Deze reactie van mij is een reactie op deze, waar iemand vraagt of ik de meukpost in de goeie categorie heb geplaatst. Nu zijn er voor de reacties punten toegekend die eigelijk helemaal geen punten mogen hebben: het zijn tenslotte off-topic reacties
.
Ik plaatste deze reactie als mijn ervaring met de oude 7.xx Detonator serie. Ik kijk vandaag mijn die reactie door, en tot mijn genoegen staat deze op de +4
Ik trek mijn twijfels of dit wel een goeie score is, aangezien ik niet goed kan beoordelen of deze wel op de terechte score staat. Meestal kan ik dat wel, maar nu moet ik toch overleg gaan plegen met julie
.
In deze meukpost ben ik als karmawhore aan de slag geweest (net nog eerlijk gezegd
). Daarin staan nog oude reacties die danwel hoger danwel lager behoren te staan, maar voornamelijk hoger
.
Ik plaatste deze reactie als mijn ervaring met de oude 7.xx Detonator serie. Ik kijk vandaag mijn die reactie door, en tot mijn genoegen staat deze op de +4
In deze meukpost ben ik als karmawhore aan de slag geweest (net nog eerlijk gezegd