Smarties

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55
Gedag,

Ik zat mij zojuist, onder het genot van een helder moment, te bedenken dat Blauwe M&M's vroeger beter bekend stonden als Smarties. Nu hebben wij een proxy ter beschikking gekregen die proxy.dsmarty.com dus ik ging mijzelf ineens wijsmaken dat er een verband tussen kon bestaan. Weet iemand daar misschien meer over??

O, en waar ik eigenlijk als eerste vor wilde posten: Waar vind ik de Stats van de proxy van Smartie want /me is niet zo slim en kan nergens een link oid vinden :( en ik ben juist naar die kant aan t flutsen geweest vandaag......

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DSmarty was vroeger mijn sysop-naam op mijn BBS. Die D was ter vervanging van The, en smarty moest klinken als slim :-) Forgive me, ik was 9 jaar oud toen ik mijn BBS startte.
Mijn stats worden meegenomen met de algehele proxy stats op http://dpc.tweakers.net Aldaar kan je jouw stats dus ook bekijken.
Als je wilt dat ik ook een aparte statspagina voor alleen mijn eigen proxy moet creeeren moet je maar een gil geven.

M vr gr DSmarty

• DSmarty
  • Niet online
De stats worden nu 2x daags ververst, maar dat kan eventueel ook veranderen, persoonlijk vind ik 2x per dag wel genoeg.
Als je 's ochtends na 7:00 kijkt zijn je stats wel correct.

• Onno
  • Niet online
Blauwe M&M's vroeger beter bekend stonden als Smarties.
???

• DSmarty
  • Niet online
Je weet toch nog wel wat smarties zijn?
Die zaten altijd in zo'n klein buisje, gewoon die chocolade M&M's dus.
Of loop ik inmiddels al weer een generatie voor?

(een wittig kokertje met allemaal m&m's afgedrukt... en de naam: Smarties.) Damn I'm
getting old :<(

• Andy
Ik heb een neef die heet ook Onno en die is ook niet zo slim; what's in a name

:)

OK, Smartie >< M&M dus!

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Onno
  • Niet online
Je weet toch nog wel wat smarties zijn?
Ik weet uitstekend wat smarties zijn, maar aan de uitspraak die ik gequote heb kan ik geen touw vastknopen.
die heet ook Onno en die is ook niet zo slim
Ook? Huh?

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Andy,

er is maar één Onno!!!
en dat is: Onno!!!

(net zoals er maar twee blimmels zijn.... :))

Join TeamBVD!

• Andy
eeehm,

Als het goed is, moet "blauwe M&M" toch wel een belletje doen rinkelen op dit forum

enneh, die 2e quote daar stond nog een smiley onder geloof ik..... -> :)
Dat is om een beetje peper en zout (naar believen)toe te kunnen voegen aan pleen tekst

Maarre, in het geval van een minderwaardigheidstrauma bied ik bij deze mijn welgemeende excuses aan

prrrrrrrrt

• Onno
  • Niet online
Het is je vergeven. ;)

Verwijderd

Smarties zijn geen M&MŽs

Smarties zijn er nog steeds, en ja ook in die kartonnen koker met plastic dopje.
en er staat een M op de smarties.
smarties zijn platter als m&mŽs en smaken ook in vergelijking met m&mŽs nergens naar.

Smarties kan ook een Drug zijn, oftewel mdma, of xtc of wat de naam ook mag zijn.
vroeger (70ger) jaren was smarties het begrip voor LSD.
dit vanwege de *kleurrijke uitwerking* van LSD op de omgeving van een LSD gebruiker.

Hoop dat dit wat duidelijkheid schept in de gelederen.

;)

• DSmarty
  • Niet online
Ik denk dat jij je roeping bent misgelopen 8<)

Verwijderd

Smarties komen van Nestle en M&M's van Mars .

Verwijderd

Kunnen we nou eindelijk een over de orginele en ouwerwetse "Treets" gaan beginnen ?

Die miste ik hier nog

Heeele oude members weten dat nog..
toen was de lucht nog schoon en seks nog smerig.....toch ? ;)

koezereskjoe...

• blimmel
  • Niet online

blimmel

blimmel houdt meer van RAIDER©

(of nog liever een Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif reep)

Join TeamBVD!

Verwijderd

mmm broodje raider, doet me wee aan school denken........

meuh

Verwijderd

Treets was de voorloper van de Gele M&M's
Bonitos van de bruine M&M's

handig als je vader zo'n 25 jaar vrachtwagens vol met die shit heeft verstouwd door heel Europa .

Verwijderd

blimmel houdt meer van RAIDER©
Raider...dat heet nu Twix :)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

raider... ds toch de dpc forum moddereter op fok? ohnee das raideN :) :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Onno
  • Niet online
(of nog liever een Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/k.gif reep)
Hmm ja. Die zijn best wel te eten. :9

Bros, nog zoiets smakelijks... :)

• blimmel
  • Niet online

blimmel

TwwT_Unexplained....
blimmel weet dat wel....
daar ging de sub-thread toch over?
herinnert u zich deze snack nog?

Join TeamBVD!

• DSmarty
  • Niet online
>> B U C K L E R << :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Maltesers !

Greetinx [eNeRGy]

• DSmarty
  • Niet online
Yo [ENERGY], ken je me een beetje helpen met mijn proxystats?

Verwijderd

Andy : De meesten hier schijnen de insinuatie niet helemaal door te hebben. Ik weet niet of het wel verstandig is je opmerking/topic tot het bot uit te kauwen, tenzij je een zekere wannabee-flusher echt op wilt sporen en afbranden...

Fritessticks ! Jujubes ! Kaneelbrokken ! Smokey-bacon-chips ! Oftewel : het dieet uit de goeie ouwe tijd van "Spy vs. Spy" en "Who dares wins"

Help ! Team SVM verzuipt (in de daily stats) ! (SVM = Stichting Volksgezondheid en Milieudinges)

• Andy
tsjaa,

dit is een oude post die om mij onbekende redenen weer wordt opgerakeld......

Verwijderd

Oh ja, kijk nou es. 25/04. Errug lang geleden zeg. OK, nevermind. Aangezien er verder toch niet gehapt wordt houd ik me keyboard ook maar.

En Team SVM verzuipt nog steeds :(
Pagina: 1