• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2025
In de Aldi stond die 4,1 megapixel camera,... maar dat staat allemaal al in dat andere topic.
Deze set was vrij compleet 128MB, 4GP batterijen, tasje, ...

Nu vraag ik me af omdat ik de kwaliteit van die foto's van dat medion toestel niet echt betrouw en ik durf er m'n geld niet voor weg te smijten.
De Sony DSC P51 voor 329euro en 2, megapixel
of
De Sony DSC P71 voor 479euro en 3,3 megapixel

Zit er bij deze toestellen ook zoveel bijgeleverd of hangt dit af van winkel tot winkel?
De kwaliteit is denk ik ook beter (alhoewel het minder pixels zijn en er in die medion camera ook een Sony CCD ship zit)

Wat is nu het verschil tussen de P71 en P7??? buiten de prijs?

[ Voor 7% gewijzigd door Gizmoke op 30-11-2002 15:58 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

www.dpreview.com

lees reviews en je weet het :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Gizmoke
Was ik al geweest, het verschil weet ik nu al. En hetgene wat er bijgeleverd is, is dat standaard want die medion in aldi verschilde in Nederland en België

• Mooody

Mooody

elmoody

Gizmoke schreef op 30 November 2002 @ 17:02:
Was ik al geweest, het verschil weet ik nu al. En hetgene wat er bijgeleverd is, is dat standaard want die medion in aldi verschilde in Nederland en België
als ik jou was zou ik die Medion niet kopen...

voor hetzelfde (of minder) geld heb je de Canon A40 of Ixus V2 die beiden een stuk beter zijn (zowel qua mogelijkheden als fotokwaliteit)

staar je niet blind op het aantal megapixels, dat zegt helemaal niets over de kwaliteit van de camera...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 21:43

-Sander-

///M Powerrrrrr

Gizmoke schreef op 30 november 2002 @ 15:55:
In de Aldi stond die 4,1 megapixel camera,... maar dat staat allemaal al in dat andere topic.
Deze set was vrij compleet 128MB, 4GP batterijen, tasje, ...

Nu vraag ik me af omdat ik de kwaliteit van die foto's van dat medion toestel niet echt betrouw en ik durf er m'n geld niet voor weg te smijten.
De Sony DSC P51 voor 329euro en 2, megapixel
of
De Sony DSC P71 voor 479euro en 3,3 megapixel

Zit er bij deze toestellen ook zoveel bijgeleverd of hangt dit af van winkel tot winkel?
De kwaliteit is denk ik ook beter (alhoewel het minder pixels zijn en er in die medion camera ook een Sony CCD ship zit)

Wat is nu het verschil tussen de P71 en P7??? buiten de prijs?
Je kan ook kijken in Het grote Sony digicam topic
Daar staat veel informatie in, en anders kan je altijd daar centraal je vraag stellen.

:)

• Gizmoke
Mooooody schreef op 30 november 2002 @ 17:04:
[...]

als ik jou was zou ik die Medion niet kopen...

voor hetzelfde (of minder) geld heb je de Canon A40 of Ixus V2 die beiden een stuk beter zijn (zowel qua mogelijkheden als fotokwaliteit)

staar je niet blind op het aantal megapixels, dat zegt helemaal niets over de kwaliteit van de camera...
Yup, daar heb je gelijk in. heb op een site gezien 5 mensen die em gekocht hadden en hij werd niet herkend door de pc.
Schelen de sony p5 of 71 veel van kwaliteit met die Canon A40 of Ixus v2 die jij aanraadt?

Het waren ook niet de megapixel waar ik naar keek maar die sony CCD-ship

[ Voor 6% gewijzigd door Gizmoke op 30-11-2002 17:27 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Gizmoke schreef op 30 november 2002 @ 17:24:
[...]

Yup, daar heb je gelijk in. heb op een site gezien 5 mensen die em gekocht hadden en hij werd niet herkend door de pc.
Schelen de sony p5 of 71 veel van kwaliteit met die Canon A40 of Ixus v2 die jij aanraadt?

Het waren ook niet de megapixel waar ik naar keek maar die sony CCD-ship
ik ben geen Sony fan, alleen al door de dure en beperkte memorysticks en de matige fotokwalteit (relatief veel ruis en 'Sony kleuren', zeker bij de goedkopere modellen die jij noemt)

ik weet niet wat je budget is, maar de Canon A40 (320 euro) of S30 (nu 500 euro bij systems.org) vind ik de beste keus in deze klasse...

• Gizmoke
M'n budget is zo'n 450 euro, ik vind die modellen van sony nie slecht vandaar.
En ik heb er dus helemaal geen verstand van digitale fototoestellen.
Hij moet wel 3x optische zoom hebben +100mm
Heb op dpreview de review van de sony dsc-p71 vergeleken met de nikon coolpix 2500. Deze liggen in dezelfde prijsklasse en de foto's van de 2megapixel zijn mooier dan die van de sony (3megapixel)

[ Voor 53% gewijzigd door Gizmoke op 30-11-2002 19:29 ]

Pagina: 1