Deze laptop wil ik aanschaffen, maar hier kun je ook een wireless TrueMobile 1150 LAN optie bijkopen. Dit in de mini PCI slot uitvoering. Heeft iemand hier ervaring mee. Hoe zit het met de antenne?? Hoe ziet dit er eigenlijk uit? Het zou moeten werken onder XP maar op de site van Dell staat dat deze niet onder XP ondersteund wordt?
Verwijderd
Een mini PCI kaart is een klein printplaatje dat net als een geheugenmodule onderin de laptop wordt gestopt. Er kan er slechts eentje in, dus je kunt het niet combineren met modem/ethernet. De antenne zit al in de C610 ingebouwd of je nu wel of geen wireless netwerk wilt.
ik heb de c510, het kleine broertje met een celly ipv een p3.
Als je die wireless lan pci card erin propt werkt je modem dus niet meer. Ik heb dat opgelost door gewoon een usb wifi ding eraan te hangen. Je zou er ook een pcmcia kaart in kunnen prikken. Ik heb voor usb gekozen omdat ik die aan elke moderne pc kan hangen en pcmcia is beperkt tot laptops.
Als je die wireless lan pci card erin propt werkt je modem dus niet meer. Ik heb dat opgelost door gewoon een usb wifi ding eraan te hangen. Je zou er ook een pcmcia kaart in kunnen prikken. Ik heb voor usb gekozen omdat ik die aan elke moderne pc kan hangen en pcmcia is beperkt tot laptops.
Pagina: 1