Mijn neef heeft huis nu een netwerkje. En daar wil hij zijn laptop ook op aansluiten. En hij gebruik zijn laptop ook op school (wireless netwerk). Maar hoe kan hij er nou voor zorgen dat hij zijn laptop op school en thuis werkt, zonder dat de netwerkinstellingen door elkaar gehutseld word?
Verwijderd
Ervoor zorgen dat het netwerk(je) DHCP ondersteund en dat gebruiken door de netwerkkaart op DHCP te zetten.
Oh ja, en niet te vergeten, zijn wireless PCMCIA kaartje vervangen door een ander die aan te sluiten is op het netwerkje thuis.. ( er van uitgaande dat ie thuis geen wireless heeft)
Oh ja, en niet te vergeten, zijn wireless PCMCIA kaartje vervangen door een ander die aan te sluiten is op het netwerkje thuis.. ( er van uitgaande dat ie thuis geen wireless heeft)
Welk OS?
Als het XP is kun je gewoon een user school en een andere aanmaken.
ALs je geen XP hebt kun je gewoon twee configuraties maken, en daar kun je de instellingen afoznderlijk beheren.
Als het XP is kun je gewoon een user school en een andere aanmaken.
ALs je geen XP hebt kun je gewoon twee configuraties maken, en daar kun je de instellingen afoznderlijk beheren.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik heb eigenlijk geen verstand van netwerkken enz.
Maar op zijn laptop gebruikt windows 98 en thuis heeft hij gewoon een netwerk.
Zijn er sites waar jullie mij naar toe kan verwijzen, waar alles duidelijk uitgelegd word.
Maar op zijn laptop gebruikt windows 98 en thuis heeft hij gewoon een netwerk.
Zijn er sites waar jullie mij naar toe kan verwijzen, waar alles duidelijk uitgelegd word.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
al een keer 2000 voorgekomen
al een keer 2000 voorgekomen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()