nero vind cd dvd LG niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69666

Topicstarter
ik heb overal al gezocht maar nero vind mijn cd dvd van LG niet met autodetection hierdoor kan ik dus geen maximale read snelheid aangeven (16x-48x). branden lukt ook niet dan zegt i alleen maar failed to write er zit toch echt media in voor 48x schrijven. ik weet niet of dit met elkaar te maken heeft. ik heb nero versie 5.5.9.8 orgineel. brander is van het merk plextor. ik draai winxp prof. weet iemand wat ik hier aan kan doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:34

job

kijk of je brander hier bij staat:
supported LG branders

en download voor de zekerheid ook meteen even de nieuw versie van nero.
als je brander ondersteund wordt

[ Voor 8% gewijzigd door job op 01-12-2002 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok tanx ga meteen ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
op deze site kan ik alleen maar zien dat mijn plextor brander supported is maar mijn LG cd dvd speler daar gaat het juist om die staat er niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Anoniem: 69666 schreef op 01 December 2002 @ 02:36:
op deze site kan ik alleen maar zien dat mijn plextor brander supported is maar mijn LG cd dvd speler daar gaat het juist om die staat er niet bij
dan zou dat wel eens de reden zijn, dat hij niet goed herkend wordt.
hopen dat hij binnenkort wel herkend wordt.

is het een vrij nieuwe brander??
je zou de mensen van nero kunnen mailen met de vraag, of je brander binnenkort wel ondersteund wordt. heb je op het internet al gezocht op patches voor jouw brander.

niet zo netjes van LG dat ze een brander leveren met niet 100% compatible software.

probeer eens een ander brandprogramma

[ Voor 27% gewijzigd door job op 01-12-2002 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
volgens mij lees je niet goed of ik ben niet duidelijk genoeg doen we het nog een keer:p
Mijn brander is van het merk PLEXTOR 48x24x48x en mij cd dvd speler is juist het PROBLEEM deze word niet herkend door Nero d.m.v. autodetection functie. hierdoor kan ik niet maximale lees snelheid aangeven waardoor ik als ik op 48x wil gaan branden trage lees input van van cd dvd speler ontvang en mijn brander zijn snelheid omlaag gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19701

lijkt me typisch een support vraag voor Nero, je hebt versie 5.5.9.8 orgineel, dus vast support...... Of wat was het antwoord van de helpdesk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kan iemand mij vertellen wat het helpdesk nummer is van Nero. ik heb al op de site gekeken maar daar staat alleen maar een fax nummer en email voor helpdesk waar ik geen antwoord op krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19701

ook op het faxnummer geen antwoord ? (vermeld op de fax jouw e-mail adres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb die gasten al gemaild op technisch support maar nog steeds geen antwoord.
en ik kan geen helpdesk nummer vinden op de site, alleen fax :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

aha, nu snap ik het.
je dvd-rom leest niet snel genoeg in.
(en nero heeft de support van roms niet in de tabel staan, alleen van de branders)(maar dat is ook niet van belang want, alle roms werken wel met nero)

dan lijkt het me eerder een probleem van je dvd dan van nero.
heb je al de snelheid getest waarmee je dvd-rom kan lezen?

bij nero zit een tooltje om dat te testen. nero cd speed.
daar kan je zien wat de transfer snelheid is.
of gebruik een rip-tool om een dvd of cd te rippen.

en heb je al gekeken of je dma wel aanstaat van de dvd-rom?

[ Voor 24% gewijzigd door job op 06-12-2002 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok mijn dma staat aan die staat op Ultra DMA 2 (dvd) ik heb al die nero cd speed test uitgevoerd en kom niet hoger dan gemiddelde van 39,35x (cd) en 16x(dvd) lezen. op een een of ander manier kan nero mijn parameters niet vinden van mijn dvd/cd speler :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

de snelheid is prima. er zijn weinig branders die hun max halen.
en dat lukt je dan ook alleen met een volledig volgeschreven cd.

de cd-rom is dus het probleem niet.

dan zit er niets anders op dan ahead mailen hoe je dat kan oplossen, of een ander brandprogramma gebruiken.
jammer want ik vind nero toch wel het beste programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 20:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

Nero is geweldig ja, voor overburners.... Met INcd vallen ze beetje tegen, Direct CD van bijv. WinOnCd werkt veel prettiger.

Nuja, voor het professionele audio-werk en normaal fikken zijn WinONCd en EASY CD Creator toch echt ff een stukkie lekkerder....

Voor de illegale fikkers is Nero een goede keus :+

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:55

BCC

Welke functies hebben WinONCD en ECC op audio gebied die Nero mist dan?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1