Toon posts:

BF1942 1.2 - Kan geen hoge resolutie kiezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik patch 1.2 erop heb gegooid, kan ik geen resoluties hoger kiezen als 1152x864. Zodra ik Videodefault.con ga editten en bij allowallrefreshrates een 1 zet, kan ik zodra ik het spel opstart nog steeds alleen maar t/m 1152x864 kiezen en alle resoluties staat ook alleen maar 60hz bij.

Ik speelde het spel (1.1) normaal altijd op 1600x1200 op 70hz
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

nog een keer kijken of die op 1 staat ...... had ik ook toen stond t nog op 0

Verwijderd

Topicstarter
hmm misschien had jij het bestandje op read only staan, maar bij mij staat hij duidelijk op 1.

Ik heb hem al paar keer opnieuw geïnstalleerd en daarna die (eu) patch 1.2 erover heen gegooid, maar tot nu toe geen oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb het probleem opgelost.

Ik heb het spel nu voor de 3e keer geinstalleerd, maar nu in een nieuwe dir, en nu kan ik wel alle refreshrates kiezen + resoluties. Blijft kennelijk dus nog ergens troep achter in het registry.

Verwijderd

Waar kan je dan refreshrates kiezen ???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 19:47:
Ok, ik heb het probleem opgelost.

Ik heb het spel nu voor de 3e keer geinstalleerd, maar nu in een nieuwe dir, en nu kan ik wel alle refreshrates kiezen + resoluties. Blijft kennelijk dus nog ergens troep achter in het registry.
Waar kan je dan Refreshrates kiezen, resolutie wel maar waar je die refreshrates kan veranderen kan ik niet vinden ??

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\videodefault.con
en dan onderste regel.

de refresh rates kun je in windows doen. met nvrefreshtool

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Pagina: 1