Ik wil binnenkort mijn breakoutbox van de audigy platinum zwart gaan spuiten samen met de kast. Wie heeft al zijn Audigy gemod? Ik heb nog niks met de search gevonden namelijk.
Ik vind maar 1 boeiende... een fan mod. Da's alles. 
(En nog een onboeiende manier om een external kastje internal in te bouwen.
)
(En nog een onboeiende manier om een external kastje internal in te bouwen.
Je kan bij mijn sb live platinum dat kapje er gewoon vanaf halen.
Dan kun je deze samen met de knopjes toch gewoon spuiten zoals de rest van de onderdelen. Er zit bij mij aan iederere zijkant een liptje wat je een beetje moet wegbuigen dan.
Dan kun je deze samen met de knopjes toch gewoon spuiten zoals de rest van de onderdelen. Er zit bij mij aan iederere zijkant een liptje wat je een beetje moet wegbuigen dan.
Ja, dat wil ik ook wel weten eigenlijk! Dat zou wel zo mooi zijn
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Verwijderd
Je kunt denk ik wel een blanco(ongemod) lian li bus frontplaatje alu halen en daar de nodig gaten in dremelen. Dan heb je een mooie alu audigy.
Heb je wel eens gezien wat voor ingewikkelde bevestigings manier het heeft... dat bouw je zelf niet even zo van een front plaatje.
(Om nog maar niet te spreken van de vorm)
(Om nog maar niet te spreken van de vorm)
Verwijderd
Je kan gewoon een velletje met opdruk stickertjes bij de elektroboer kopen.Tarin schreef op 01 december 2002 @ 18:50:
Je kan wel spuiten.. maar dan ben je meteen al je aanduidingen (lettertjes en symbooltjes) kwijt.. Lijkt me niet handig, toch?
Zo'n nuwe faceplate lijkt met het beste.. jammer dat die niet verkrijgbaar zijn.
Verwijderd
Net mijn audigy zelf gespoten...
je kan hem door middel van twee klemmetjes aan de zijkant los klikken en dan haal je het voor kapje er af... houd er wel rekening mee dat je de twee hard en zacht knopjes van je midi er ook ff afmoet trekken.... was ik net vergeten... toen vlogen ze er zelf van af.
je kan hem door middel van twee klemmetjes aan de zijkant los klikken en dan haal je het voor kapje er af... houd er wel rekening mee dat je de twee hard en zacht knopjes van je midi er ook ff afmoet trekken.... was ik net vergeten... toen vlogen ze er zelf van af.
Pagina: 1