefde apparaat. Omdat ik al enkele malen eerder de firmware had geflashed voorzag ik geen problemen.

Nadat ik echter deze firmware geflashed heb, heb ik regelmatig problemen. Internet valt soms ineens uit. Als ik de stekker uit de modem trek, de router uitdoe, en even later het hele zakie weer aan, werkt alles weer.

Ik heb het idee dat het vaker gebeurt als er veel wordt gedownload; nu net viel internet uit terwijl twee personen op het netwerk eMule aanhadden. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:36

Sport_Life

Solvitur ambulando

Had je geen backup gemaakt ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Artcore
  • Niet online
Nee...

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook, alleen ik heb geen SMC maar een Linksys, en met elke firmware... :(
Ik ben maar gestopt met zoeken, maar gelukkig gebeurt het niet zo vaak.
Ik hoop dat je wat vind.

• Artcore
  • Niet online
Is Linksys een van de merken die die hardware gebruikt die SMC ook gebruikt?

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan ook je oude firmware er weer op zetten denk ik.
Een vriend van me heeft hem ook en die heeft ook de nieuwste firmware erop gezet. ff vragen of hij ook deze problemen heeft ;)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Artcore schreef op 01 december 2002 @ 12:37:
Hallo. :)

Ik gebruik nu zo'n anderhalf jaar met grote tevredenheid een SMC Barricade 7004 BR router. Pasgeleden zag ik op Tweakers dat er een firmware upgrade was voor mijn geliefde apparaat. Omdat ik al enkele malen eerder de firmware had geflashed voorzag ik geen problemen.

Nadat ik echter deze firmware geflashed heb, heb ik regelmatig problemen. Internet valt soms ineens uit. Als ik de stekker uit de modem trek, de router uitdoe, en even later het hele zakie weer aan, werkt alles weer.

Ik heb het idee dat het vaker gebeurt als er veel wordt gedownload; nu net viel internet uit terwijl twee personen op het netwerk eMule aanhadden. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Lucky bastard ;) Die van mij doet het helemaal niet meer na de upgrade :( Ik heb mail gestuurd en als ik meer info heb omtrent de RMA procedure zal ik het hier wel posten.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Is dit hetzelfde probleem als ik hier Mxstream ADSL modem + router = soms geen verbinding beschreven heb? Ik weet dus ook nog steeds geen oplossing helaas.
Pagina: 1