Een neef van me heeft voor z'n epia bordje het kleine rode in allu frame koffertje van praxis aangeschaft, de casemod was gister zo goed als klaar,
dus we konden de software installeren,
maar hij liep eerst al vast tijdens installatie van win98se
en later nog tijdens partitionering van de overige hdruimte
dit leek mij een duidelijk probleem van warmte ophooping,
ik heb er net 2 topics op nageslagen en zag dat de geadviseerde airflows het beste wel langs de hd kunnen lopen
...in ons enthousiasme hebben we hier wat minder bij na gedacht
de maxtor 7200 rpm 80 gig hadden we namelijk tegen met de metalen bovenplaat tegen het foam gedrukt en vast geschroefd (begin maar met flamen
)
het gewijzigde plan is nu om de hd wat lager te doen, dus hem op een kleine afstand boven de voeding te hangen door middel van wat allu profieltjes,
en dan waar de hd zat een outtake fan te plaatsen (intake 8 cm zou voor overdruk zorgen met enkel een andere outtake van 4 cm)
(edit: vanwege onduidelijke vraag)
of iemand het probleem bekend voorkomt ? en wat ze als oplossing hadden bedacht
of anderen ook hun hd op een bepaalde manier hebben gemonteerd?
ik zal nog even kijken of ik jullie een plezier kan doen met de pics
(edit: de specs: via epia c800, 256mb samsung, maxtor 7200 80g, LG combi, compacte voeding uit IA)
dus we konden de software installeren,
maar hij liep eerst al vast tijdens installatie van win98se
en later nog tijdens partitionering van de overige hdruimte
dit leek mij een duidelijk probleem van warmte ophooping,
ik heb er net 2 topics op nageslagen en zag dat de geadviseerde airflows het beste wel langs de hd kunnen lopen
...in ons enthousiasme hebben we hier wat minder bij na gedacht
de maxtor 7200 rpm 80 gig hadden we namelijk tegen met de metalen bovenplaat tegen het foam gedrukt en vast geschroefd (begin maar met flamen
het gewijzigde plan is nu om de hd wat lager te doen, dus hem op een kleine afstand boven de voeding te hangen door middel van wat allu profieltjes,
en dan waar de hd zat een outtake fan te plaatsen (intake 8 cm zou voor overdruk zorgen met enkel een andere outtake van 4 cm)
(edit: vanwege onduidelijke vraag)
of iemand het probleem bekend voorkomt ? en wat ze als oplossing hadden bedacht
of anderen ook hun hd op een bepaalde manier hebben gemonteerd?
ik zal nog even kijken of ik jullie een plezier kan doen met de pics
(edit: de specs: via epia c800, 256mb samsung, maxtor 7200 80g, LG combi, compacte voeding uit IA)
[ Voor 16% gewijzigd door spacy op 01-12-2002 11:28 ]