[FP]Ideetje

Pagina: 1
Acties:

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-03 17:58
Ik zit vaak op de fp, en iedere keer moet ik tot de constatatie komen dat er spijtig genoeg geen nieuwe nieuwsberichten zijn bijgekomen, is het misschien mogelijk om ergens een klein vierkantje ofzow te plaatsen dat groen is als er binnen het kwartier (schatting natuurlijk) een nieuwsbericht komt.

Of is de tijd van een nieuwsbericht onmogelijk te voorspellen?

Skat! Skat! Skat!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

coubertin119 schreef op 30 November 2002 @ 17:44:
Ik zit vaak op de fp, en iedere keer moet ik tot de constatatie komen dat er spijtig genoeg geen nieuwe nieuwsberichten zijn bijgekomen, is het misschien mogelijk om ergens een klein vierkantje ofzow te plaatsen dat groen is als er binnen het kwartier (schatting natuurlijk) een nieuwsbericht komt.

Of is de tijd van een nieuwsbericht onmogelijk te voorspellen?
Als er nieuws is komt er nieuws, zo niet dan niet :D Het is dus niet te voorspellen lijkt me...

http://flickr.com/photos/itommy/

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Is onmogelijk te voorspellen en bovendien niet erg nuttig IMO :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Mwah, ik denk dat hij bedoelt dat de nieuwsposter, tijdens het verwerken, een 'aankondiging' plaatst op de FP...

Maar idd, echt nuttig :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ja, en naast een aankondiging wil men natuurlijk ook meteen weten waar de aankomende nieuwspost over zal gaan en wat de link naar het artikel is. En welke daarna aan de beurt is, en.. hej weet je wat, laten we gewoon een read-only account voor de backend maken 8)7.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 23:13
Lijkt mij persoonlijk ook niet zo nuttig, bovendien is het erg afhankelijk van het artikel hoe lang het schrijven duurt (soms wil het bv wel eens voorkomen dat er onduidelijkheden zijn die eerst uitgezocht moeten worden e.d.)

Je kan het natuurlijk ook van de positieve kant zien: iedere keer dat je nu op f5 drukt heb je weer die spanning! En dan als de FP eindelijk tevoorschijn komt kan je evt nieuwe berichten meteen lezen! ;)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-03 17:58
Nee, ik bedoel dus een icoontje dat weergeeft of er een nieuwspost in ontwikkeling is.

Skat! Skat! Skat!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nieuwsposts zijn altijd in ontwikkeling, het duurt alleen een tijdje voordat deze daadwerkelijk online is. Een nieuwspost wordt gemaakt, wordt automatisch achter een hidden urrel geplaatst en wordt daarna bekeken of deze online kan gaan. Tevens gaan we niet negen nieuwsposts (of een aander aantal) achter elkaar online gooien, maar verdelen we deze dan over de dag :).

Verwijderd

was er niet een tweakers update tracker??
ik meen dat ik die een keer gezien heb, maar kan hem ff niet meer gevonden krijgen!!!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 21:39:
was er niet een tweakers update tracker??
ik meen dat ik die een keer gezien heb, maar kan hem ff niet meer gevonden krijgen!!!
Die kun je hier vinden: Tweakers.net remote. Maar dat is niet waar de topicstarter omvroeg hoor. Deze trackers zetten gewoon de updatetracker (die ook linksboven op de FP staat) in een ander kader. Ze geven dus niet aan of er iets in ontwikkeling is of niet... :)

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 30 november 2002 @ 20:38:
Nieuwsposts zijn altijd in ontwikkeling, het duurt alleen een tijdje voordat deze daadwerkelijk online is. Een nieuwspost wordt gemaakt, wordt automatisch achter een hidden urrel geplaatst en wordt daarna bekeken of deze online kan gaan. Tevens gaan we niet negen nieuwsposts (of een aander aantal) achter elkaar online gooien, maar verdelen we deze dan over de dag :).
Iets in jouw verhaal nodigt uit tot scripten.. Gelukkig heb ik er niet veel verstand van.

Expanding the inexpandable

Verwijderd

ramH schreef op 30 november 2002 @ 23:37:
[...]

Die kun je hier vinden: Tweakers.net remote. Maar dat is niet waar de topicstarter omvroeg hoor. Deze trackers zetten gewoon de updatetracker (die ook linksboven op de FP staat) in een ander kader. Ze geven dus niet aan of er iets in ontwikkeling is of niet... :)
maar als ze dan uit zijn kun je wel zien dat ze er zijn omdat er toch wel een aantal keer ingereageerd wordt. Je blijft dan toch op de hoogte!!
Pagina: 1