Toon posts:

Van een azerty een qwerty toetsenbord maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier 2 laptops staan, 1 vrij trage laptop en 1 snelle, alleen heeft die snelle laptop een azerty toetsenbord waardoor iedereen met die trage laptop werkt.
Dit vind ik een beetje zonde van die snelle laptop, want die ligt nu een beetje nutteloos in de kast.
Kan je dus bij een laptop gewoon de toetsen losmaken net als bij een normaal toetsenbord en in de qwerty volgorde doen, zonder dat ik kans heb dat ik iets stuk maak, want hij is van me pa, en ben goed de lul als ik em stuk maak.

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
kan wel.... ligt aan toetsenbord denk ik
moet je wel ander toetsenbord instellen in windows

of je typt gewoon blind. heb ik frankrijk ook wel vaker gedaan in internetcafes
gewoon niet naar toetsenbord kijken.

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja blind typen is voor mij geen probleem maar em zusjes en me moeder willen er niet mee werken, ik zet het toetsenbord altijd op qwerty en typ gewoon blind.
Maar ik werk bijna nooit op die laptop ik zit altijd achter me eigen pc, vind ik lekkerder werken :)
Daarom wil ik dat toetsenbord voor hun als een qwerty toetsenbord maken.

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

anders koop je gewoon een los qwerty toetsenbord.. :)

Specs

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 18:03:
Ja blind typen is voor mij geen probleem maar em zusjes en me moeder willen er niet mee werken, ik zet het toetsenbord altijd op qwerty en typ gewoon blind.
Maar ik werk bijna nooit op die laptop ik zit altijd achter me eigen pc, vind ik lekkerder werken :)
Daarom wil ik dat toetsenbord voor hun als een qwerty toetsenbord maken.
De letters kan je wel juist krijgen maar de symbooltjes/cijfers staan vaak anders (er zijn zelfs verschillende soorten azerty's met alles op een andere plaats)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
kunt ook allemaal stickers eroverheen plakken...
gewoon van de geprinte dingetjes....

www.kuiphuis.nl

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sommige letters heb je domweg niet ........
en het kan ook voorkomen dat je toetsen een rij hoger een ander vorm hebben (ergonomie)

en ja plakken .... ........ bah .... liever niet

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik er dan maar gewoon een normaal qwerty toetsenbord aan de laptop hang, is denk de makkelijkste manier, van stickertjes plakker hou ik niet zo van, is lelijk stickertjes op een zwart toetsenbord.
Pagina: 1