Ik heb een Samba PDC draaien met login scripts en alles. Bij het opstarten worden er dos batch files uitgevoerd om de tijd te synchroniseren en drives te mappen.
Nu ben ik me aan het verdiepen in win2k. En dacht laat ik eens met een PDC gaan klooien. Ik heb active directory geinstalleerd. En Organisation Units aangemaakt. DHCP en Wins Server opgezet. Nu maak ik de user bhofstede aan. Met de home direcotory: \\server1\beheer\bhofstede en in de netlogon dir heb ik een dos batch bestand gezet met het volgende erin:

Ik heb werkelijk geen idee waar ik nu moet zoeken. Wat zie ik over het hoofd?
Nu ben ik me aan het verdiepen in win2k. En dacht laat ik eens met een PDC gaan klooien. Ik heb active directory geinstalleerd. En Organisation Units aangemaakt. DHCP en Wins Server opgezet. Nu maak ik de user bhofstede aan. Met de home direcotory: \\server1\beheer\bhofstede en in de netlogon dir heb ik een dos batch bestand gezet met het volgende erin:
Mijn Win9X client kan gewoon via het domein aanloggen. Maar het batch bestandje voert hij niet uit en hij mapt ook de home share niet. Als ik de netwerk stekkers verwissel en weer bij de samba pdc aanlog voert hij wel het batch bestand uit.@echo off
net time \\server1 /set /yes

Ik heb werkelijk geen idee waar ik nu moet zoeken. Wat zie ik over het hoofd?