Ik heb de nieuwe asus firmware 1.1 geflashed in mijn brander 48.16.48. Nu had ik al problemen toen ik begon met aflash ik kreeg de melding no suppurted enz enz. Ik heb uiteindelijk toch geflashed maar toen kreeg ik aan het eind van de flash een melding error no entry (C7) de brander werkt wel betere herkenning van cd`s maar het klopt natuurlijk niet. Heeft nog iemand dit probleem gehad...
Verwijderd
Weet je wel zeker dat je de goede firmware eroverheen hebt gehaald?
Misschien was het niet geschikt voor jouw brander, maar met een beetje geluk werkt ie dus wel
Misschien was het niet geschikt voor jouw brander, maar met een beetje geluk werkt ie dus wel
nee hoor het was de goede nu was er al na 1 dag een nieuwe update en deze werkt dus wel zonder probleem alleen de flash module is voor xp maar ik moet deze wel op 98 compatabiliteit zetten Heel Vreemd, het duurde ook even voor ie ging ik, had een beetje de shakes maar hij doet het nu goed ook betere herkenning van cd`s dus sneller branden als 16 x op mijn 48x bedankt voor je reply....
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 20:26:
nee hoor het was de goede! Maar er was al na 1 dag een nieuwe update voor mijn brander en deze werkt dus wel zonder probleem. Alleen de flash module is voor xp en dat draai ik maar ik moet deze utility wel onder 98 compatabiliteit uitvoeren anders loopt ie vast (heel riskant trouwens). Heel Vreemd, het duurde ook even voor ie daadwerkelijk flashedte, ik had een beetje de shakes maar hij doet het nu goed ook betere herkenning van cd`s dus sneller branden als 16 x op mijn 48x bedankt voor je reply....
Waar slaat dit postgedrag op? Ga jij eens de FAQ Forumgedrag lezen, joh..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()