Ik heb in mijn computer een Hauppauge Win/ TV zitten. Maar ik krijg maar geen zenders te zien. De aansluiting is goed want die is getest met een tv. Zou dat ding kapot kunnen zijn.
Het standaard proggie dat erbij zit winTV 32/ winTV2000
Verwijderd
pctv studio kan je es proberen. Ik had bij mn (miro) kaart ook dat ik ook niets vond, maar dat lag blijkbaar aan het programma want pctv studio werkte wel.
maar goed ik weet het ook niet, als je het er standaart bij kreeg zal het wel aan wat anders liggen, maar je kan het proberen natuurlijk.
maar goed ik weet het ook niet, als je het er standaart bij kreeg zal het wel aan wat anders liggen, maar je kan het proberen natuurlijk.
kun je het te scannen frequentie bereik niet vergroten .............
Dat is voor pinnacleVerwijderd schreef op 30 November 2002 @ 18:14:
pctv studio kan je es proberen. Ik had bij mn (miro) kaart ook dat ik ook niets vond, maar dat lag blijkbaar aan het programma want pctv studio werkte wel.
DScaler, www.dscaler.org
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
wtf is dat ik krijg een pagina met
Index of /
ff wat meer erover zeggen ofzo
Index of /
ik heb ook zo'n kaart, ik kon ook weinig vinden maar toen heb ik het berijk op het grootst gezet en toen vond hij veel meer
En hoe doe je dat, Hij vond bij mij wel wat alleen gaf hij toen geen beeld. Ik krijg alleen maar geruis. Ik heb er spijt van dat ik hem heb gekochtPcFer schreef op 30 November 2002 @ 18:58:
ik heb ook zo'n kaart, ik kon ook weinig vinden maar toen heb ik het berijk op het grootst gezet en toen vond hij veel meer
Verwijderd
Ik heb aardig wat ervaring met TV-kaarten,
je moet zeker zijn dat je kabel-signaal erg helder/sterk is voor zulke kaarten
of zet er een versterker tussen helemaal als er meer tv's in huis staan.
probeer programma's als MyTV (Freeware) e.d. zie ook www.tv-cards.com
je moet zeker zijn dat je kabel-signaal erg helder/sterk is voor zulke kaarten
of zet er een versterker tussen helemaal als er meer tv's in huis staan.
probeer programma's als MyTV (Freeware) e.d. zie ook www.tv-cards.com
DScaler is een proggie waarmee je de software van je TV-kaart kan vervangen. Maar de site is blijkbaar uit de lucht (paar weken geleden had ik de site nog bezochtThomasje schreef op 30 November 2002 @ 18:57:
wtf is dat ik krijg een pagina met
Index of /
Na een rondje googlen toch een plek gevonden waar je het kan downloaden: http://www.chip.de/downlo...b0029a2ada168cc86fc91689d
[ Voor 22% gewijzigd door Ferdo op 30-11-2002 19:10 ]
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
bij het zender zoeken kun je een area aangeven, maar dat staat als het goed is allemaal wel op de verpakking.Thomasje schreef op 30 november 2002 @ 19:00:
[...]
En hoe doe je dat, Hij vond bij mij wel wat alleen gaf hij toen geen beeld. Ik krijg alleen maar geruis. Ik heb er spijt van dat ik hem heb gekocht
je moet wel alle zenders aanklikken.
Zit er geen functie 'adaptive channel scanning' op?
Bij mijn leadtek winfast tv 200 xp pro kreeg ik in de eerste instantie ook maar enkele zenders te zien. Toen ik eerder genoemde optie aanvinkte in het configuratiescherm duurde het enkele minuten, maar toen had ik alle zenders die ook op mij t.v. zitten.
Bij mijn leadtek winfast tv 200 xp pro kreeg ik in de eerste instantie ook maar enkele zenders te zien. Toen ik eerder genoemde optie aanvinkte in het configuratiescherm duurde het enkele minuten, maar toen had ik alle zenders die ook op mij t.v. zitten.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Move OH -> AV
Wat ik altijd doe met dscaler is dus gewoon ZELF de zenders instellen, gewoon de frequentie lijst erbij pakken van je kabelmaatschappij.
Wat ik altijd doe met dscaler is dus gewoon ZELF de zenders instellen, gewoon de frequentie lijst erbij pakken van je kabelmaatschappij.
Thomasje >> Hoe ver zit je van de hoofdaansluiting? Ik heb er namelijk ook een gehad (weet niet of het bij iedere tv kaart zo is) maar ik ook niet veel vinden, en wat ik had was ronduit belabberend. Dit komt denk ik omdat een TV kaart een veel sterker signaal nodiug heeft dan een Tv, want mijn tv die er naast stond die deed het prima....
Ik zat ongeveer met een kabel lengte van ong 14 meter...
Ik zit ook ongeveer zo ver van de hoofdaansluitingYT-Croc schreef op 30 november 2002 @ 20:27:
Thomasje >> Hoe ver zit je van de hoofdaansluiting? Ik heb er namelijk ook een gehad (weet niet of het bij iedere tv kaart zo is) maar ik ook niet veel vinden, en wat ik had was ronduit belabberend. Dit komt denk ik omdat een TV kaart een veel sterker signaal nodiug heeft dan een Tv, want mijn tv die er naast stond die deed het prima....
Die WinTV applicatie werkt niet zo heel erg goed automatisch, maar je kunt natuurlijk ook handmatig alles opzoeken. Dat werkt bij mij goed. Het kost alleen vrij veel tijd.
Pagina: 1