Toon posts:

speedling adsl...1mb upload??

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik zat net wat te surfen naar aanbieders van adsl om te kijken welke goed was...(ben van plan te nemen)

en toen kwam ik speedlinq tegen...maar het is de eneige adsl (particulier< niet zakenlijk) die 1mb upload heeft volgens mij ! weet iemand hier iets meer over??

http://www.speedlinq.nl/

dan het max abbonoment 8mb download 1 mb upload voor slechts 89 euro per maand...aansluitkosten zijn ook erg laag...

Verwijderd

Het ziet er naar uit dat dat waar is, maar dat heb je alleen voor die prijs tijdens de eerste 12 maanden, daarna zal het wel een flink stuk duurder worden.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is waar........maar ik weet niet hoeveel duurder natuurlijk..mischien valt het wel mee...

en een jaar is ook best lang hoor:)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:33

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

1Mbit download hebben volgens mij wel meer providers hoor, vooral bij de duurdere abbo's.
Ze zijn in ieder geval niet de eerste ermee, de oude Cistron MAXX had ook 8/1Mbit!

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
ja ok...zoals je zegt de OUDE cistron..maar bij de huidsge PARTICULIERE zie ik het nergens staan

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 07:36
B_O_S_S schreef op 01 December 2002 @ 10:05:
1Mbit download hebben volgens mij wel meer providers hoor, vooral bij de duurdere abbo's.
Ze zijn in ieder geval niet de eerste ermee, de oude Cistron MAXX had ook 8/1Mbit!
We hebben het hier wel over 1Mbit upload

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
1mbit upload is theoretisch onmogelijk bij adsl.
Veel modems kunnen het ook niet aan, misschien bieden hun wat anders aan zoals sdsl ?

Verwijderd

maximale download/upload snelheid 1536/256Kbps
Hoogste snelheid, laagste prijs! 2-8/1Mbps*

wat bedoelen ze hier mee :?

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 15:14

IvoB

Prutst er rustig op los

de maximale upload is 832 kbit, je zult dus ongeveer 80 kb/s gaan halen.. (zie TU DSL van BabyXL)

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
bij speedlinq hebben ze abbo's Lite , Fast & Max
en tijdelijk krijg je voor de prijs van lite het fast abbo , voor de prijs van fast krijg je max , voor de prijs van max krijg je die 2-8/1 en na een jaar kan je kiezen of terug naar je gewone snelheid voor dezelfde prijs en anders iets meer betalen het abbo 1536/256 kost 89 euro per maand , hoe weet ik dit we verkopen het zelf in de winkel |

edit het speedlinq adsl gaat via Baby xl netwerk !

[ Voor 10% gewijzigd door Ghostface op 01-12-2002 12:12 ]

• WooK
  • Laatst online: 07-05 11:19

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Bc Hoogvliet schreef op 01 December 2002 @ 12:10:
en tijdelijk krijg je voor de prijs van lite het fast abbo , voor de prijs van fast krijg je max , voor de prijs van max krijg je die 2-8/1 en na een jaar kan je kiezen of terug naar je gewone snelheid voor dezelfde prijs en anders iets meer betalen het abbo 1536/256 kost 89 euro per maand , hoe weet ik dit we verkopen het zelf in de winkel |

dan kun je dus ook vertellen wat dat max abo gaat kosten na dat jaar.

I'm not as think as you stoned I am

• Xandrios
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dank voor de tip :Y)

* Xandrios gaat ze NU mailen, en maandag bellen (want ik verwacht geen mail terug eik ;) )

1Mbit upload is Onmogelijk.
En SDSL kan het ook niet zijn; dan zou het 1024/1024 zijn.

Hoe flikken ze dit? :D
http://www.speedsuite.net...tID=0&pi_id=139&co_id=974

Upload snelheid: 90.1 KB/sec ...das dus zo'n 900kbit omgerekend (rekening houdend met overhead)

[ Voor 34% gewijzigd door Xandrios op 01-12-2002 12:46 ]

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 15:14

IvoB

Prutst er rustig op los

ik kan met mijn Cistron Maxx ook niet in de buurt van die 800 kb/s komen. Lijkt me een fake test.

• Xandrios
IvoB schreef op 01 december 2002 @ 12:54:
ik kan met mijn Cistron Maxx ook niet in de buurt van die 800 kb/s komen. Lijkt me een fake test.

Dat komt dan door de afstand tussen jou en de centrale. 800KB/sec is in princiepe wel mogelijk met ADSL Max :)

'k heb even navraag gedaan, en inderdaad, 1mbit upload is WEL mogelijk met ADSL.

Tot 768K is het te garanderen, tot 1mbit is het 'met wat geluk' te halen. Het kan dus wel, maar als je wat verder van de centrale af zit, haal je het dus ruim niet.

Verwijderd

Topicstarter
het is helaas alleen niet overal te verkrijgen snik tenminste niet in Utrecht...zo te zien wel in den haag en rotterdam:(

Verwijderd

HIer is het wel beschikbaar. Vind het vreemd want Cistron zei pas nog dat BBNed het liever niet had. Tenzij dit geen bbned is :?

• Xandrios
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:36:
HIer is het wel beschikbaar. Vind het vreemd want Cistron zei pas nog dat BBNed het liever niet had. Tenzij dit geen bbned is :?

Dit is zeker geen BBned. Het loopt via BabyXL, een concurent van BBned :)

Verwijderd

Owh zo. Kon het niet terug vinden want ik wordt weinig wijs uit die site namelijk. :P

Verwijderd

wow, dat is pas een lekker upload snelheid, beter dan m'n 3 kb/sec nu :)

Verwijderd

site is idd vrij slecht en onduidelijk .. wat de vraag is is of die provider net zo slecht en onduidelijk is of dat dat wel mee valt.,,
1536/256 voor dezelfde prijs als mn 512/256 lijntje is namenlijk een absolute konings actie !!!! en dat zou ik best voor een jaartje willen hebben

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Bc Hoogvliet schreef op 01 December 2002 @ 12:10:

Is dit heel zeker?
Wat nl ook kan is dat de snelheid gelijk blijft en je dan de daarbij behorende prijs moet betalen. Omdat dit nu toch vrij duidelijk erbij staat kan je imo niet van je contract af door die verhoging.
Kijk goed of er andere bepalingen zijn die wel opzegging of down-grading mogelijk maken.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Verwijderd

tuurlijk wel . contract duur is 1 jaar.. daarna mag je er zowiezo vanaf als je wilt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 16:32 ]

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
kijk hier even dat is de speedling pagina van belcompany

http://websignup.freesurf...gnup/speedlinq/web/signup

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:30
Helaas. Speedlinq ADSL is nog niet beschikbaar op uw adres.

Shit, anders had ik toch het max pakketje van hun gepakt,
nu ga ik toch maar voor eweka

• |sWORDs|
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:13:
het is helaas alleen niet overal te verkrijgen snik tenminste niet in Utrecht...zo te zien wel in den haag en rotterdam:(
Utrecht Rijnsweerd en Amersfoort lijken het beide te doen (3584 GE en 3811 HM)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Topicstarter
hm ik heb 3524dt dus helaas:)

Verwijderd

Hmm... GEEN EWEKA!

Ik heb dat dus @ m'n studentenkamer, gedeeld met huisgenoten. Ben er zwaar tevreden over qua snelheid, maar totaal niet tevreden qua stabiliteit...

Dat ze geen datalimiet hebben is trouwens wel zwaar relaxt :D

En die 50 kbyte/s upstream is ook nog wel te doen :)

Verwijderd

Weezer-DC schreef op 01 december 2002 @ 16:48:
Helaas. Speedlinq ADSL is nog niet beschikbaar op uw adres.

Shit, anders had ik toch het max pakketje van hun gepakt,
nu ga ik toch maar voor eweka
Oooooohhhh (overweeg je keuze goed ) :)

"een eweka gebruiker " :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 09:43 ]

Verwijderd

In mijn wijk (Purmerend) is het ook verkrijgbaar :-)
Ik zie alleen niets staan over Nieuwsgroepen? want alleen daarom zou ik al van mijn UPC abbonoment af willen!

• ArjanC
  • Laatst online: 26-01 17:16
moet je nou apart voor BabyXL betalen? en kan je ook een ander modem gebruiken??\

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 22:15
Iemand al een ervaring met speedlinq? Vooral met de FUP.
Het is hier beschikbaar en het is een mooi alternatief voor Chello.

[ Voor 39% gewijzigd door waslijn op 14-12-2002 15:42 ]

• JeroenT
  • Laatst online: 29-04 14:37

JeroenT

hoi!

hihi :) , het is hier beschikbaar , misschien als goede vervanger voor @home ? :9

• waslijn
KroontjesPen schreef op 01 december 2002 @ 16:08:
[...]
Is dit heel zeker?
Wat nl ook kan is dat de snelheid gelijk blijft en je dan de daarbij behorende prijs moet betalen. Omdat dit nu toch vrij duidelijk erbij staat kan je imo niet van je contract af door die verhoging.
Kijk goed of er andere bepalingen zijn die wel opzegging of down-grading mogelijk maken.
2.3 Deze verhoging van de snelheden geldt voor een periode van 12 maanden na activatie.
Na 12 maanden wordt het actieabonnement omgezet in het standaardabonnement op de hogere snelheid.

2.4 De Abonnee die na 12 maanden terug wil naar een abonnement met lagere snelheid dient dit uiterlijk 1 maand voor het aflopen van de abonnementsperiode schriftelijk aan Speedlinq door te geven. De abonnee wordt dan kosteloos teruggezet op de oorspronkelijke snelheid.

• waslijn
burp2001 schreef op 05 December 2002 @ 20:32:
moet je nou apart voor BabyXL betalen? en kan je ook een ander modem gebruiken??\
Volgens mij betaal je alles aan de provider, die betaald vervolgens BabyXL. Andere modems kun je gebruiken mits ze door BabyXL ondersteund worden.

[ Voor 12% gewijzigd door waslijn op 14-12-2002 16:26 ]

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:35

Cybje

First Post!

De ADSL standaard gaat toch maar tot 768 kbps upload? Of is dat inmiddels veranderd? Voor een hogere upload moest je dan geloof ik SDSL nemen ofzo.

Wat ruist er door het struikgewas

• ArjanC
  • Laatst online: 26-01 17:16
Ik zag hier dat er een pakket is voor € 139,00, is dat inclusief de aansluit kosten ?? en moet je nog maandelijks aan de provider betalen (BabyXL) ?

zit er echt over na te denken om over te stappen van CHello (KL*TE) naar dit..
zou je bv. ook een trust (ik weet het) modem kunnen gebruiken ?

Ook omdat je een server mag neerzetten..

btw, bij het aansluiten van mijn kabelmodem (toen bART) heb ik borg moeten betalen. krijg ik dat nog terug?

[ Voor 12% gewijzigd door ArjanC op 14-12-2002 16:53 ]

• waslijn
burp2001 schreef op 14 December 2002 @ 16:46:
Ik zag hier dat er een pakket is voor € 139,00, is dat inclusief de aansluit kosten ?? en moet je nog maandelijks aan de provider betalen (BabyXL) ?

zit er echt over na te denken om over te stappen van CHello (KL*TE) naar dit..
zou je bv. ook een trust (ik weet het) modem kunnen gebruiken ?

Ook omdat je een server mag neerzetten..

btw, bij het aansluiten van mijn kabelmodem (toen bART) heb ik borg moeten betalen. krijg ik dat nog terug?
Dat pakket is volgens mij excl aansluitkosten. Maandelijk betaal je alleen aan speedlinq.

Over het modem zou je contact moeten opnemen.

Volgens mij krijg je die borg gewoon van Chello terug.

• waslijn
Heb net een reply van de klantenservice:
Allereerst voor bedankt voor uw interesse. Voor de FUP van het Fast-abonnement geldt op dit moment een advieslimiet van 25 GB per maand. Gezien uw verbruik zal dit geen enkel probleem opleveren. Ik hoop uw vraag zo afdoende beantwoord te hebben, mocht u verder nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.
Maakt het wel aantrekkelijk om het toch maar te gaan proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door waslijn op 18-12-2002 15:07 ]

• Xandrios
Waslijn schreef op 18 December 2002 @ 15:06:
Heb net een reply van de klantenservice:

[...]
Maakt het wel aantrekkelijk om het toch maar te gaan proberen.

Is wel netjes voor dat goedkope abbo :)

* Xandrios is benieuwd wat het limiet voor het Max abbo is...

Verwijderd

Ik heb ze gemaild en kreeg dit antwoord:

Allereerst bedankt voor uw interesse. U kunt kiezen of u dezelfde snelheid
wilt behouden of dat u dezelfde prijs wilt blijven betalen. Met andere
woorden, na een jaar krijgt u de keus om voor 129 euro per maand het Wide Open
abonnement(2-8/1 Mbps) te behouden of terug te schakelen naar het Max-abonnement(1536/256 kbps)
voor 89 euro per maand. Ik hoop uw vraag zo afdoende beantwoord te hebben, mocht u
verder nog vragen hebben, laat u het dan gerust weten.

Persoonlijk zou ik voor het 2048/512 abbo gaan van Demon via BaByXL. Daar zijn het modem en de aansluitkosten nu 0,00 :*) Daarbij vind ik € 129,- wel erg duur voor een WIDE OPEN abbo (€ 92.50 bij Eweka/BBned) en 1536/256 te langzaam wat upload betreft. En ik wil zeker de dag niet mee maken dat de snelheid terug moet van 2-8Mbit/1 Mbit naar 1536/256 :'(

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Na twee eerdere threads die gelocked werden/kicked (en u is bedankt Cutebritney)

Een derde poging (en de hoop nu niet gemod/locked/kicked/banned te worden).

Wat ik graag wil weten hoe de ervaringen zijn met Speedlinq (voor zover voor handen).

1) Is de snelheid OK (fast abo = 1536/256 Kbit/sec), als in levering van beloofde getallen ?

2) Hoe is het met de newsserver(s) gesteld (beschikbaarheid/retentie)?

3) Wat zijn de ervaringen met het Allied Data Amigo routertje (instelmogelijkheden)?

etc .....

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Pantagruel

Pantagruel

En dan maar zelf een update plaatsen:

Het routertje is niet van allied data, maar van de firma Amigo (www.amigo.com.tw)

De product code lijkt mij de AMX-CA64E te zijn

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Cutebritney schreef op 01 december 2002 @ 13:03:

[...]

Dat komt dan door de afstand tussen jou en de centrale. 800KB/sec is in princiepe wel mogelijk met ADSL Max :)

'k heb even navraag gedaan, en inderdaad, 1mbit upload is WEL mogelijk met ADSL.

Tot 768K is het te garanderen, tot 1mbit is het 'met wat geluk' te halen. Het kan dus wel, maar als je wat verder van de centrale af zit, haal je het dus ruim niet.
Het is inderdaad mogelijk een 1mbit upload line te hebben, echter zijn deze lijnen zeer zelfzaam en moeilijk op maximale snelheid te krijgen. Als je een hogere snelheid wilt berijken met je upload zou je toch echter 2 lijnen moet hebben of naar S, H of VDSL moeten waar VDSL snelste is(wel tot 50mbit) maar bijna on betaalbaar. En dan geloof ik dat nederland H en VDSL niet eens ondersteunt. 8)

• Xandrios
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 14:27:
[...]

Het is inderdaad mogelijk een 1mbit upload line te hebben, echter zijn deze lijnen zeer zelfzaam en moeilijk op maximale snelheid te krijgen.
idd, helaas...
Als je een hogere snelheid wilt berijken met je upload zou je toch echter 2 lijnen moet hebben of naar S, H of VDSL moeten waar VDSL snelste is(wel tot 50mbit) maar bijna on betaalbaar. En dan geloof ik dat nederland H en VDSL niet eens ondersteunt. 8)

VDSL heeft een maximale afstand aansluiting <==> centrale van maar een paar 100 meter. Niet geschikt dus. En aangezien de frequenties die hierbij gebruikt worden erg hoog zijn, zou het ook nog voor vreselijk veel ruis zorgen bij de omliggende lijnen. Niet te gebruiken dus...

Verwijderd

Leuk allemaal mensen, dat geklets over het wel of niet kunnen halen van 1mb of meer. Maar de originele vraag was wat de ERVARINGEN met Speedling zijn, en dat Allied Data Amigo router-modem. Daar ben ik namelijk ook erg in geinteresseerd :*)

Ik overweeg een 768/128 ('lite', voor 12 maanden althans) abo.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:31

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik heb sinds kort Speedlinq Fast 1536/256 € 52.50 p/m.
Speciaal voor Zwizzle:
Tot nu toe nog geen problemen. Download +/- 185 KBYte/sec, upload +/- 20, dus dat zit wel snor. (Pinobigbird had voorheen 56k6 |:( )
De modem is, zoals al eerder gemeld, een Amigo AMX-CA4E (4 port) router.
Ik heb geprobeerd een FTP-server op te zetten, maar weet niet hoe de instellingen van de modem moeten zijn. Wel FAQ's gelezen, maar ik kom er nog niet uit.
Inloggen op modem gaat trouwens via je eigen IP-adres ben ik zelf achter gekomen. In FAQ's staat altijd 10.0.0.2 oid. En de rest helpt mij ook niet verder. Als dus iemand wel weet hoe ik alles in moet stellen, please help this newbie.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 10 January 2003 @ 12:39:
Ik heb sinds kort Speedlinq Fast 1536/256 € 52.50 p/m.
Speciaal voor Zwizzle:
Tot nu toe nog geen problemen. Download +/- 185 KBYte/sec, upload +/- 20, dus dat zit wel snor. (Pinobigbird had voorheen 56k6 |:( )
De modem is, zoals al eerder gemeld, een Amigo AMX-CA4E (4 port) router.
Ik heb geprobeerd een FTP-server op te zetten, maar weet niet hoe de instellingen van de modem moeten zijn. Wel FAQ's gelezen, maar ik kom er nog niet uit.
Inloggen op modem gaat trouwens via je eigen IP-adres ben ik zelf achter gekomen. In FAQ's staat altijd 10.0.0.2 oid. En de rest helpt mij ook niet verder. Als dus iemand wel weet hoe ik alles in moet stellen, please help this newbie.
Ik heb dit modem gisteren geinstalleerd en het werkt als een zonnetje. Bij mij moest ik naar 10.0.0.254 toe en kwam ik in de modem met instellingen. Als je een FTP server wil draaien moet je effe poort 21 instellen bij virtual server. Extern 21, intern 21 en host je intern IP van de FTP server.

Modem draait trouwens ook probleemloos op MXstream. :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 14:55:
Leuk allemaal mensen, dat geklets over het wel of niet kunnen halen van 1mb of meer. Maar de originele vraag was wat de ERVARINGEN met Speedling zijn, en dat Allied Data Amigo router-modem. Daar ben ik namelijk ook erg in geinteresseerd :*)

Ik overweeg een 768/128 ('lite', voor 12 maanden althans) abo.
Modempje is erg relaxed. Bij mij draait ie als een zonnetje en ik heb hem ook getest op MXstream. Krijg alleen SSH nog niet open. De interne firewall heeft die geblocked. Maar daar is wel weer een oplossing voor denk ik. :*)

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:31

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 13:15:
[...]

Als je een FTP server wil draaien moet je effe poort 21 instellen bij virtual server. Extern 21, intern 21 en host je intern IP van de FTP server.
:*)
Ben echt newbie :? , heb al veel geprobeerd, allerlei instellingen, maar wil nog niet lukken. Wat is dan precies intern IP van de FTP sever, hoe kom ik daar achter (Werk met GuilFTPd)?
Filetransfer met messenger werkt ook niet. Hoe moet ik dat dan instellen en waar?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Pantagruel

Pantagruel

Pinobigbird schreef op 10 januari 2003 @ 17:12:
[...]

Ben echt newbie :? , heb al veel geprobeerd, allerlei instellingen, maar wil nog niet lukken. Wat is dan precies intern IP van de FTP sever, hoe kom ik daar achter (Werk met GuilFTPd)?
Filetransfer met messenger werkt ook niet. Hoe moet ik dat dan instellen en waar?
Zo heb zelf nu Speedlinq 1536/256 Kbps voor dit jaar :)
[De news-server zuigt, ik krijg enkel incomplete postings te zien, gelukkig heb ik een usenetserver account :)]. Down = ca 180 Kb/sec, up ca 29 Kb/sec, _/-\o_

Het e-tech routertje doet standaard DHCP en dat werkt uitsteken. Het enige is even uitvinden in welke range voor het vergeven van fixed IP's voor server diensten. Mara vrees niet, je kunt de IP range vwaaruit je IP adressen worden gekozen ook veranderen naar wat je wil (wel een B/C-class IP range nemen, bijv 192.168.4.0).

Zoals al eerder te lezen was moet je een 'virtual server' opgeven (onder config, virtual server). Daar geef je op bij public en private port 21 en bij Host IP adress het IP adres dat de pc heeft die als ftp server dienst doet (bijv 10.0.0.10) achter de router. Idem voor een HTTP server achter de router enkel dan voor poort 80. SSH zit op poort 23 en daarvoor volg je dezelfde formule.

succes.

PS vorderingen van mijn kant post ik wel, ga nu lekker frunniken

Verwijderd

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 720.2 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 92.1 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 1,220.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 18.0 ms

speedlinq max gebruiker

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Niet echt ontopic of zo maar is dit niet een beetje out dated? :?

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Verwijderd

best wel maar zag hem staan en aangezien ik speedlinq heb en mensen er over discuseren d8 ik laat ik wat gegevens posten kan nooit geen kwaad
Pagina: 1