I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
weet iemand nog een leuke signature?
Verwijderd
Ik heb op veel sites gezien dat deze bijvoorbeeld WD40 aanraden, terwijl Arctic Silver dit juist op HAAR site ten strengste afraadt, omdat dit spul vettig is. WD40 is wasbenzine.
Zo'n beetje alles lost erin op, ook koelprut, en je hoeft niet bang te zijn dat er iets op je proc achterblijft, want het verdampt in een paar seconden
Uhm, WD40 is een soort kruipolie hoor... Een soort smeermiddeltje, gek he, dat dat vettig is... En wasbenzine is heel wat anders hoor...Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 15:47:
Volgens mij (weet het niet zeker) is wasbenzine op oliebasis, en dus vettig. Deze laat dan een vetlaagje op de core achter. Dat is niet goed, het vermindert de prestaties van de pasta die er later op komt.
Ik heb op veel sites gezien dat deze bijvoorbeeld WD40 aanraden, terwijl Arctic Silver dit juist op HAAR site ten strengste afraadt, omdat dit spul vettig is. WD40 is wasbenzine.
Verwijderd
Verwijderd
Het is een reinigingsmiddel.BioWEB schreef op 30 november 2002 @ 19:09:
[...]
Uhm, WD40 is een soort kruipolie hoor... Een soort smeermiddeltje, gek he, dat dat vettig is... En wasbenzine is heel wat anders hoor...
Ik weet niet precies wat het is, maar hier is de site.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 19:25 ]
Verwijderd
als ik ergens ver vlekken op heb zitten dan haal ik ut er wel eens met wasbenzine af dus....
denk niet egt dat het een vetlaagje achterlaat
ik maak er mijn proc ook altijd mee schoon dus.....
kan wel gewoon denk ik zo.....
Neej, tis een smeermiddel, maar sommige mensen gebruiken het om de auto/motor mee te besproeien om meer glans te krijgen en een beschermlaagje erop te leggen.Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 19:22:
[...]
Het is een reinigingsmiddel.
Ik weet niet precies wat het is, maar hier is de site.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
EDIT: oops, bedenk me nu pas dat de topicstarter een AMD heeft, ik een Intel...
[ Voor 24% gewijzigd door Silentpuma op 30-11-2002 21:49 ]
Use the Search Luke...
idd ja dat wil je niet op je processor doenBioWEB schreef op 30 november 2002 @ 19:09:
[...]
Uhm, WD40 is een soort kruipolie hoor... Een soort smeermiddeltje, gek he, dat dat vettig is... En wasbenzine is heel wat anders hoor...
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
ik gebruik meestal wasbenzine of alcohol , gewoon op keukenpapier
[ Voor 18% gewijzigd door NaLiN op 30-11-2002 22:03 ]
hallo