Toon posts:

UT Game state op website?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om de status van de game op een website te laten zien? Dus iets van welke spelers, aantal frags enz. Heb gezocht maar kon niks vinden!

Verwijderd

zoiets moet te scripten zijn, de output wordt wel gegenereerd, zie gamespy, maar of er al een tool is om dit te laten zien weet ik niet... maar hier zat je zeker ook niet op te wachten ;)

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. tja UT is al een oud spel, dus het zal er vast al wel zijn. Ik kan het alleen niet vinden :(

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden:
http://peliserverit.vekoduck.com/
werkt voor:
Servers using "Gamespy style" protocol (gps)
QuakeWorld (qws)
Quake II (q2s)
Quake III: Arena (q3s)
Half-Life (hls)
Sin (sns)
Starsiege: Tribes (tbs)
Tribes 2 (t2s)
Unreal and Unreal Tournament (uns)
Kingpin (kps)

Scriptje een beetje aangepast zodat ie alleen de state van mijn server laat zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 15:20 ]

Verwijderd

Of je kan ook gewoon rechtstreeks naar de site van de makers van bovenstaand programma gaan ;)

www.qstat.org

Met enkele commands kan je het programma een XML file laten generen of wat je zelf ook wil en dat kan je dan weer makkelijk parsen en op een site of dergelijke laten zien.
De laatste versie ondersteund ook al UT2k3 en eigenlijk gewoon een heeeeel lange lijst games.

Ik gebruik het ook in PowerLCD en loopt vlot, het command die ik gebruik is wel heel lang voor ik alles naar m'n zin had ...