Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie heeft z'n Audigy gemod?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort mijn breakoutbox van de audigy platinum zwart gaan spuiten samen met de kast. Wie heeft al zijn Audigy gemod? Ik heb nog niks met de search gevonden namelijk. :)

Verwijderd

zoek eens met google op "Audigy+Mod" !!

Verwijderd

of gewoon een nieuwe faceplate halen:

Afbeeldingslocatie: http://www.americas.creative.com/images/products/327header.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ok... :X maar niemand hier? :)

Verwijderd

Topicstarter
Die faceplates zijn nergens te krijgen. Ze zouden ze al een maand geleden weer verkopen, maar nog steeds niks... :(

Verwijderd

op google staan toch genoeg mods ofnej??!?!?!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind maar 1 boeiende... een fan mod. Da's alles. :)

(En nog een onboeiende manier om een external kastje internal in te bouwen. :X)

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 16:50
Je kan bij mijn sb live platinum dat kapje er gewoon vanaf halen.

Dan kun je deze samen met de knopjes toch gewoon spuiten zoals de rest van de onderdelen. Er zit bij mij aan iederere zijkant een liptje wat je een beetje moet wegbuigen dan.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij zit ie aan de onderkant ook nog vast.

Verwijderd

zijn die kapjes ook in zilver te koop ? ( Lian Li silver ) ?

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ja, dat wil ik ook wel weten eigenlijk! Dat zou wel zo mooi zijn :)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Je kunt denk ik wel een blanco(ongemod) lian li bus frontplaatje alu halen en daar de nodig gaten in dremelen. Dan heb je een mooie alu audigy.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je wel eens gezien wat voor ingewikkelde bevestigings manier het heeft... dat bouw je zelf niet even zo van een front plaatje.

(Om nog maar niet te spreken van de vorm)

Verwijderd

Ik heb geen Audigy die gemod moet worden.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

Je kan wel spuiten.. maar dan ben je meteen al je aanduidingen (lettertjes en symbooltjes) kwijt.. Lijkt me niet handig, toch?

Zo'n nuwe faceplate lijkt met het beste.. jammer dat die niet verkrijgbaar zijn.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Tarin schreef op 01 december 2002 @ 18:50:
Je kan wel spuiten.. maar dan ben je meteen al je aanduidingen (lettertjes en symbooltjes) kwijt.. Lijkt me niet handig, toch?

Zo'n nuwe faceplate lijkt met het beste.. jammer dat die niet verkrijgbaar zijn.
Je kan gewoon een velletje met opdruk stickertjes bij de elektroboer kopen.

Verwijderd

Net mijn audigy zelf gespoten...

je kan hem door middel van twee klemmetjes aan de zijkant los klikken en dan haal je het voor kapje er af... houd er wel rekening mee dat je de twee hard en zacht knopjes van je midi er ook ff afmoet trekken.... was ik net vergeten... toen vlogen ze er zelf van af.
Pagina: 1