Antec fans

Pagina: 1
Acties:

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 13:56
Heeft er iemand ervaring met de fans die standaard in een antec kast zitten?

Koelen ze goed?
En zijn ze een beetje stil? (bv. in vergelijking met 19dB papst)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
die van me Antec 480w voeding zijn hartstikke stil in ieder geval, is 1 van de stilste voedingen die er bestaan nog stiller dan een Zalman zelfs.

zitten dus gewoon 1x een 80mm en 1x een 120mm antec fans in.

of ze goed koelen weet ik niet echt, ik voel in ieder geval een sterke luchtstroom eruit komen

[ Voor 20% gewijzigd door Turismo op 30-11-2002 17:50 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Ze zijn een stuk stiller dan mijn coolermaster fans (waarvan ik er 4 in m'n kast heb hangen) maar vergeleken met die papst coolers weer een stuk luidruchtiger.
Wel is de hoeveelheid lucht die ze verplaatsen voor m'n gevoel (hand erachter) een stuk groter dan de Papst fans.

Verwijderd

Ik vindt het wel goeie fans, alleen.... kwaliteit had wel wat beter gemogen..
Ik kan ze zo op en neer bewegen, zitten dus "los" zegmaar, zorgt voor wat resonantie :/
Heb de versie met temp-sensor, maar heb ze aangepast.
Pennetjes uit 5,25'' molex en terug erin gezet dat ze meteen op 7v volt lopen :)
Nergens last van, maken imo nog wel iets te veel geluid.. Maarja, ga 5v proberen :)
Fan's zijn wel goed, alleen die van mij waren.. zo uit het hoofd.. 9 euro per stuk, en dat is achteraf gezien iets te veel...

Verwijderd

Gonarch schreef op 30 November 2002 @ 17:15:
Heeft er iemand ervaring met de fans die standaard in een antec kast zitten?

Koelen ze goed?
En zijn ze een beetje stil? (bv. in vergelijking met 19dB papst)
de case koelers zijn behoorlijk stil ik geloof iets van rond de 24 dba , het zijn sunon fannetjes leuke dingen maar niet verglijkbaar met papst natuurlijk zeker niet met cfm dba verhouding .
enkel bij de 830 serie en de 835 serie maakt de voeding fan een behoorlijk geluid.

• FXR1340
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-02 12:48

FXR1340

WTSHTF

Ze maken idd iets meer lawaai dan de Papst, maar luchtverplaatsing is iets beter.
Ikzelf ben een pietje precies qua DB's, maar voor iemand die het niets uitmaakt zijn de Antec fans redelijk stil. Je kan ze natuurlijk ook op 7 volt draaien. Ze koelen dan nog steeds goed en lawaai valt dan reuze mee.

Intel i7 2600K @ 4500Mhz / MSI GTX 980 Ti GAMING 6GB / Samsung 850 EVO 256GB Crucial M4 128GB en 256GB SSD / en nog wat rommel Mijn complete specs

Verwijderd

ik heb ze ook, gewoon op 7 volt en je hoort ze amper

Verwijderd

/me is een antec fan..... telt dat ook mee?....;-)

Ikzelf vind de fans toch iets te luidruchtig en ga ze binnenkort vervangen voor papst fans.
Op de proc heb ik een 60mm delta op 7 volt draaien en vind die al helemaal veel te luidruchtig. Ben me druk aan het orienteren om over op WC te gaan. Dus nu nog een week of 2 vakantie en modden maar....>:)
Pagina: 1