Ik zit met het volgende probleem. Als ik mijn Windows XP pro. probeer af te sluiten dan doet mijn computer nix meer. Soms kan ik bijv. nog gewoon internetten alleen niet meer CTRL+ALT+DEL
ik heb echt geen enkel idee hoe dit kan komen maar dit gebeurd dus bij alle opties bij start -> afsluiten (afmelden, opnieuw opstarten, afsluiten enz.). Bvd
Verwijderd
klinkt vreemd. wat zijn precies de instellingen (zowel windows als bios) van je advanced power management? ik vermoed dat die lastig doet
Loopt winxp gewoon vast of wordt het beeld helemaal zwart
ja ik heb er al gekeken, maar winxp loopt dus niet vast, maar als ik erop heb geklikt dan keer je gewoon terug naar je desktop en kan je verder werken in alle actieve programma's, maar niet nieuwe programma's openen (dan zegt ie zoiets van dit windows-werkstation wordt afgesloten. kan de toepassing niet intialiseren). Dus ik zou echt niet weten waardoor het komt maar anders maar ff een re-install denk ik zelf
Verwijderd
toevallig WINMYSQL op de bg draaien? ik heb het namelijk ook soms door die prog sluit alle progs gewoon en dan zou hij het gewoon moeten doen
suc7
ik heb ditzelfde probleem gehad met een virus,
ik ben even de naam kwijt,
ff scannen voor de zekerheid
ik ben even de naam kwijt,
ff scannen voor de zekerheid
Pagina: 1