Ik heb de packages van _JGC_ (zie onderstaand linkje) gebruik om kde3 op debian 3.0 stable te instaleren. Alles gaat prima maar nu wil ik toch wel graag wine instaleren. Als ik dan met apt-get (of dselect, maakt weinig verschil) wine selecteer dan zegt ie vervolgens dat ie libarts graag wil instaleren en daarna dat ie vervolgens libarts1 zal verwijderen. Dit is echter niet de bedoeling.
Het eerste idee dat ik had was "nou, dan holden we die boel toch gewoon...", dus ik op = gedrukt in dselect en er kwam ook daadwerkelijk een heel mooi = tekentje te staan voor libarts. Maar toen ik vervolgens wine selecteerde kreeg ik het idee dat dat ='je net kunst was omdat dselect er net genoeg waarde aan hechte om er een heel mooi sterretje van de maken
Mijn vraag is nu: (hoe) kan ik libarts vast houden en wine (of wat anders) instaleren zonder gezeik over die libarts package...
hierbovenbeschreven url was:
[rml][ debian] Kan KDE3 nou wel of niet via debs?[/rml]
Het eerste idee dat ik had was "nou, dan holden we die boel toch gewoon...", dus ik op = gedrukt in dselect en er kwam ook daadwerkelijk een heel mooi = tekentje te staan voor libarts. Maar toen ik vervolgens wine selecteerde kreeg ik het idee dat dat ='je net kunst was omdat dselect er net genoeg waarde aan hechte om er een heel mooi sterretje van de maken
Mijn vraag is nu: (hoe) kan ik libarts vast houden en wine (of wat anders) instaleren zonder gezeik over die libarts package...
hierbovenbeschreven url was:
[rml][ debian] Kan KDE3 nou wel of niet via debs?[/rml]