Ik zou het doen!
Hmm heb je een firewire apparaat?
Over IEEE 1394 kan je ip draaien namelijk.
Over IEEE 1394 kan je ip draaien namelijk.
[ Voor 40% gewijzigd door NiPeng op 01-12-2002 11:05 ]
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
is gewoon een firewire poort.. of je hem aan de buitenkant hebt zitten weet ik niet, anders gewoon on-board waarna er niks meer zit aangesloten (aansluiting naar de buitenkant toe dan bedoel ik)
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
het chelllo modem is gewoon aangesloten type lancity
Ik zou het doen!
misschien een Audigy kaart ? Daar zit ook een FireWire poort op.
301SQN
[beetje OT]
Zoiets vaags heb ik soms ook, alleen dan komt de connectie van een van me webcams af?!?
(Waarschijnlijk me Logitech)
Is heel vaag, ding heeft dan ook eigen ip, iets van 4.0.0.1 ofzoiets
Meestal was dat na een reboot weer weg. (Geloof ook dat ik dat alleen in XP had, en niet in 2k)
[/beetje OT]
Zoiets vaags heb ik soms ook, alleen dan komt de connectie van een van me webcams af?!?
Is heel vaag, ding heeft dan ook eigen ip, iets van 4.0.0.1 ofzoiets
Meestal was dat na een reboot weer weg. (Geloof ook dat ik dat alleen in XP had, en niet in 2k)
[/beetje OT]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
1394 Verbinding is je FireWire Poort ....
Internet Gateway geen id waarom je dat erbij hebt staan ...
Enabled is je Chello verbinding neem ik aan ..
Internet Gateway geen id waarom je dat erbij hebt staan ...
Enabled is je Chello verbinding neem ik aan ..
het is een compaq ep p2 400 dus niet zo'n geavanceerd pctje.. alles onboard enzo. er is geen audigy kaart aanwezig of ander excotische hardware.
os is winxp prof.
verder geen usb devices
os is winxp prof.
verder geen usb devices
[ Voor 16% gewijzigd door rammes op 01-12-2002 12:09 ]
Ik zou het doen!
Als je via XP je verbinding deelt..maybe wil ie dat ook over de firewire delen dan?
Zou "internet gateway" verklaren.
In properties van die verbinding het icoon uit laten zetten, en bij advanced eventjes het delen uitzetten dan maar?
Daar staat een pulldown dat ie via een van je LAN connecties internet gaat delen zie ik hier...
Zou "internet gateway" verklaren.
In properties van die verbinding het icoon uit laten zetten, en bij advanced eventjes het delen uitzetten dan maar?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Pagina: 1