Wel e-mail verzenden... niet ophalen.

Pagina: 1
Acties:

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Topicstarter
Ik moet bij een kennis de software instellen, maar nu loop ik tegen het volgende aan. Hij heeft een e-mail account bij uwnet.nl en als ik deze instellingen inbreng in Outlook verzend hij alle mail, maar kan ie geen mail ophalen (hij geeft dan een error en vraagt opnieuw om het wachtwoord), nu heb ik nog een paar gratis email accounts geprobeerd maar deze hebben allemaal hetzelfde probleem: wel verzenden: niet ophalen. ;(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
je bent ook via uw ingelogged? het inloggen bij een provider en daar de mail ophalen is voor sommige providers namelijk verplicht, inloggen via een ander account en dan bij uwnet je mail lezen kan dan niet...

dit zou het een en ander verklaren namelijk

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

wat is de netwerk config ( lan, rechtstreeks, adsl, modem, kabel )
kun je wel webbased email versturen?

Verwijderd

Dit meestal voor het versturen van email, en niet voor het lezen van email. ( toch ??)
zwelgje schreef op 30 November 2002 @ 18:30:
je bent ook via uw ingelogged? het inloggen bij een provider en daar de mail ophalen is voor sommige providers namelijk verplicht, inloggen via een ander account en dan bij uwnet je mail lezen kan dan niet...

dit zou het een en ander verklaren namelijk

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 18:31:
wat is de netwerk config ( lan, rechtstreeks, adsl, modem, kabel )
kun je wel webbased email versturen?
Ik gebruik een 56k modem om in te bellen, ik heb zowel het eigen uwnet account alswel een zonnet account geprobeerd, beide willen de mail niet ophalen met het popadres. Webbased heb ik niet geprobeerd.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

komt bekend voor ..... die gratis providers deon er alles aan dat je ook via hun inbeld
(niet allemaal, maar dat komt nog wel)

Iperf

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Als je nou effe gekeken had op www.uwnet.nl, dan had je daar - in grote rode letters - zien staan:
vanaf inbellijnen van andere providers geen toegang tot POP3.!!!
en waarom zouden ze al die uitroeptekens d'r bij hebben gezet?8)7

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Dus alleen inbellen via de isp als je van die isp je mail wilt lezen... da's balen.. ;(

maar kun je nu wel je mail lezen als je via je isp inbelt? ( nog steeds niet duidelijker wanneer je je mail niet kan lezen en met welke isp je mail probeert te lezen)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 20:37 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Brahiewahiewa schreef op 30 november 2002 @ 20:31:
Als je nou effe gekeken had op www.uwnet.nl, dan had je daar - in grote rode letters - zien staan:
[...]

offtopic:
[gump mode]
life is like a box of chocalets ..........
you never know what youre gonna get .........
[/gump mode]

Iperf

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Topicstarter
Brahiewahiewa schreef op 30 November 2002 @ 20:31:
[...]
Oke, dat verklaart waarom hij geen mail ophaalt met Zonnet. Maar als ik inbel met uwnet doet hij het dus ook niet! |:(

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:14

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

heb je het vinkje 'encrypted blablah' (ofzo :)) aangeklikt? dan doet ie het ook niet.
En is dit niet meer een windows probleem?

I have usernames older than you.

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
pjottum schreef op 02 december 2002 @ 13:30:
heb je het vinkje 'encrypted blablah' (ofzo :)) aangeklikt? dan doet ie het ook niet.
En is dit niet meer een windows probleem?
Dan krijg je een foutmelding, geen prompt om opnieuw je ww in te tiepen. telnet ff naar die pop server, kan je zien of je je ww goed in tiept. ik denk dat je ww gewoon verkeerd is. bel je isp ff op om te checken.
Pagina: 1