Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Mijn stats worden meegenomen met de algehele proxy stats op http://dpc.tweakers.net Aldaar kan je jouw stats dus ook bekijken.
Als je wilt dat ik ook een aparte statspagina voor alleen mijn eigen proxy moet creeeren moet je maar een gil geven.
M vr gr DSmarty
Die zaten altijd in zo'n klein buisje, gewoon die chocolade M&M's dus.
Of loop ik inmiddels al weer een generatie voor?
(een wittig kokertje met allemaal m&m's afgedrukt... en de naam: Smarties.) Damn I'm
getting old :<(
OK, Smartie >< M&M dus!
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Ik weet uitstekend wat smarties zijn, maar aan de uitspraak die ik gequote heb kan ik geen touw vastknopen.Je weet toch nog wel wat smarties zijn?
Ook? Huh?die heet ook Onno en die is ook niet zo slim
er is maar één Onno!!!
en dat is: Onno!!!
(net zoals er maar twee blimmels zijn....
Als het goed is, moet "blauwe M&M" toch wel een belletje doen rinkelen op dit forum
enneh, die 2e quote daar stond nog een smiley onder geloof ik..... ->
Dat is om een beetje peper en zout (naar believen)toe te kunnen voegen aan pleen tekst
Maarre, in het geval van een minderwaardigheidstrauma bied ik bij deze mijn welgemeende excuses aan
prrrrrrrrt
Verwijderd
Smarties zijn er nog steeds, en ja ook in die kartonnen koker met plastic dopje.
en er staat een M op de smarties.
smarties zijn platter als m&mŽs en smaken ook in vergelijking met m&mŽs nergens naar.
Smarties kan ook een Drug zijn, oftewel mdma, of xtc of wat de naam ook mag zijn.
vroeger (70ger) jaren was smarties het begrip voor LSD.
dit vanwege de *kleurrijke uitwerking* van LSD op de omgeving van een LSD gebruiker.
Hoop dat dit wat duidelijkheid schept in de gelederen.
Verwijderd
Die miste ik hier nog
Heeele oude members weten dat nog..
toen was de lucht nog schoon en seks nog smerig.....toch ?
koezereskjoe...
(of nog liever een
reep)
Verwijderd
Bonitos van de bruine M&M's
handig als je vader zo'n 25 jaar vrachtwagens vol met die shit heeft verstouwd door heel Europa .
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
blimmel weet dat wel....
daar ging de sub-thread toch over?
herinnert u zich deze snack nog?
Verwijderd
Fritessticks ! Jujubes ! Kaneelbrokken ! Smokey-bacon-chips ! Oftewel : het dieet uit de goeie ouwe tijd van "Spy vs. Spy" en "Who dares wins"
Help ! Team SVM verzuipt (in de daily stats) ! (SVM = Stichting Volksgezondheid en Milieudinges)
dit is een oude post die om mij onbekende redenen weer wordt opgerakeld......
Verwijderd
En Team SVM verzuipt nog steeds