Eindelijk heb ik mijn oude 250 watt voeding vervangen door een 350 watt voeding. (Was feitelijk gezien voor mijn specs wel aan te raden)
Er zit alleen een klein "nadeel" aan;
Alleen een "power-in".
Me vorige voeding had ook een "power-out" voor mijn scherm, iets wat erg ideaal is als je maar 1 stopcontact (Met 2 aansluitingen) op je kamer hebt, waar overal weer verlengsnoeren aan hebt hangen.
Nu heb ik nog wel van een oude (AT) voeding zo een connector, om dus je power naar scherm te lussen.
Zover ik kan zien (Had die voeding al een tijd terug gedemoliseerd
)
zitten er aan die connector, aan de buitenste 2 pinnen, beide 2 draden,
ff de zwarte draad nemen:
1 draad, afgeknipt (Die ging waarschijnlijk direct naar de Power-In connector)
en de andere draad gaat naar een stekkerblokje, die op printplaat van voeding zat?
Na enig zoekwerk @ GoT kwam ik wel iets tegen van het doorlussen, maar dit ging al over een kant en klaar voeding met die mogelijkheid, Google boodt echter meer oplossingen, over firewire, audio, en dat soort meuk
Lang verhaal, best korte vraag:
Kan ik die 2 draden + ground, gewoon doorverbinden met de "power-in" connecter? Een soort van verlengsnoer idee dus?
Als het goed is, staat er dan wel altijd stoom op het scherm, dus als pc uit is, is het scherm wel aan, maar dat was met mijn "oude" voeding ook.
Zou fijn zijn als het kan, dan is * Nakebod weer een stopcontact rijker
Er zit alleen een klein "nadeel" aan;
Alleen een "power-in".
Me vorige voeding had ook een "power-out" voor mijn scherm, iets wat erg ideaal is als je maar 1 stopcontact (Met 2 aansluitingen) op je kamer hebt, waar overal weer verlengsnoeren aan hebt hangen.
Nu heb ik nog wel van een oude (AT) voeding zo een connector, om dus je power naar scherm te lussen.
Zover ik kan zien (Had die voeding al een tijd terug gedemoliseerd
zitten er aan die connector, aan de buitenste 2 pinnen, beide 2 draden,
ff de zwarte draad nemen:
1 draad, afgeknipt (Die ging waarschijnlijk direct naar de Power-In connector)
en de andere draad gaat naar een stekkerblokje, die op printplaat van voeding zat?
Na enig zoekwerk @ GoT kwam ik wel iets tegen van het doorlussen, maar dit ging al over een kant en klaar voeding met die mogelijkheid, Google boodt echter meer oplossingen, over firewire, audio, en dat soort meuk
Lang verhaal, best korte vraag:
Kan ik die 2 draden + ground, gewoon doorverbinden met de "power-in" connecter? Een soort van verlengsnoer idee dus?
Als het goed is, staat er dan wel altijd stoom op het scherm, dus als pc uit is, is het scherm wel aan, maar dat was met mijn "oude" voeding ook.
Zou fijn zijn als het kan, dan is * Nakebod weer een stopcontact rijker
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen