Toon posts:

[adsl] Problemen met thuiscentrale als ik ADSL aansluit?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan een adsl aansluiting voor problemen zorgen als ik al een thuiscentrale heb?

Wordt dat een hoop geknoei, of gaat dat heel simpel?

Op het gebied van netwerken en telefoonaansluitingen enzo ben ik n.l. nogal n00b! :/

Owja, ik heb nog een vraagje:

Kan ik als ik een netwerk heb daar een USB modem op aansluiten of moet ik dan een multi pc modem? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 20:52 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
zolang als je die splitter maar een het begin van de kabel aansluit (waar de telefoon je huis binnenkomt) is er niks aan de hand

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

zolang je het scheidingsfilter voor de thuiscentrale plaats, is er nix aan de hand.

LOL... zwelgje was me net een paar secs voor

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 20:53 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
zorg dat je je splitter voor ALLEs zet, dus ook voor je centrale. bijv. waar je kabel net binnenkomt. vervolgens 1 kabel naar centrale (en vandaar naar telefoons) en 1 kabel naar adsl modem. levert volgens mij weinig problemen op :)

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Heb zelf ook een centrale, en dat leverde geen enkel probleem op.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

het is de plek waar je de splitter moet aansluiten.....net na het ISRA punt en dus voor alle andere apparatuur,daarna gaat er een draad naar je Adsl modem en 1 naar je thuiscentrale,waar dus niks veranderd.

Dat met dat USB modem....hoe bedoel je dat precies,waar moet ie komen in je netwerk en hoe ziet dat eruit dan?

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

USB modem is alleen interessant voor "huisvrouwen" opstellingen. Dus 1 pc en altijd maar 1 pc.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Zie aub de FaQ :)

De antwoorden voor beide vragen zijn daar te vinden *D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.