Opstart-floppy naar CD-rom

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:22

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Topicstarter
Ik wil mijn floppy-drive eruit gooien en enkel nog gebruik gaan maken van mijn bootable CD-rom. Nu heb Ik hier een opstartflop van Norton Ghost die ik dus wil gaan vervangen voor een bootable CD-rom. Nu heb ik op een paar verschillende manieren geprobeerd om de files van de flop op een CD-rom te branden maar hij wil er niet van booten. Ik heb ook de Norton Ghost Boot Wizard geprobeerd maar die kan niet direct naar een CD-rom schrijven. Ook de search en google hielpen me niet...
Weten jullie of dit mogelijk is? Of heb ik hier een speciaal programmatje voor nodig? :?

• Redboost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11-2024
Met NERO kun je aangeven dat je een bootable CD wilt maken, (als je een nieuwe CD-rom wilt branden, kun je aangeven of het een audio-cd, cd-rom enz. is, in dat rijtje staat als 't goed is ook cd-rom (boot) of zoiets.. als je die aanklikt, moet je een opstart-diskette in je A-drive doen, en hij maakt een cd-rom die opstart op dezelfde manier als je gebruikte opstart-diskette.. Hij simuleert dan je A-drive (ook al gebruik je die cd-rom in een pc zonder A-drive) (8>

succes

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[google=how to create bootable cdrom]

Dit topic is gesloten.