ik ben druk bezig een programma in vb6 te schrijven,
vervolgens wil ik het programma wat ik heb gemaakt testen, om te kijken of het programma het inderdaad doet.
in de module Form_load zit dus al een fout.... dus ik krijg zo'n venster met de knoppen End debug en help.
Ik druk dus op debug, en op dat moment blijft visual basic haken, en loopt vast
net zoiets, heb ik ook als ik het programma wat ik aan het testen ben afsluit,
( bijvoorbeeld via de instructie end) sluit tegelijk Visual Basic ook af
Mijn vraag is dus, hoe ik van dit probleem af kom, maar ook hoe ik eraan ben gekomen.
Owja Ik gebruik visual basic 6 enterprice en ik heb Service pack 5 geinstalleerd.
AMD 900 Mhz.... 512 geheugen.... MSI k7T turbo motherbord
wat ik al heb geprobeerd:
vervolgens wil ik het programma wat ik heb gemaakt testen, om te kijken of het programma het inderdaad doet.
in de module Form_load zit dus al een fout.... dus ik krijg zo'n venster met de knoppen End debug en help.
Ik druk dus op debug, en op dat moment blijft visual basic haken, en loopt vast
net zoiets, heb ik ook als ik het programma wat ik aan het testen ben afsluit,
( bijvoorbeeld via de instructie end) sluit tegelijk Visual Basic ook af
Mijn vraag is dus, hoe ik van dit probleem af kom, maar ook hoe ik eraan ben gekomen.
Owja Ik gebruik visual basic 6 enterprice en ik heb Service pack 5 geinstalleerd.
AMD 900 Mhz.... 512 geheugen.... MSI k7T turbo motherbord
wat ik al heb geprobeerd:
- *laatste service pack geinstalleerd *project options en visual basic options gecontrolleerd *MSDN.microsoft.com bezocht(hoewel ik niet precies weet waar ik op moet zoeken) *Google bezocht *vb6 opnieuw geinstalleerd
[ Voor 34% gewijzigd door MWP op 01-12-2002 13:33 . Reden: Onduidelijk verhaal ]