[DIVX] PS2 Divx Player

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-02 07:58

damswer

mSW - LU since 2005

Topicstarter
Eindelijk ook een player voor de PS2. Geen Xvid, maar Divx3 speeld ie prima af. Andere codecs heb ik nog niet getest....

Contrast is in te stellen, en je kan het beeld zoomen.

(Functioneerd alleen op modded PS2's....)

Download

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-02 09:15

FastBunny

Give it the Works !

Werkt zeker alleen met een omgenbouwde PS2?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• damswer

damswer

mSW - LU since 2005

Topicstarter
FastBunny schreef op 30 November 2002 @ 15:48:
Werkt zeker alleen met een omgenbouwde PS2?
(Functioneerd alleen op modded PS2's....)

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Oeps |:( overheen gelezen :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Verwijderd

waar of door wie kan ik mijn ps2 laten modden?

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 15:51:
waar of door wie kan ik mijn ps2 laten modden?
In ieder geval niet via GoT :) Daar houden we hier niet zo van, en de moderators al helemaal niet :P

Verwijderd

neej joh, omdat het illegaal is? Wel wat voor te zeggen op zich, maar ik heb em gekocht voor GT3 en DVD's andere spellen oid doe ik niet, lijkt me alleen wel gaaf om er divx op te kunnen kijken. Maargoed er zijn dus een paar schijnheilige elementen hier die daar moeilijk over doen.

He FastBunny, wanneer heb jij voor het laats een cd (illegaal) gekopieerd????.......beetje zielig....

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 16:00:
neej joh, omdat het illegaal is? Wel wat voor te zeggen op zich, maar ik heb em gekocht voor GT3 en DVD's andere spellen oid doe ik niet, lijkt me alleen wel gaaf om er divx op te kunnen kijken. Maargoed er zijn dus een paar schijnheilige elementen hier die daar moeilijk over doen.

He FastBunny, wanneer heb jij voor het laats een cd (illegaal) gekopieerd????.......beetje zielig....
Gisteren heb ik Office 2000 gekopieerd voor mijn zwager. Waar het om gaat is dat Tweakers.net geen illegale dingen wil hier. Dat kan hun namelijk problemen opleveren. Vandaar dat er dus niet gevraagd mag worden over dat soort dingen, ook niet vragen naar cracks enzo, dat doe je maar op andere forums. Als je die dingen wel gaat vragen hangen er bans boven je hoofd. Zo zijn de regels hiet nou eenmaal.

• damswer

damswer

mSW - LU since 2005

Topicstarter
Divx 5 speeld ie ook. (Al bemerkte ik een kleine hakkel)

En please, dit is geen discussie over ombouwen of wat dan ook.

Verwijderd

Mag ik dan wel vragen hoe ik mijn playstation regiovrij kan maken?

Verwijderd

Region X kan je daarvoor gebruiken.

Ik heb hem net gedownload, ik zal hem straks even testen :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
HFDude, nee dat mag niet. Lees ff de FAQ ofzo. :)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

FastBunny schreef op 30 November 2002 @ 15:54:
In ieder geval niet via GoT :) Daar houden we hier niet zo van, en de moderators al helemaal niet :P
Wel interessant, om te zien dat Sony nu de claim waarmee ze zaken gewonnen hebben niet meer hard kunnen maken. Immers, modchips zijn nu niet meer alleen te gebruiken om games te kopieren. Ok, over de doeleinden van DivX-players kan je ook een leuke discussie houden, en het is nog niet zo'n goed argument als bijv. Xbox Linux dat is voor Xbox-modchips. Maar toch, ben benieuwd of dit positieve gevolgen gaat hebben voor de modchip-branche :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

intoxicated schreef op 30 November 2002 @ 16:35:
[...]
Wel interessant, om te zien dat Sony nu de claim waarmee ze zaken gewonnen hebben niet meer hard kunnen maken. Immers, modchips zijn nu niet meer alleen te gebruiken om games te kopieren. Ok, over de doeleinden van DivX-players kan je ook een leuke discussie houden, en het is nog niet zo'n goed argument als bijv. Xbox Linux dat is voor Xbox-modchips. Maar toch, ben benieuwd of dit positieve gevolgen gaat hebben voor de modchip-branche :)
Net zoiets als dat bv een SNES emulator legaal is als je zelf een SNES hebt, en de orginele spellen hebt, echter in de FAQ staat nou eenmaal dat het posten van links enzo hier niet mag om problemen te voorkomen, maar je kan lang discuseren.

offtopic:
Hoe legaal is een DivX van Star Trek TNG die gewoon op de tv te zien zijn bijvoorbeeld

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 14:01

JT

VETAK y0

FastBunny schreef op 30 november 2002 @ 16:37:
offtopic:
Hoe legaal is een DivX van Star Trek TNG die gewoon op de tv te zien zijn bijvoorbeeld
Niet :o

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

FastBunny schreef op 30 November 2002 @ 16:37:
echter in de FAQ staat nou eenmaal dat het posten van links enzo hier niet mag om problemen te voorkomen, maar je kan lang discuseren.
't Ging me nu ook helemaal niet om GoT, maar even over de legale status van modchips bij dergelijke ontwikkelingen :)

Tuurlijk, als je een game hebt, is het dld'en van een crack niet illegaal (tenzij die crack gebaseerd is op reverse-engineered code). Maar dat het op GoT niet mag is logisch. Again, daar ging mijn post niet over :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Als jij met een TV kaart de StarTrek opneemt, en er DivX van maakt, en alleen voor eigen gebruik gebruikt (8)7) is er volgens mij niets illegaals aan. Dat zou namelijk het hele fenomeen videorecorder verboden maken :)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

gaan ze ook nog een keer een officiële addon voor DivX uitrengen? want een PS2 (of welke conslole dan ook) modden is niet 1337 :9

• Buggle
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 17:51:
gaan ze ook nog een keer een officiële addon voor DivX uitrengen? want een PS2 (of welke conslole dan ook) modden is niet 1337 :9
Er is een player voor de PS2 op komst, die je ook op niet gemodde PS2's kunt gebruiken. Voor zover ik weet is dat programma nu slechts in een test uitvoering te koop in de VS, maar ik heb met die mensen gemaild, en die zeiden dat ergens volgend jaar de europese versie (PAL :)) ook leverbaar zal zijn.

Ik weet niet meer hoe het product heet helaas.

Verwijderd

Buggle schreef op 30 November 2002 @ 17:59:
[...]

Er is een player voor de PS2 op komst, die je ook op niet gemodde PS2's kunt gebruiken. Voor zover ik weet is dat programma nu slechts in een test uitvoering te koop in de VS, maar ik heb met die mensen gemaild, en die zeiden dat ergens volgend jaar de europese versie (PAL :)) ook leverbaar zal zijn.

Jammer, maar hoe installeer je zo iets op je PS2 dan? of leest hij dat realtime van de cd?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

FastBunny schreef op 30 november 2002 @ 16:37:
[...]

Net zoiets als dat bv een SNES emulator legaal is als je zelf een SNES hebt, en de orginele spellen hebt, echter in de FAQ staat nou eenmaal dat het posten van links enzo hier niet mag om problemen te voorkomen, maar je kan lang discuseren.

offtopic:
+
Dat als het hier zou worden toegestaan, iedereen gelijk allemaal requests gaan posten en links plaatsen enzo. Dan wordt het meer een supergroot warez forum dan een "computer-en-alles d'r omheen-geinteresseerden-forum" wordt.

• Buggle
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 17:45:
[...]

Jammer, maar hoe installeer je zo iets op je PS2 dan? of leest hij dat realtime van de cd?
Je boot met de CD (van het programma), en dan kun je vervolgens je filmpjes kijken

[ Voor 4% gewijzigd door Buggle op 01-12-2002 17:50 ]

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Buggle schreef op 30 november 2002 @ 17:59:
[...]

Ik denk dat je de QCast Tuner bedoeld.
Het principe van de QCast is dat je een netwerkverbinding maakt met je pc, waar je je films etc. op shared. Op je PS2 start je de QCast software en kan je de films vanaf je pc inlezen en op je PS2 afspelen.

Het is net uitgebracht in de VS maar er zijn idd plannen een PAL-versie uit te brengen.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Hoewel het topic al wat ouder is ... toch een vraagje over dat programma.
Want je koopt dat op een DVD of CD. Maar hoe zit het dan met upgrades en nieuwere versies van DivX en codecs?
Of zou je dan steeds een nieuwe versie moeten kopen?
Pagina: 1