Toon posts:

[CS] console plaatje veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een menu van cs gedownload. (een andere plaatje bij de front (menu van cs) )
Maar nu zat er een andere plaatje bij die ik niet wou |:( . Ik zoek nou het plaatje van je console, maar kan dat pokke ping niet vinden :? heb ut installetje ook al uitgespit, maar het plaatje niet gevonden.
mijn vragen zij dus:

1. Waar staat je plaatje van counter-strike console.
2. Weet iemand een site waar je nog meer menu's kan vinden? (ben mijn link kwijt)
Thx. _/-\o_

greetz
Nydro

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
\Half-Life\cstrike\gfx\shell\splash.bmp

Verwijderd

Topicstarter
:) thx voor reply maar ik moet het console plaatje hebben :)

[EDIT] en zijn text onder zn plaatje :) " lezen is ook een kunst " [EDIT]

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 22:38 ]

• Devil N
Volgens mij is dat toch echt het achtergrondplaatje van de console, tenzij dat plaatje op meerdere plekken staat, maar dat lijkt me niet echt logisch. Ik zal ff controleren dan.

[edit]
Of versta jij onder 'console' ook nog iets anders dan dat scherm wat geopend wordt als je op de tilde (~) knop drukt?

[edit2]
Ah wacht, my mistake. Dat is 't menu plaatje :P
Ik zal verder zoeken

[ Voor 41% gewijzigd door Devil N op 30-11-2002 22:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Devil N schreef op 30 November 2002 @ 22:38:
Volgens mij is dat toch echt het achtergrondplaatje van de console, tenzij dat plaatje op meerdere plekken staat, maar dat lijkt me niet echt logisch. Ik zal ff controleren dan.
nee dat is niet dat plaatje :(
Of versta jij onder 'console' ook nog iets anders dan dat scherm wat geopend wordt als je op de tilde (~) knop drukt?
ja, met console bedoel ik als je op de (~) drukt :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 22:42 ]

• Devil N
Dan bestaat er een kans dat het plaatje in een .wad file staat. Ik zal kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
hm... ja ik zie er hier wel 1 staan... zal ff kieken. met welk proggie kan je ookalweer wad openen ?

• Devil N
Wally, onder andere. Maar ik zie dat plaatje in geen van de wad files staan. Ik denk nu eerlijk gezegd dat 't in de \sprites dir staat, en nou weet ik niet zo snel met welk programma ik die .spr files kan openen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dat kreng dus echt niet vinden :S

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58
Ik zoek dat ook al lang, maar ik heb t nooit gevonden kunnen krijgen :(. IK had wel een configurator waarmee je t kon wijzigen in een GUI.

• Devil N
Hij is inderdaad nogal erg lastig te vinden. Elusive little bugger.
Kun je misschien eens een URL geven naar die graphics pack? Dat verkleint het aantal bestanden om in te zoeken wat. (Je bent dan wel de link kwijt, maar misschien dat er nog een readme bij zat)

[edit]
Hmm, in de originele Half-Life data zit in pak0.pak, in de \gfx directory een bestand genaamd conback.lmp, dat is het bestand wat we zoeken. Maar ik kan in de CS dir dat bestand helemaal niet vinden, terwijl het er wel zou moeten zijn om die andere conback.lmp te overschrijven. Vaagheid... :/

[ Voor 55% gewijzigd door Devil N op 30-11-2002 23:45 ]

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
halflife werkt zo. als hij een resource nodig heeft kijkt hij eerst:
-of de file los staat in de mod dir
-of de file in een .pak staat in de mod dir
-of de file los staat in de /valve dir
-of de file in een de .pak staat in de /valve dir

dus als je hem daar gewoon neer pleurt wat devil n zegt, dan werkt het

• Devil N
Ahh, dus toch. Ik kwam met Wally al eerder de naam 'conback' tegen in cached.wad, en wist toen al dat dat de naam was waarnaar ik zocht, maar Wally kon geen plaatje laten zien, en gezien de naam 'cached' nam ik aan dat dat niet de daadwerkelijke opslagplaats was van de console achtergrond.
Wel dus, het console plaatje staat in cached.wad, en hoe je er een ander plaatje in kunt zetten kun je onder andere hier lezen.
Maar in dit geval wil je gewoon de oude console achtergrond terug, in dat geval kun je gewoon de cached.wad die je nu hebt vervangen door de originele cached.wad, mits je die natuurlijk nog ergens kunt vinden (vraag of iemand 'm kan opsturen of installeer desnoods CS opnieuw in een andere tijdelijke map, en kopieer 'm daarvandaan).

edit:
En ik kots nogal op die Half-Life engine. Duidelijke structuur is ver te vinden, ten eerste heb je al het spul dat door ID software is geschreven, dat zit op zich prima in elkaar, en dan heb je nog al het spul dat door Valve erbij is gezet, en die gasten hebben duidelijk een andere development stijl dat ID. En echt veel structuur zit daar dus niet in: Tig verschillende datatypes voor plaatjes, allerlei verschillende locaties waar data verstopt kan zitten, enzovoort. Sommige dingen zijn gewoon onvindbaar, je hebt 't wel gemerkt aan dit topic. |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Devil N op 01-12-2002 00:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thx... ik ga het vanav ffies proberen. moet na grandma and grandpa :Z

Verwijderd

Topicstarter
yup, hij doet ut, ff het wad. filtje overschreven :P nu een andere pic inzetten... hopen dat ik daar uitkom want de uitleg ziet er kut uit :) thx Devil N

BTW. dat was ook de site waar ik dat menu vandaan gehaald had :P was de link kwijt :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 19:03 ]

Pagina: 1