Toon posts:

Iiyama AX3818UTC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje met mijn nieuwe Iiyama tft scherm.
Laatste tijd zie ik rechts op het beeldscherm een dunne rode verticale lijn lopen. Het lijkt een beetje op een infraroodachtig iets.
Weet iemand wat dit is en hoe ik dat weg kan krijgen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is die lijn er altijd? Dus ook bijvoorbeeld in dos of met de testbeelden als de monitor niet op een videokaart is aangesloten? In dat geval kan misschien het resetten naar de fabrieksinstellingen helpen, maar ik denk eerder dat het niet zomaar meer weggaat (en dat je dus IIyama zal moeten bellen voor je garantie).

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 19:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Heb je zowel de analoge als DVI aansluiting geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Er zit geen dvi aansluiting op mijn (oude) TNT2, dus dat kon ik niet proberen,
maar ik heb de tft wel een mijn 2e pc aangesloten en hier was geen probleem. (daarr zit een voodoo 3 2000 in).

Vreemd, dus ik denk dat ik even contact opneem met iiyama.

Verwijderd

Iets "infraroodachtigs" is het iig niet. Infrarode straling heeft een te lage frequentie voor het menselijk oog om zichtbaar te zijn :Y) (tenzij je Super-man bent ofzow >:) ). Gewoon ff contact opnemen met Iiyama voor garantie, zoals je al zei ;) .

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De monitor doet het op een andere videokaart wel, dus garantie zal IIyama niet zo snel geven. Kan je anders die Voodoo3 in die andere pc zetten en dan nog een keer testen (en die TNT2 in de pc van de Voodoo3 en kijken of de lijn dan ook zichtbaar is). Want nu lijkt het er weer erg op dat het probleem in de videokaart zit.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
tsja het is of iets gaars aan je dvi aansluiting op je monitor of iets gaars op je vga kaart
geen vriend in de buurt wonen die ook een pc heeft staan met een DVI aansluiting ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1