Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een leuk klein niet al te duur pda'tje waarmee ik kan synchroniseren met Outlook (agenda) en dus zo mijn afspraken bij kan houden.

Nu kwam ik de Palm Zire tegen. Maar ik ben helemaal niet thuis in de pda-wereld. Kunnen jullie mij vertellen of dit een goed apparaat is, hij is €130 ofzo. Of misschien dat er in de zelfde catagorie tot €150 een beter apparaat is. Ik geloof dat er een hoop modelen (van Palm iig) amper leverbaar waren, maar misschien dat jullie daar ook meer van weten!

Ik wil hem in ieder geval nieuw kopen, en ik moet hem dmv usb kunnen synchroniseren met Microsoft Outlook 2002 (en hoger).

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-03 20:00

DarkSide

theres no place like ::1

Zire is voor het normale agenda werk. Dus agenda bijhouden en contacten een goed apparaat. De 2 MB is daar meer dan voldoende voor. Wil je echter wat meer door bv wat extra programma's te installeren dan kom je te kort.
Ze kunnen allemaal met outlook synchroniseren. En de nieuwe apparaten heb wel USB.
Maar ik weet niet wat je precies wilt en wat je budget is, maar een sony sj10 is bv ook een aardig apparaat.
Verder zal ik nog wat verder zoeken op het web om wat meer info te verkijgen.
zoals bv:
http://pda.boogolinks.nl/
http://www.palmclub.nl/

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei is mijn budget 150 euro. En daar wil ik de meest extreme natuurlijk voor!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De Palm Zire is een van de goedkoopste PDA's van het moment. Palm heeft verder niet veel goedkope pda's meer (de m-serie is bijna helemaal uit de handel volgens mij, op de m130 na). De volgende die dan komt is de Sony SL10. Die heeft wel een aantal voordelen over de Zire:

- Meer geheugen
- Hoog resolutie scherm
- Backlight

En dat voor zo'n 200 euro. Ik zou die dan liever nemen dan de Zire. Als je hem alleen als agenda gebruikt zou ik niet investeren in een kleurenscherm. Het is wel leuk, maar je betaalt er een HOOP extra voor.

Verwijderd

indien het licht dat de zire niet heeft een probleem is moet je zo'n stylus pen met ingebouwde lampje nemen...

• jomme
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08-2021

jomme

oh my GOT

Hou misschien rekening met het feit dat eenmaal je zo een PDA gaat gebruiken je er op den duur toch meer mee wil en kom je met die 2 mb van de Palm ZIre in de problemen te zitten.
Had een collega van mij namelijk ook...
Misschien toch even kijken als het binnen het budget past om vooral te kijke dat je het geheugen kan uitbreiden...

Don't end up like al lousy Member Server !

Verwijderd

je kunt de zire upgraden van 2 naar 8 mb kost allen wel 40-50 euro en voor dat verschil heb je bijna een SL-10 van sony die ik dus echt wel zou nemen persoonlijk.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Of je kan ook voor een tweedehands gaan met zo'n beperkt budget. Er zijn heel wat mensen die er na een tijdje achterkomen dat hun eigen PDA niet zo geschikt voor hen is en hem daarna verkopen.

http://www.tweakers.net/aanbod/cat/71

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Op diverse plaatsen kun je voor €150 een nieuwe Palm Vx kopen.
Ideaal vor jou gebruikswensen. 8mb, accu, flash-rom etc.
Kijk maar eens op marktplaats.nl

Verwijderd

met een budget van maximaal €150 zul je voor een nieuwe niet veel meer andere keus hebben dan de zire.
Dus je zult daar genoegen mee moeten nemen, iets meer uitgeven, of idd een tweedehandsje kopen.

Verwijderd

of een telefoon die je kunt synchroniseren.... mijn t68i sync ik met outlook, alle afspraken, mail, taken en contactpersonen heb ik nu altijd bij en geen extra apparaten, typt wel ietsje minder fijn dan een pda denk ik maar voor mijn gebruik werkt t perfect
synchorniseer met een datakabel, werkt perfect!
tis wel flink wat duurder dan een losse pda, maar tis misschien een ideetje

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03 10:31
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 22:56:
indien het licht dat de zire niet heeft een probleem is moet je zo'n stylus pen met ingebouwde lampje nemen...
Waar haal je die ? Heb nl ook een zire besteld. (Palm krengen kut leverbaar momenteel)

evt een link in pricewatch... ;)

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 20:48

dodo79

witte dikke tonnie

kijk ook eens bij vraag en aanbod, daar staan leuke pdatjes in voor een leuke prijs.

ik heb ook nog een jornada 540 te koop staan.
maar die staat ook in de vraag en aanbod :P

omdat het kan!

• okio
kicker de kick, waar koop ik nou zon lichtgevende stylus ?

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:52

Zak

okio schreef op 08 December 2002 @ 23:31:
kicker de kick, waar koop ik nou zon lichtgevende stylus ?
XaXashop heeft die geloof ik in het assortiment.

xaxashop.nl dus.

• okio
jah verrek, dank u

• fetcher
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik was 219EUR kwijt voor de clie PEG-SL10 en die doet het perfect. Dacht eerst een 2e hands palm IIIxe'tje te kopen maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan.
Catagorie 150EUR is inderdaad de Palm Zire (130EUR dacht ik), of een oude handspring die nog wel eens stof liggen te happen bij electronica shops.
Pagina: 1