midi files onder bepaalde grote maken.

Pagina: 1
Acties:

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb net nieuwe telefoon en die speelt midi files af alleen als ze onder de 10kb groot zijn, ik heb nu wat midi files gedownload maar ide zijn allemaal te groot en nu wil ik ze kleiner maken door:

kwaliteit te vermindern
minder sporen te geven (weet niet precies wat dat is)
of gewoon het nummer te halveren (de lengte)

wie weet welk progje me hierbij kan helpen en of er nog meer mogelijkheden zijn om midi files kleiner te maken?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Sir Vega
* kick *schop

ik heb ondertussen al het programma cakewalk gedownload (trial) en volgens mij moet je echt een pro zijn om daar mee om te kunnen gaan, kan iemand mij uitleggen hoe je met dat programmma midi files afknipt of minder sporen geeft of de kwaliteit verminder (als dat al kan)?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:19
Probeer ergens Orchestrator te vinden van Voyetra. Is lekker makkelijk midi-sequencertje.

Houdoe

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:53
wat voor telefoon heb je? Misschien is er een hack voor, want ik heb een SIemens MT50 en kan (geen poly.) met behulp van een datakabel alle midi files afspelen! Ik kan wel een hele lied van 5min. als ringtone gebruiken, alleen snap het nut niet.

• Sir Vega
Don3k schreef op 03 December 2002 @ 21:42:
wat voor telefoon heb je? Misschien is er een hack voor, want ik heb een SIemens MT50 en kan (geen poly.) met behulp van een datakabel alle midi files afspelen! Ik kan wel een hele lied van 5min. als ringtone gebruiken, alleen snap het nut niet.
nou ik heb die toshiba TS2li en die is net nieuw dus denk niet dat het opgaat in ieder geval bedankt.

weet iemand hoe ik de volume van de midi files handmatig omhoog kan schroeven met software of anders?