jah het zit dus zo, ik heb de Xaser 5000 vorige week gehaald maar toen ik de tempsensor bekeek zag ik dat hij verpulverd was
Nu ben ik dus opzoek naar zo'n zelfde tempsensortje, ik heb in de conrad gids gekeken maar ik heb dus echt geen idee welke ik nodig heb.
op de kapotte die ik nu heb staat het volgende: 1C3EI2. (daarvoor staat nog een vetgedrukte en in een andere font geschreven S, ik denk dat dat van de fabrikant is ofzo) hij ziet er als volgd uit:
hij is heel plat, en dat gekleurde dat je ziet is een laagje plastic dat eromheen zit.
dat zwarte bolletje is denk ik de sensor zelf (die dus kapot is)
weet hier misschien wat voor sensor ik nodig heb? Want iets wat hier op lijkt kan ik niet vinden.
op de kapotte die ik nu heb staat het volgende: 1C3EI2. (daarvoor staat nog een vetgedrukte en in een andere font geschreven S, ik denk dat dat van de fabrikant is ofzo) hij ziet er als volgd uit:
hij is heel plat, en dat gekleurde dat je ziet is een laagje plastic dat eromheen zit.
dat zwarte bolletje is denk ik de sensor zelf (die dus kapot is)
weet hier misschien wat voor sensor ik nodig heb? Want iets wat hier op lijkt kan ik niet vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Burning_acid op 13-12-2002 23:03 ]
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608