Toon posts:

k**te ping bij "satteliet"?

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Binnekort krijg ik een soort van satteliet thuis (eindelijk snel internet). Ik weet niet prcies hoe het heet maar ik zla het even uitleggen. Er komt een satteliet mast in me woonplaats te staan en die ontvangt de info van de satteliet en stuurt die door naar m'n modem. Nu heb ik ff 2 vragen. Ten 1ste hoe heet dit?? en ten 2e hoe zit het met de ping van dit systeem

Alvast bedankt O-)

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Antwoord op de tweede vraag: die ping is heel hoog.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Ferdo schreef op 30 November 2002 @ 22:22:
Antwoord op de tweede vraag: die ping is heel hoog.
Dat schijnt nogal mee te vallen omdat je dus niet door bochtige kabels hoeft te gaan... Dat d8 ik dan...

Verwijderd

Denk het zelf niet.

In belgie kan je het al nemen voor 40 euro per maand!!

En dan heb je een snelheid van 54 mb per sec !!

opzich niet slecht he , hopelijk komt die goser die dat aanbied snel naar nederland,

Mijn pa had met hem gesproken hij was er mee bezig zei hij!!!

Ik denk zelf dat je een goeie ping zal hebben !!

Verwijderd

Topicstarter
heel hoog bedoel je daar heel hoog mee??? en de vraag is meer eigenlijk zit online gamen er dan nog in :'( |:( 8)7 ;(

• Ferdo
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 22:23:
[...]

Dat schijnt nogal mee te vallen omdat je dus niet door bochtige kabels hoeft te gaan... Dat d8 ik dan...
Maar het gaat ook nog altijd via de satelliet. En door de grote afstand die de data moet afleggen treedt er nu eenmaal een vertraging op die zich uit in een hoge ping. In ieder geval is die ping te hoog om er fatsoenlijk op te kunnen gamen.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
nee dat systeem dat ik krijg is 50k/bit per seconde voor 29€ per maand. Voor wat duidelijkere uitleg kijk op http://www.promosystems.nl en dan naar de link nieuws

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Mijn ervaring met internet via schotelantenne:

het KAN bloedsnel zijn (grote bestanden downloaden) maar als het gaat om surfen: niet echt geweldig.

Bij ons op school hebben we dus een schotelantenne-internetverbinding. Met een enkele ISDN-lijn kunnen we nog sneller surfen dan met die schotel.
Downloaden is dus wel belachelijk snel; maar de upload is gewoon zwaar traag; dus gaat surfen ook nogal k*t

Verwijderd

Ow das wel minder dat je niet zo goed kan surfen!!

Maar downloaden das wel beter!!

We hebben nou adsl tja daar heeft iedereen wel een apart email.

Bij satteliet heb je dat niet he zag ik maar 1 email !!

Maar opschool zit je met meerdere pc er aan he!!

Maar voor thuisgebruik is dat echt wel goed toch??

Dan heb je toch wel hoge snelheden neem ik aan

Verwijderd

Topicstarter
ja volges mij wordt het best wel snel overdreven ik denk dat surfe gwoon goed te doen is vooral vergeleken met de 56k modem van nu. Alleen het is wel jammer van dat ik niet online kan gamen maar ja das jammer dan met een 56k modem lukt het ook al niet duzzz

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 16:17
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 22:26:
nee dat systeem dat ik krijg is 50k/bit per seconde voor 29€ per maand. Voor wat duidelijkere uitleg kijk op http://www.promosystems.nl en dan naar de link nieuws
50 k/bit :?

Dan kun je nog beter gaan internetten via de analoge telefoonlijn :D

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

54mb per sec is bullshit en tevens kan je hdd het niet aan. 56 mbit was volgens mij vroeger max van dvb (ofzo.. weet de naam niet meer.. bedoel dus zo'n kaart die je in je pc moet steken met een coax naar je sat.)

je ping is klote... je kan zelf toch wel bedenken dat voor de straal naar sateliet en weer terug naar aarde ff duurt. Denk maar aan als je TV kijkt en zo'n commetator wat later begint te spreken.

d8 dat het zo'n 2 sec was.
Heb namelijk zelf in 2000 internet via de schotel gehad, maar was er niet kapot van (max 256kb en zo iets als chello, als het druk was 10kb/sec :( ). Zit nu gewoon weer te downloaden met isdn. Net zo makelijk.

Verwijderd

Topicstarter
sorry was een foutje het moet 50 k/byte zijn (400k/bit)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Lekker prof. bedrijf is dat zie tekst:

Langerak wordt als eerste uitgerold met Internet via de Satelliet. Via een draadloos netwerk wordt het vanuit het centrale satelliet punt overgebracht naar de woonhuizen en bedrijven. U hoeft dus GEEN satelliet aan de muur te hangen.

Een satelliet aan de muur ? >:) . schotel zullen ze bedoelen......, en niet draadloos vanaf een satelliet wil ik ook wel eens zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Bart-01 op 30-11-2002 22:45 ]

Do as I say, don't do as I do.

• SpitfireNL
  • Laatst online: 09-08 10:05
Dat langzame uploaden betreft kan misschien komen omdat de upstream toch nog via de gewone telefoonlijn gaat. Wij hebben zelf ook schotel en nagevragen gehad. Bij ons kon je dus alleen de downstream via schotel en upstream via telefoon doen.
Maar dat ligt dan dus in meeste gevallen aan welke schotel je hebt. Er zijn nu tegenwoordig nogal wat meer nieuwere schotels uitgekomen die dat uploaden wel ondersteunen en hoe dat werkt weet ik niet.

- Mijn PC -

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

das toch ook wat, neem je daar internet krijg je niet eens zo'n enorme satteliet mee naar huis :+ Schoten ze zeker toch liever de ruimte in dan? :+

MechWarrior || Monsters Game

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:25
ping is dan ong. 2000 ofzo. Dus totaal ongeschikt om mee te gamen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Bart-01 schreef op 30 November 2002 @ 22:44:

Langerak wordt als eerste uitgerold met Internet via de Satelliet. Via een draadloos netwerk wordt het vanuit het centrale satelliet punt overgebracht naar de woonhuizen en bedrijven. U hoeft dus GEEN satelliet aan de muur te hangen.

Een satelliet aan de muur ? >:) . schotel zullen ze bedoelen......, en niet draadloos vanaf een satelliet wil ik ook wel eens zien.
Dus je kan wel fatsoenlijk online gamen als de servers maar in langerak staan :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:26
[...]

100% bullshit, liever een coax/telefoon kabel die een paar 100 meter of misschien een kilometer langer is vanwege bochten en vaak al binnen enkele kilometers overgaat op glasvezel dan dat je radiosignalen eerst 500 kilometer naar boven moet sturen en weer terug!!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:43
Internetten via de satelliet gaat via de ASTRA en die hangt op 36.000 kilometer hoogte. Wanneer je een 2-weg systeem zou hebben moet dus eerst jouw signaal 36.000 kilometer naar boven, daar wordt het vervolgens weer 36.000 kilometer naar beneden gestraald (naar je provider) die gaat de gevraagde pagina opzoeken op het internet, wanneer die de pagina heeft gevonden stuurt ie hem weer 36.000 kilometer naar boven, de ASTRA stuurt het vervolgens weer 36.000 kilometer terug naar de aarde (jouw schotel) . In totaal hebben je bits&bytes dan dus 4x36.000= 144.000 kilometer afgelegd (bijna 3,5 keer de aarde rond). Een potje quake is dan niet mogelijk hoor, geloof mij maar.

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 09:12

Leon

Rise Of The Robots

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 22:39:
sorry was een foutje het moet 50 k/byte zijn (400k/bit)
per minuut :?
per uur :?
per dag :?
per week :? :+

snelheid wordt aangegeven in hoeveelheid gegevens per tijdseenheid... ik denk dus dat je bedoeld: 50 KB/s (of 50 Kbyte/sec of of 400 Kb/s of 400 Kbit/sec :P)

Terug ontopic:

Enigste dingen die ik weet van satteliet internet is dat je de schotel goed moet richten (oude collega had bijna een 4x zo hoge snelheid door het beter richten van de schotel) en de upload is niet bij alle systemen met de satteliet mogelijk (toendertijd) dus de upload kan misschien nog met ISDN gaan of een analoog modem... :)

edit: kleine toevoeging:

radiogolven gaan toch met de snelheid van het licht :?

[ Voor 9% gewijzigd door Leon op 30-11-2002 23:48 ]

Eeuwige n00b

Verwijderd

Leon schreef op 30 november 2002 @ 23:45:
[...]
edit: kleine toevoeging:

radiogolven gaan toch met de snelheid van het licht :?
Ja, en aangezien je 144.000 km af moet leggen per aanvraag, heb je dus een ping van minstens 500 ms (want de afstand over de kabeltjes komt er ook nog bij). Idd geen Quake dus...

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 18:26
Naam pakket Enjoy
Type verbinding Satelliet
Prijs per maand € 29,90
Entreekosten € 99,00
Minimum contractduur 1 jaar
Het pakket is uitsluitend voor zakelijk gebruik. NEE
Ruimte website 0 MB
Max. dataverkeer via homepage Geen
Aantal e-mailboxen 1
Aliassen per mailboxen 1
Ruimte per mailbox 5 MB
Max. limiet dataverkeer downstream pm. Geen
Max. limiet dataverkeer upstream pm. Geen
Kosten extra dataverkeer per MB € 0,00
Max. dataverkeer website per maand Geen
Aantal vaste IP nummers 1
Downstream 400 Kbit/sec. gegarandeerd
Upstream 200 Kbit/sec. gegarandeerd

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Verwijderd

jeroendevries schreef op 30 November 2002 @ 23:53:
Naam pakket Enjoy
Type verbinding Satelliet
Prijs per maand € 29,90
Entreekosten € 99,00
Minimum contractduur 1 jaar
Het pakket is uitsluitend voor zakelijk gebruik. NEE
Ruimte website 0 MB
Max. dataverkeer via homepage Geen
Aantal e-mailboxen 1
Aliassen per mailboxen 1
Ruimte per mailbox 5 MB
Max. limiet dataverkeer downstream pm. Geen
Max. limiet dataverkeer upstream pm. Geen
Kosten extra dataverkeer per MB € 0,00
Max. dataverkeer website per maand Geen
Aantal vaste IP nummers 1
Downstream 400 Kbit/sec. gegarandeerd
Upstream 200 Kbit/sec. gegarandeerd
dan heb ik toch veel liever een basic adsl verbinding (zoals nu). dat is dus 512Kbit/sec. en vanaf 1jan. zelfs 768Kbit/sec.

• jeroendevries
  • Laatst online: 02-08 18:26
Ik ben ook al lang blij met mijn fast adsl lijntje van planet, alleen wel jammer van die verhoging die er weer aankomt.

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Uhmm, jullie hebben het hier toch gewoon over een hsdi verbinding!?!?!

www.hsdi.nl

werkt precies hetzelfde, en zelfde snelheden, dus denk van wel eigenlijk...

[ Voor 2% gewijzigd door elvis84 op 01-12-2002 14:37 . Reden: s en de d omgedraaid :) ]

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

jeroendevries schreef op 01 December 2002 @ 00:14:
Ik ben ook al lang blij met mijn fast adsl lijntje van planet, alleen wel jammer van die verhoging die er weer aankomt.
euh dat volg ik niet helemaal.... je vindt het erg om sneller internet te hebben :?

Verwijderd

elvis84 schreef op 01 december 2002 @ 00:31:
Uhmm, jullie hebben het hier toch gewoon over een hdsi verbinding!?!?!

www.hdsi.nl

werkt precies hetzelfde, en zelfde snelheden, dus denk van wel eigenlijk...
*hsdi

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 22:15:
Binnekort krijg ik een soort van satteliet thuis (eindelijk snel internet). Ik weet niet prcies hoe het heet maar ik zla het even uitleggen. Er komt een satteliet mast in me woonplaats te staan en die ontvangt de info van de satteliet en stuurt die door naar m'n modem. Nu heb ik ff 2 vragen. Ten 1ste hoe heet dit?? en ten 2e hoe zit het met de ping van dit systeem

Alvast bedankt O-)
Je krijgt een satelliet thuis?? Zo'n ding kost toch miljarden euro's? Volgens mij is een schotelantenne goedkoper hoor! :+

*on-topic*
Online spelen zal er wel niet in zitten... Upstream gaat nog altijd via een telefoonlijn. Je kunt zelf wel bedenken hoe lang het duurt om iets van de server naar jou te sturen: van de server naar het zendstation, van het zendstation naar de satelliet, van de satelliet weer naar beneden naar de schotelantenne en dan naar jou. Reken maar vast op een paar honderd msec. (denk ik)

Lekker surfen kan best maar online spelen zal wel niet bepaald soepel gaan. Dat kun je beter met een gewone inbelverbinding doen, daar heb je ook niet bepaald een snelle verbinding voor nodig. Tja en aangezien je toch al een inbelverbinding nodig hebt... :z

Upload via de schotel KAN wel maar dan betaal je IETSJE (kuch) meer... Als ik je wat mag aanraden: neem gewoon kabel of ADSL.

[ Voor 45% gewijzigd door Bergen op 01-12-2002 03:40 ]

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

tis volgens mij geen hsdi maar mango universe. Op de site van promosystems staat dat gemeente Liesveld als eerste wordt uitgerold terwijl in Sevenum hetzelfde wordt beloofd door het betreffende bedrijf. Als je een beetje research had gedaan, had je ook op talloze plaatsen kunnen lezen dat de oprichter van dit hele verhaal bekend is van piramide spelen...

Lees dit, dit, dit, en
dit eerst maar eens door ;)

I'm not as think as you stoned I am

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 00:31:
[...]

euh dat volg ik niet helemaal.... je vindt het erg om sneller internet te hebben :?
Denk dat ie het over de prijs verhoging heeft... :(

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:40
Bart-01 schreef op 30 november 2002 @ 22:44:
Niet alleen in de tekst, zonder Flash player kom je hun site niet eens op |:(

Wat een prutsers...

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:25

Yucko

One clown to rule them all !

WooK schreef op 01 december 2002 @ 11:35:
tis volgens mij geen hsdi maar mango universe. Op de site van promosystems staat dat gemeente Liesveld als eerste wordt uitgerold terwijl in Sevenum hetzelfde wordt beloofd door het betreffende bedrijf. Als je een beetje research had gedaan, had je ook op talloze plaatsen kunnen lezen dat de oprichter van dit hele verhaal bekend is van piramide spelen...

Lees dit, dit, dit, en
dit eerst maar eens door ;)
Huh, voor zover ik de artikelen vluchtig heb gechecked gaat het over ene M. Kohne terwijl BcBnet, welke dus van toepassing is bij HSDI, gerunt wordt door ene Pistauwer of zoiets.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Dessie
  • Laatst online: 22-09-2025
Hij kan toch nooit sneller downloaden dan de snelheid van de site waar je download :?

• BoerHarm
  • Laatst online: 09-08-2024

BoerHarm

maximaal

Denk het zelf niet.

opzich niet slecht he , hopelijk komt die goser die dat aanbied snel naar nederland,

sinds wanneer heeft de ping wat met de download snelheid te maken?
en het is vast 54Mbit...

• Mottebelke
  • Laatst online: 12:27
HSDI en Mango Universe (het systeem wat hier bedoeld wordt) zijn twee geheel verschillende systemen. Het systeem van Mango Universe draait nog nergens in Nederland (hoewel de bedrijven wel zeggen dat het al in het buitenland werkt, maar echte info willen ze niet geven :?), maar zal binnen een paar weken aangelegd worden in o.a. Sevenum.

Het is dus verstandig om alles ff af te wachten, maar zelf sta ik ook nogal sceptisch tegenover het satelliet-gebeuren aangezien de ping en de weersinvloeden negatief kunnen uitpakken

Verwijderd

Topicstarter
Ow om het nog even duidelijk te maken. Dit is niet een abbonement dat je een SCHOTEL aan de muur hoeft te hangen!!!! En bij dat hsdi moet er wel zo'n ding aan de muur dus ik denk niet dat dat het is

• Yucko

Yucko

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 21:09:
Ow om het nog even duidelijk te maken. Dit is niet een abbonement dat je een SCHOTEL aan de muur hoeft te hangen!!!! En bij dat hsdi moet er wel zo'n ding aan de muur dus ik denk niet dat dat het is
Bij mijn weten is HSDI niet middels een schotel, maar dmv een antenne op je dak. Toch een wereld van verschil.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Ik las ooit eens dat de de response time 2sec was... good luck

Verwijderd

Opzicht had je deze vragen allemaal zelf kunnen bedenken :o

1] Google? :P
2] Internetten via de satelliet gaat via ASTRA en die hangt op 36.000 (ofzo :?) kilometer hoogte.
Dwz dat je minstens een ping hebt van 500 ms :o Geen gamez meer voor jou :P

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
JaJoah schreef op 01 December 2002 @ 21:14:
[...]

Bij mijn weten is HSDI niet middels een schotel, maar dmv een antenne op je dak. Toch een wereld van verschil.
Het ligt er maar net aan..... in hele kleine plaatsjes waar het duur is een lijn naar toe te trekken maakt HSDI gebruik van een satelliet schotel voor de up/down link nabij de "hoofd" antenne.... deze schotel kan gemakkelijk een fix aantal Mbit/s down en up hebben maar het pingprobleem blijft dan toch bestaan.

Momenteel hebben ze alle plaatsen via een fysieke kabel aangesloten maar er zijn geloof ik wat plaatsjes bijgekomen waar ze het met een schotel gaan doen. Werkt prima voor gigantische downloadsnelheden maar niet voor online games.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 21:09:
Zet online gaming dan maar uit je hoofd. Als je in clans zit dien je ontslag maar vast in of hou dat analoge modem nog even bij de hand :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Yucko

Yucko

maartena schreef op 03 December 2002 @ 19:58:
[...]

Het ligt er maar net aan..... in hele kleine plaatsjes waar het duur is een lijn naar toe te trekken maakt HSDI gebruik van een satelliet schotel voor de up/down link nabij de "hoofd" antenne.... deze schotel kan gemakkelijk een fix aantal Mbit/s down en up hebben maar het pingprobleem blijft dan toch bestaan.

Momenteel hebben ze alle plaatsen via een fysieke kabel aangesloten maar er zijn geloof ik wat plaatsjes bijgekomen waar ze het met een schotel gaan doen. Werkt prima voor gigantische downloadsnelheden maar niet voor online games.
Owkee, misschien het centrale knooppunt van zo'n gehucht, maar de abonnee's van die HDSI connecten middels een WireLess Modem met een antenne (accesspoint) as far as I know. Check anders maar eens op www.hsdi.nl
Hoe werkt het nu :

De HSDI-provider zendt vanuit meerdere locaties het internet signaal via gelicencieerde straalzenders naar base-stations (accesspoints). dit gebeurd op o.a. de 18 Ghz. band .

...

• Oculus
  • Laatst online: 07:34
Er zijn hier al behoorlijk wat draadje over geweest.
Zelf heb ik ook eens een draadje geopend en die is helaas gesloten.
(check: HSDI? Hoe betrouwbaar?)

Maar ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in.

[ Voor 4% gewijzigd door Oculus op 11-12-2002 09:31 ]

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

slaay

Natuurbeleven.com

Vandaag wordt de eerste instalatie in Nederland geplaatst van Mango en eind van de week in Sevenum :)

Dich bis echt unne foëzen haas

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 21:26
Vatt schreef op 30 November 2002 @ 23:36:
In totaal hebben je bits&bytes dan dus 4x36.000= 144.000 kilometer afgelegd (bijna 3,5 keer de aarde rond).
De lichtsnelheid is ongeveer 300 000 km/sec. Dat betekend dus dat het signaal over die 144 000 km 480 ms doet. Daarbij ga je er trouwens wel van uit dat je op de evenaar zit, hier in Nederland zal de afstand tot die sataliet groter zijn.

En dan komt daar nog de overhead bij van het schakelen van dat signaal op de grond, in de sataliet en in jouw modem (25 ms lijkt me een hele positieve schatting). Plus dan nog eens de normale ping vanaf het punt waar je provider zit (zeg 100ms):

480 + 25 + 25 + 25 + 100 = 655 ms

lijkt me de minimaal haalbare ping. En heel waarschijnlijk zit je daar nog ver boven. Niet geschikt voor spelletjes dus. Wel voor downloaden.

• RammY
  • Laatst online: 31-07 19:41

RammY

Dát!

is dat niet dat systeem waarmee je upload via je telefoon gaat en je download via de satelliet... na reken dan die ping maar uit...

Deze advertentieplaats is te huur!

• Oculus
Jah ok. Maar hij is alleen interesant voor downloaden.
Hoe zit het bijvoorbeeld met ICQ, MSN, en weet ik het allemaal? Zijn er mensen die hier meer informatie over kunnen geven?

• Mottebelke
Nee, want het systeem zoals Mango Universe installeert is pas vandaag voor het eerst geinstalleerd in Marum (Gr). Misschien zijn er mensen die daar meer over kunnen vertellen?? Of is Marum hier niet vertegenwoordigd??

Verwijderd

Mensen, wat wordt hier toch een hoop onzing gepost zeg :{
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 22:23:
Bochtige kabels |:(
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 22:26:
Dat zal geen 50 Kbit zijn hoor..
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 22:23:
Denk het zelf niet.

54 Mbit denk ik, maar zelfs dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Verwijderd

msn en icq is best mogelijk je ergert je alleen aan de trage reactie tijd de persoon die naar jou typt heeft al een aantal regels getypt voordat een bericht van jou bij hem of haar aankomt.

En spelletjes spelen is onmogelijk.

• Mottebelke
Ervaring??

Verwijderd

heeft er iemand btw ervaring met hertzinger? het (2-way) abonnement van 94 euro lijkt me wel wat..

• Oculus
Mottebelke schreef op 11 december 2002 @ 20:51:
Nee, want het systeem zoals Mango Universe installeert is pas vandaag voor het eerst geinstalleerd in Marum (Gr). Misschien zijn er mensen die daar meer over kunnen vertellen?? Of is Marum hier niet vertegenwoordigd??
idd... iemand meer informatie? Ik ben benieuwd of het werkt! :D
Pagina: 1