[BF1942] All Seeying Eye werkt niet met patch 1.2 :(

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
Hebben meer mensen hier last van ? Sinds ik de europe 1.2 patch heb geinstalleerd kan ik geen servers meer joinen met The All Seeying Eye. Ik heb BF1942 gewoon legaal, met de nieuwste drivers van al m'n hardware.
Ik draai WindowsXP Professional met SP1

Als iemand een oplossing weet om dit toch weer werkend te krijgen, hoor ik het graag :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Als je geen server kan joinen krijg je dan een error of iets of joint ie de server gewoon helemaal niet?

The devil is in the details.

Verwijderd

Ik had ook dat ik 1.2 servers niet kon joinen, moet je ff naar filters.txt gaan en Battlefield opzoeken en dan ergens kijken naar een line waar 1.1 staat en daar 1.2 van maken :P

Nu moet je 1.2 weer kunnen joinen, maar ik krijg windows mapjes te zien van de 1.1 versies en het battlefield icoontje bij de 1.2 versies (andersom dus) :)

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 23:27:
Ik had ook dat ik 1.2 servers niet kon joinen, moet je ff naar filters.txt gaan en Battlefield opzoeken en dan ergens kijken naar een line waar 1.1 staat en daar 1.2 van maken :P

Nu moet je 1.2 weer kunnen joinen, maar ik krijg windows mapjes te zien van de 1.1 versies en het battlefield icoontje bij de 1.2 versies (andersom dus) :)
_/-\o_ Mijn dank is groot _/-\o_