Toon posts:

[Debian woody] squid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik bestanden van rond de 3MB en minder download dan komt die vanuit mijn cache, maar als ik bestanden groten dan deze 3MB download dan komt het niet uit mijn cache van van het site zelf.

Nu heb ik mijn "cache_object_size" al vergroot naar 7MB en squid -k reconfigure gedraait, maar nog steeds hetzelfde.

Niet dat dit meteen nodig is maar ik was een beetje aan het spelen met squid _/-\o_

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
en wat is de vraag? :+

PSN: Houtvlot

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:58
RTFM:
maximum_object_size 4096 KB

Verwijderd

Topicstarter
Jelmer schreef op 01 December 2002 @ 12:33:
RTFM:
Zoals ik al zei, ik heb deze waarde al op verhoogt naar 7MB maar het blijft nog steeds hetzelfde.
als ik bestanden onder de 4MB download en daarna nog een keer komt dit uit mijn cashe, maar grotere bestanden niet. deze worden gewoon opnieuw gedownload, en dus niet uit mijn cache gehaald.

Verwijderd

Jelmer schreef op 01 December 2002 @ 12:33:
RTFM:

Dat mag wel iets vriendelijker :)
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 11:27:
[...]
Nu heb ik mijn "cache_object_size" al vergroot naar 7MB en squid -k reconfigure gedraait, maar nog steeds hetzelfde.
[...]
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 15:08:
[...]

Zoals ik al zei, ik heb deze waarde al op verhoogt naar 7MB maar het blijft nog steeds hetzelfde.
.
cache_object_size en maximum_object_size zijn verschillende dingen als ik kan lezen. Die eerste variabele komt niet voor in mijn squid.conf file. Uit je posts is dan ook niet te lezen dat je de maximum_object_size hebt opgehoogd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 15:28:

[...]

Dat mag wel iets vriendelijker :)

[...]

[...]

cache_object_size en maximum_object_size zijn verschillende dingen als ik kan lezen. Die eerste variabele komt niet voor in mijn squid.conf file. Uit je posts is dan ook niet te lezen dat je de maximum_object_size hebt opgehoogd.
oh sorry ik heb het inderdaad verkeerd vermeld, mijn excuses...
er staat wel maximum_object_size ...
Pagina: 1