Tips voor HCC newbie?

Pagina: 1
Acties:

• Xtrahairy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Ik ga binnenkort voor het eerst (jawel..) naar de befaa,de HCC dagen, daar wilde ik gaan kopen:
1. ATX kast, 230W voeding, groot, mooi, maar vooral goedkoop ;)
2. Celeron 566 FC-PGA processor
3. Soundblaster Live!
4. Koelertje

Mijn vragen:
1. Wat gaat dit mij ongeveer kosten? Minder dan in de winkel mag ik hopen?
2. Op welke dagen moet ik gaan?
3. Zijn dit artikelen die je op de HCC dagen kunt kopen of kan ik deze zaken beter in een echte winkel halen?
4. Naar welke stands moet ik gaan?

Bedankt!

Verwijderd

1 Waarschijnlijk iets goedkoper ja.
2 Laatste dag zal mijns inziens goedkoopste zijn maar ook de drukste denk ik.
3 Ja je kan ze kopen maar ik zou die kast als laatste kopen :) (tis niet prettig sjouwen met een kast onder je arm)
4 Goedkope maar betrouwbare. Je ziet het meestal direct aan een stand of ze betrouwbaar zijn. Let iig op garantie en de ligging van de zaak. (woon je in delfzijl koop dan niet bij een winkel in vlissingen)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:43

4POX

Everybody is wired

Check eens voordat je gaat de site van de hcc dagen.. Neem alle tijd.. Prijzen willen op de dag wel eens veranderen.. Al wat foldertjes. Ga dan lekker een patatje eten en check die folders goed..

Doe ik ook.. 's ochtend kijken.. Na het eten alles kopen en daarna op je gemak de hcc-groepen af

AKA Rinkel weblog

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:43

4POX

Everybody is wired

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 21:27 schreef diddel het volgende:
2 Laatste dag zal mijns inziens goedkoopste zijn maar ook de drukste denk ik.[/quote]Maar vrijdag hebben ze de voorraden van aanbiedingen.. Norrod had vorig jaar voodoo2 kaarten 12mb VOOR 95 piek.. Ik was net te laat anders had ik twee voor sli gekocht

AKA Rinkel weblog

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:50
Je kunt gerust dingen kopen op de HCCdagen.
Als je van te voren maar in je hoofd hebt wat de prijzen van de artikelen in de winkel zijn. Vraag naar de garantie en laat het eventueel op de bon zetten als je iets koopt. Stands waar je zeker moet kijken (als ze er staan) Powerline, Funprice, Computerland, Mycom enz.

Succes ermee!

Verwijderd

De prijzen zijn vaak wel lager als gewoon in de winkel, maar dit hangt er heel erg vanaf bij welke stands je kijkt. Ikzelf ben nu 3 keer op de HCC geweest en vind dit wel goede stands:

Funprice (www.funprice.nl)
Grafi-Call (www.graficall.nl)
HCL

Natuurlijk weet ik ook niet alles uit mijn hoofd.. maar daar ga ik iig kijken!

Owjaah nog 1 ding: Vraag voor aankoop ALTIJD! naar de garantie voorwaarden.
Meestal zal je gewoon garantie hebben, maar je weet het nooit!

Suc6 met je aanschaf!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb speciaal voor iedereen die naar de hcc dagen gaan heb ik een website gemaakt.

http://how.to/hcc

ik ga vrijdag naar de hcc en may be zaterdag ook. op deze link hierboven ga ik dan prijslijsten plaatsen van de winkels, dus als je zaterdag of zondag gaat kun je kijken of het wel waard is om naar de hcc dagen te gaan.
suc6

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 22:09 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb speciaal voor iedereen die naar de hcc dagen gaan heb ik een website gemaakt.

http://how.to/hcc

ik ga vrijdag naar de hcc en may be zaterdag ook. op deze link hierboven ga ik dan prijslijsten plaatsen van de winkels, dus als je zaterdag of zondag gaat kun je kijken of het wel waard is om naar de hcc dagen te gaan.
suc6[/quote]En die site is voor mensen op minstens 1600x1200? Alleen de banners onderaan zijn zonder tussenruimte al 1128 pixels groot...
Ik kan (bijna) alle pagina's normaal zien op mijn 1024*786, maar hier is de helft alleen al banner (waarbij how.to ook al niet helpt...) Ik snap wel dat je het niet voor niets doet, maareh...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1