Relaxte hometheatre (pics: 667KB groot)

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:57

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Een kennis van mij is compleet film gek. En hij wil dolgraag zijn dedicated Home theatre eens tonen op het internet.

Hij wil er wel eens een mening over hebben..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/1.jpg

Zijn DIVX download computer met dual monitor. Plus een B/W rear speakertje

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/2.jpg

De B/W achter center speaker (of hoe dat ding in volkmond ook genoemt mag worden). Plus enkele cd mappen met daarin 300 a 400 divx films

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/3.jpg

Woei, Nog een rear

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/4.jpg

Niets bed of stoelen, Maar echte relaxte hangbanken. En het relaxte van deze kamer is dat die helemaal geisoleerd is en dat er helemaal geen ramen inzitten. Dus je hebt helemaal geen last van licht lekken

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/5.jpg

Het beeldkanon van samsung.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/6.jpg

Een front speakertje :P :P :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/7.jpg

Nog eentje :P :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/8.jpg

En hier is de front center

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/9.jpg

Het heiliger der heilige.. Een yamaha versterkertje van 40 kilo..(geloof de 3000 serie) 2 dvd spelers (twee?) en een 5 cd wisselaartje

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/10.jpg

Close up van de home theator computer

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/11.jpg

En dit is met het deurtje open.. Ongeveer 400 giga aan divx films.. :D :P 8-)

AKA Rinkel weblog

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:56
jeeeez nice. kwijl. wel veel geld. en het lijkt me nogal een klein hokje om da allemaal te bekijken. lekker veel hd's voor mn films lijkt me ook wel een keer leuk. maareuhh.. geile setup :)

Verwijderd

nice :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
geile setup, maar fokking geld verspilling vind ik

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

WOW, dit ziet er wel geweldig uit zo... niet te profi, maar qua apparatuur ook juist weer wel. Beetje zoals ik het ook zou doen als ik het geld zou hebben :) ALS... aan de andere kant, dan zou ik er wel minder geld in steken :) Maar ziet er zeker goed uit!

Ceci n'est pas une signature!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:14
Pics van de projector in werken zou wel nice zijn.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

Ruim op !! :D Haal die spullen van je rear center enzo :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

:) morgen maak ik een paar nieuwe foto's met een draaide film veder

een goede zaterdag avond gewenst

:7

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Woah, die speakers zijn echt goed gestealthed tussen al die troep! >:)
Foto's van't beeld zouden idd erg tof zijn!

//edit
Uhm, over die DivXjes... Ik neem aan dat het niet allemaal AC3-DivXjes zijn. Of heeftie ze allemaal van z'n eigen DVDs geript maar gooit hij deze weg? :?
Waar komt het surround geluid vandaan? Pro Logic II?

[ Voor 63% gewijzigd door JayVee op 30-11-2002 22:03 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Ik vind het maar een tering bende eigenlijk.

Verwijderd

ik voel mij ineens heel er nederig met mijn budget creative 5.1 boxjes en matchline breedbeeld met vga-in _/-\o_ . gelukkig is het bijna sinterklaas :9 :9

• Azrael
  • Laatst online: 16:02
Wat een rotzooi zeg, hoe durf je die apparatuur in zo'n hol neer te zetten :o
Enne: geen ramen :? Zal lekker ruiken daar :Y)

En patsen met divx films is niet stoer.

Ik mis ook een overzichtsplaatje, en is je boxopstelling wel helemaal lekker?
Waarom staat die center eigenlijk op je grond?

Verder is het wel leuk spul, al missen de specs voor het grootste deel.
JayVee schreef op 30 November 2002 @ 22:00:
Woah, die speakers zijn echt goed gestealthed tussen al die troep! >:)
Foto's van't beeld zouden idd erg tof zijn!

//edit
Uhm, over die DivXjes... Ik neem aan dat het niet allemaal AC3-DivXjes zijn. Of heeftie ze allemaal van z'n eigen DVDs geript maar gooit hij deze weg? :?
Waar komt het surround geluid vandaan? Pro Logic II?
als het een YAMAHA RX-V3000 is, die heeft 6.1 surround ;)
Divxjes hebben geen surround sound nee, die zal je dus gewoon met stereo geluid moeten luisteren.

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Gaaf man!

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

stoer man maar je mag wel eens je kamer opruimen 8)7

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:41
Lekker nuttig om een DivX film op een projector en zo'n zware audio set te kijken... NOT. DivX is misschien leuk, maar nauwelijks goed genoeg voor op 17" monitor, laatstaan voor een beamer + HiFi set... Zonde!

Wel leuk setje, daarnietvan.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:12
kewl!

dat is wel beter dan mn eige opstellinkje...

Vanuit bed naar een 19" monitor kijken op 3 meter afstand :D

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ik zou zeggen nieuwe behang en meubilair dan ist kompleet :)

en mischien een Moeder :D :D is het vaak wat netter enzow :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Battle_Bunny schreef op 30 November 2002 @ 23:17:
Lekker nuttig om een DivX film op een projector en zo'n zware audio set te kijken... NOT. DivX is misschien leuk, maar nauwelijks goed genoeg voor op 17" monitor, laatstaan voor een beamer + HiFi set... Zonde!

Wel leuk setje, daarnietvan.
ehm tis heel anders hoor je kan divx op een 1` mon niet vergelijken met een divx op beamer now way :X

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

btw als ik zo naar diepics kijk zie ik cRAPPY!! bekabeling voor je Speakers plz prove me wrong :X

wat moet zo iemand met al dit ? weetje wel hoe alles werkt ? :D :D

• Azrael
Mary Wana schreef op 30 November 2002 @ 23:43:
btw als ik zo naar diepics kijk zie ik cRAPPY!! bekabeling voor je Speakers plz prove me wrong :X

wat moet zo iemand met al dit ? weetje wel hoe alles werkt ? :D :D
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif

:O

hoe lang zit je hier nou..

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:45
Beetje erg grote rotzooi ...

En wat moet je in hemelsnaam met enkele honderden divx-en ? Ik vind het zonde om er een CD aan te verknoeien, dus ik bewaar ze op harddisk, ik kijk ze en daarna gooi ik ze weg.

Alleen hele goede films bewaar ik eventueel. Maar dan moeten ze echt goed zijn.

-

Verwijderd

haha wat een bende zeg!!!

Verwijderd

Hmwa wel mooi spul alleen zou inmijn kamer veeeeeel beter staan :P

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
Wrom denken sommige mensen dat die divXen geen AC3 kan hebben ?
en waarom is die beamer overkill voor DivX als er ook films zijn met een lagere compressie/hogere bitrate ?

Verder heb je (na enig schilder en opruimwerk) een asociaal toffe geswellie kamer, alleen moet je nog ff wat hardje troep van die speakers halen en ze niet te dicht bij de wande zetten
Anders krijg je een beetje 'Ferrari @ fietsbanden' idee ;)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Volgens mij zegt niemand dat DivX geen AC3 kan hebben. Alleen komen er niet zo veel AC3 rippies uit, en je kan me niet vertellen dat deze gast zijn DVD's zelf ript. Dan kan hij namelijk gelijk de DVD afspelen.
Mijn stelling: 90% van de DivX zijn stereo. Okay, dan heb je dus Pro Logic II voor surround. Maar mijn vraag was: heeft dit echt nut? Of heeftie ook veel DVDs, anders zie ik het nut niet in van deze peperdure installatie. (behalve patsgehalte, net als de honderden DivX)

Beetje jammer van de topicstarter om alleen ff te patsen met spullen van iemand anders en dan geen vragen meer te beantwoorden.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• Orion84
  • Laatst online: 20:32

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

1. Waar is de SUB???
2. de (front) center hoort op gelijke hoogte te staan met de fronts.
3. de rear speakers horen naast de kijker/luisteraar te hangen, nie schuin erachter.

verder wel geinig, maar als ie zo filmgek is als jij beweert had ik toch wel een iets betere setup verwacht.

:? HOME THEATHER ZONDER SUB :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Scarp
  • Niet online
Die center ligt te laag. Oorhoogte hoort ie (of zit je op de grond als daar nog een plekje is). Spullen voor de baspoort van de 604's (heb ik ook). Die 604's staan ook compleet tegen de muur, wat volgens mij ook niet bepaald de geluidskwaliteit zal verbeteren.
Overigens ben ik ook niet bepaald wild van divx. Zal toch zwaar onderdoen voor dvd's.

Verder wel aardig allemaal, alleen eens opruimen lijkt wel handig :)

edit: orion84 was met net ietsje voor :)
Overigens, die 604 voor speakers kunnen behoorlijke bas produceren, dus zonder sub kan best. Geeft je tijd om te sparen voor een goeie sub :)

[ Voor 20% gewijzigd door Scarp op 01-12-2002 12:58 ]

• Orion84
  • Laatst online: 20:32

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Scarp schreef op 01 december 2002 @ 12:56:
Overigens, die 604 voor speakers kunnen behoorlijke bas produceren
ja, na een tweede blik op die dingen (toch wel :9~ ) vermoedde ik dat al wel, maar als ie zo uber filmgek is etc. dan verwacht je eigenlijk gewoon een dikke sub, maarjah, wie ben ik om dat te roepen, ik moet het met een 5.0 syteem stellen zonder DD/DTS decoder dus ook bij dvd's komt bij mij het surround van mijn dolby prologic versterker :'( (dvd's speel ik af op laptop, en die heeft alleen stereo uitgang, daar moet ik nog steeds iets aan veranderen, maar heb geen geld voor extigy :'( )

[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 01-12-2002 13:04 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
mooi spul!
alleen een beetje een rommelige kamer.
zonde voor je apperatuur.
Ik kan me nou niet indenken dat vloerbedekking aan de muren voor een goede akoestiek zorgt :)

• Azrael
ernst schreef op 01 December 2002 @ 09:00:
Wrom denken sommige mensen dat die divXen geen AC3 kan hebben ?
Dat zegt niemand, ik heb genoeg divxjes met ac3 geluid, dat is echter zonder uitzondering 2 kanaalsgeluid, de 5.1 stream zou simpelweg veel te veel ruimte in nemen.

Dus echt surround geluid (5.1) is gewoon niet mogelijk met divx.

• JT

JT

VETAK y0

Rear speakers horen niet naast de luisteraar te hangen. Ze moeten tegenover elkaar iets achter de luisteraar hangen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Dioot
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-02 15:39
Azrael schreef op 01 december 2002 @ 13:39:

Dat zegt niemand, ik heb genoeg divxjes met ac3 geluid, dat is echter zonder uitzondering 2 kanaalsgeluid, de 5.1 stream zou simpelweg veel te veel ruimte in nemen.

Dus echt surround geluid (5.1) is gewoon niet mogelijk met divx.
Dat is niet waar. Ik heb een heleboel divx-en met AC3 5.1 geluid en ik heb er zelfs een aantal zelf gemaakt. Dit zijn wel bijna altijd 2 cd's, omdat een AC3 5.1 stream meestal 300 - 400 MB is. Dus dan heb je op één cd te weinig ruimte over voor de video data.

Verwijderd

JayVee schreef op 01 December 2002 @ 12:46:
Volgens mij zegt niemand dat DivX geen AC3 kan hebben. Alleen komen er niet zo veel AC3 rippies uit, en je kan me niet vertellen dat deze gast zijn DVD's zelf ript. Dan kan hij namelijk gelijk de DVD afspelen.
Mijn stelling: 90% van de DivX zijn stereo. Okay, dan heb je dus Pro Logic II voor surround. Maar mijn vraag was: heeft dit echt nut? Of heeftie ook veel DVDs, anders zie ik het nut niet in van deze peperdure installatie. (behalve patsgehalte, net als de honderden DivX)

Beetje jammer van de topicstarter om alleen ff te patsen met spullen van iemand anders en dan geen vragen meer te beantwoorden.
Is ProLogic II op de computer, bijvoorbeeld via PowerDVD, kwalitatief vergelijkbaar met zo'n versterker?

• JT

JT

VETAK y0

Dioot schreef op 01 December 2002 @ 14:02:
[...]

Dat is niet waar. Ik heb een heleboel divx-en met AC3 5.1 geluid en ik heb er zelfs een aantal zelf gemaakt. Dit zijn wel bijna altijd 2 cd's, omdat een AC3 5.1 stream meestal 300 - 400 MB is. Dus dan heb je op één cd te weinig ruimte over voor de video data.
Maar veel vind je ze niet.
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 14:07:
[...]

Is ProLogic II op de computer, bijvoorbeeld via PowerDVD, kwalitatief vergelijkbaar met zo'n versterker?
Meestal niet. Ik heb hier een losse amp, gewone speakers, Logitech Z560 setje en een 5.1 kaartje. Heb de Z560 getest op de geluidskaart met The Matrix en via de amp ook met de Z560. Op de amp klonk het veel beter en dan met name de kanalenscheiding en effectensturing.

[ Voor 39% gewijzigd door JT op 01-12-2002 14:18 ]

Ecodan warmtepomp

• Bylie
  • Laatst online: 01-07 12:04
Mooie spullen zo te zien, maar ik krijg een acute aanval van claustrofobie :) jeezes die kamer staat vol zeg! een beetje opruimen kan wonderen doen.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Idd :) Wat een bende :)

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ook wel "sfeer" genoemd ;)

Verwijderd

Het kan een stuk professioneler eruit zien als je alles netjes in kastjes hebt en het allemaal heel erg opgeruimd is. Word je ook niet afgeleid door al die southpark ventjes. :P

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:30

-Stef-

Slainthe!

4POX schreef op 30 November 2002 @ 21:25:
Het heiliger der heilige.. Een yamaha versterkertje van 40 kilo..(geloof de 3000 serie)
Mwoah, deel dat maar rustig door 2.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Effe een paar reacties mmm , Dat waren wel veel over het geluid audigy met ac3 geeft met een digitale kabel naar versterker natuurlijk zijn niet alle divx ac3, maar we kijken ook wel vaak een dvd. hierbij is het voorbeeld dat somige dvd dts hebben en dat hoef ik voor de (nurs) niet uitleggen denk ik .
:7

En als ik effe op een andere vraag terug kom. Met Power-dvd speel ik bijna alleen maar svcd af. Want zelf heb ik twee dvd players staan in de kast zie foto waar van eentje regio vrij is (heeft als voordeel dat een kenis van mij veel film uit buitenland bestelt ) en de andere is voor regio 2 en mp3 mee aftespellen. De kwaliteit van scvd is echt super beeld is erg goed beter als vhs vind ik persoonlijk dan andere denken daar anders over maar goed. Geluid van somige svcd hebben nog geen ac3 wel jammer mis je toch het 5.1 maar, voor somige divx wel hebben klinkt het beter als prologic hoef ik niet tevertellen eigelijk .

Veder heb ik stiekum vandaag opgeruimt en boxen wat vrijer gezet als ik iets meer tijd heb maak ik paar nieuwe foto's. Erg druk geweest met opruimen :)

Hoop hierbij vragen uit de wereld heb geholpen . maar ik snel een paar nieuwe foto's van mijn kamer hoop natuurlijk weel op jullie mening Of kom een keer film kijken ;)

AKA Rinkel weblog

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
ik zie geen scherm???

of word het gewoon op de muur geprojecteerd....
en idd haal die rommel van je boxen af, dat is echt niet goed voor het geluid, en de center moet hoger idd

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

yep tweeter van de center mag niet hoger of lager dan max 60 cm van de tweeter van de fronts officieel.

Haal hem van de grond af, word lekker gedempt zo en zet hem op spikes, het liefst op een systeem zodat de center gekanteld kan staan naar de luisterpositie.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Spullen zijn zeker ok, maar opstelling is verre van optimaal. Geluid wordt aan alle kanten geblokeerd, van goede plaatsing in het geluid zal ws. geen sprake zijn.
Bovendien ziet DIVX er op een projector zwaar belaberd uit. Vind ik persoonlijk dan.

Trouwens die projector is volgensmij geen Samsung, maar de XV20CE van Sharp.

[ Voor 41% gewijzigd door tbusquet op 02-12-2002 09:35 ]

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

tbusquet schreef op 02 december 2002 @ 09:31:
Spullen zijn zeker ok, maar opstelling is verre van optimaal. Geluid wordt aan alle kanten geblokeerd, van goede plaatsing in het geluid zal ws. geen sprake zijn.
Bovendien ziet DIVX er op een projector zwaar belaberd uit. Vind ik persoonlijk dan.

Trouwens die projector is volgensmij geen Samsung, maar de XV20CE van Sharp.
sommige mensen letten daar niet op :P ik anders wel vandaar dat ik liever svcd leech of gewoon dvds koop :)

btw quote uit American Beauty ;)

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Over divx en 5.1 geluid:

Ik heb volgens mij een stuk of 40 divx'en met 5.1 geluid, dus ze zijn zeker wel te vinden, en er komen er de laatste tijd ook steeds meer uit, je hebt dan echt een letterlijke kopie van de dd track op de dvd, dus zonder kwaliteitsverlies.

Dat divx van mindere kwaliteit is dan dvd is natuurlijk waar, maar dat het te slecht is om met een projector te bekijken vind ik niet, de kwaliteit is nog altijd een stuk beter dan svcd. Bij divx is het eigenlijk net als mp3, er worden best wat slechte rips gemaakt, maar een goede is bijna niet van het origineel te onderscheiden.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Nikel schreef op 02 December 2002 @ 10:48:
Over divx en 5.1 geluid:

Ik heb volgens mij een stuk of 40 divx'en met 5.1 geluid, dus ze zijn zeker wel te vinden, en er komen er de laatste tijd ook steeds meer uit, je hebt dan echt een letterlijke kopie van de dd track op de dvd, dus zonder kwaliteitsverlies.

Dat divx van mindere kwaliteit is dan dvd is natuurlijk waar, maar dat het te slecht is om met een projector te bekijken vind ik niet, de kwaliteit is nog altijd een stuk beter dan svcd. Bij divx is het eigenlijk net als mp3, er worden best wat slechte rips gemaakt, maar een goede is bijna niet van het origineel te onderscheiden.
Je moet SVCD natuurlijk niet op je PC bekijken :X daar hebje je DVD speler voor , beeld is dan veel mooier.. tenminste bij mij het geval ( Panasonic RV-32 aan TV met SVHS )

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mary Wana schreef op 02 December 2002 @ 11:21:
[...]

Je moet SVCD natuurlijk niet op je PC bekijken :X daar hebje je DVD speler voor , beeld is dan veel mooier.. tenminste bij mij het geval ( Panasonic RV-32 aan TV met SVHS )
Ja, dan heb je het dus over verschil in kwaliteit tussen de tv-out van je dvd speler en die van je pc, dat is een heel ander verhaal dan het verschil tussen divx en svcd.

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ik zie dit en denk: Leuke spullen, maar wat een crappy uitvoering en wat een klerezooi.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Nikel schreef op 02 December 2002 @ 11:23:
[...]

Ja, dan heb je het dus over verschil in kwaliteit tussen de tv-out van je dvd speler en die van je pc, dat is een heel ander verhaal dan het verschil tussen divx en svcd.
als ik Divx/XviD op me pc vergelijk met SVCD zie ik nogsteeds duidelijk verschill. SVCD is op PC gewoon iets lichter , kleuren zijn minder vol. Divx en XviD is gewoon perfect alleen op PC.

Maar zodra je SVCD op een andere iets afspeel of dat nou via je tv out van pc of DVD speler is, is het gewoon veel mooier :)

Ik moet er wel bij zeggen dat je niet zomaar een Kazaa Divx moet vergelijken ofsow die zijn namelijk altijd crap :)

Verwijderd

Niks kazaA voor divx haal ik alleen via een te niet genoemde site weg dit zijn meestal DVD Rips, met soms Ac3 heb je meestal wel een film met 1 op 2 cdtjes.
Met een programa heette niet genoemde site gaat het downloaden een stuk sneller :9 :9

Natuurlijk kijken we ook wel een scvd op de dvd beamer niet zo vaak aan als je alleen bent kost mijn de lamp heeft maar zo veel branduren

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 15:11 ]

• tbusquet
Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 14:46:
Niks kazaA voor divx haal ik alleen via ... Ja, dat haal ik dus ff weg ja, simpele ziel dat ik d'r ben... en filenexus weg dit zijn meestal DVD Rips, met soms Ac3 heb je meestal wel een film met 1 op 2 cdtjes.
Met een programa heet emule gaat het downloaden een stuk sneller :9 :9

Natuurlijk kijken we ook wel een scvd op de dvd beamer niet zo vaak aan als je alleen bent kost mijn de lamp heeft maar zo veel branduren
Ik voel nu al een ban aankomen. Zou die link even weghalen als ik jou was.

[ Voor 7% gewijzigd door tbusquet op 03-12-2002 09:38 ]

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

schreef op 01 december 2002 @ 13:45[/message]:[/b]
Rear speakers horen niet naast de luisteraar te hangen. Ze moeten tegenover elkaar iets achter de luisteraar hangen

Boxen hangen zo ver omdat je anders erg last van geluid hebt. Van de achter boxen als je een dvd kijkt worden zelfs al mensen doof 8)7 heb de bank naar achter gedaan enzo konden de boxen blijven hangen geluid komt nog wel erg goed over. Eerst hier zijn geweest op echt beter kunnen zeggen jeetje klinkt wel goed meeste van mijn vrienden zeggen erg 8) uit en geluid ook geweldig ... ;)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 15:00:
schreef op 01 december 2002 @ 13:45[/message]:[/b]
Rear speakers horen niet naast de luisteraar te hangen. Ze moeten tegenover elkaar iets achter de luisteraar hangen

Boxen hangen zo ver omdat je anders erg last van geluid hebt. Van de achter boxen als je een dvd kijkt worden zelfs al mensen doof 8)7 heb de bank naar achter gedaan enzo konden de boxen blijven hangen geluid komt nog wel erg goed over. Eerst hier zijn geweest op echt beter kunnen zeggen jeetje klinkt wel goed meeste van mijn vrienden zeggen erg 8) uit en geluid ook geweldig ... ;)
kwestie van afstellen.
Ik heb ze zelf naar elkaar toe iets achter me.
de idiaale opstelling dus.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Sebastiaan heeft wat foto's gemaakt van de situatie..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4pox/HT/13.jpg

AKA Rinkel weblog

• Azrael
tbusquet schreef op 02 December 2002 @ 14:58:
[...]

Ik voel nu al een ban aankomen. Zou die link even weghalen als ik jou was.
dan moet je het dus ook niet quoten ;)

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
4POX schreef op 02 December 2002 @ 20:41:

[afbeelding]

[afbeelding]
hmm of je digicam of je beamer suckt .....

specs

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

OK eje source voor films sucks ass , ze hebben daar zelfs gay :X en de quality is lang neit hetzelfde als die van de echte rls groups.

Maar even 1 ding , als je zoveel geld heb voor dit allemaal waarom dan geen geld voor lampen voor je beamer :? of neit gewoon Geld om je DVDs te kopen ?

Verwijderd

van de apperatuur is niks verkeerd te zeggen , de 'software' daarentegen....

ik durf het vergelijken met de situatie hier bij onze buren ;
ze hebben daar een nagelnieuwe ferrari in hun garage staan , maar ze gieten er diesel in ipv. super98.

• tbusquet
4POX schreef op 02 december 2002 @ 20:41:

[afbeelding]

[afbeelding]
Juist, en nu de camera stil houden, of op statief zetten.

• tbusquet
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 02:14:
van de apperatuur is niks verkeerd te zeggen , de 'software' daarentegen....

ik durf het vergelijken met de situatie hier bij onze buren ;
ze hebben daar een nagelnieuwe ferrari in hun garage staan , maar ze gieten er diesel in ipv. super98.
Dan is hij snel naar de klote, gaat niet werken nl. :P :D

Verwijderd

Hubba hubba, ik heb zelf ook wel een geinig home theater setje, maar zoals deze chef et in gericht heeft is toch wel weer even diferent koek.

• tbusquet
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 11:24:
Hubba hubba, ik heb zelf ook wel een geinig home theater setje, maar zoals deze chef et in gericht heeft is toch wel weer even diferent koek.
Je probeert op een nette manier te zeggen dat het een teringzooi in die kamer is ? ;) :P

Verwijderd

Volgens mij is die kamer groot genoeg om een mooie acceptabele opstelling te maken, dus doe dat dan 8)7
Center stuk omhoog... evt. boven het scherm en dan naar beneden richten (testen wijst wel uit wat 't beste is) of eronder en iets omhoog tilten.
Side-surrounds stukje indraaien richting de luisterplek. DM604's stuk van de muur af.....

En gooi alsjeblieft al die Southpark spullen ergens anders neer, waar ze het geluid niet zo dramatisch kunnen beïnvloeden :X

Vloerbedekking op de muur hoeft niet zo'n slecht idee te zijn hoor :)

Verwijderd

Hoe kan je tv kijken via zo een beamert?
zit er een losse tuner op of moet dat via een tv-kaartje in de pc?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 17:14:
Hoe kan je tv kijken via zo een beamert?
zit er een losse tuner op of moet dat via een tv-kaartje in de pc?
zit standaard op via tulp en dvd geeft hij via s video aan en de video heeft zo ook weer zijn eigen tulp steker pc ook wer deze is ook s-video
zit er geloof ik standaard op bij elke beamers
Pagina: 1